handdator

Visa fullständig version : VAULT eller V12 turbo???


lacke_81
2007-05-02, 06:20
Tjena! Jag ska beställa lite nya kosttillskott. vad jag funderar över är om jag ska köpa VAULT eller V12 turbo? har inte testat något av dessa tidigare men min träningskompis använder V12 nu å får riktigt grym pump av det. Jag undrar om någon här använder/har använt någon av dessa produkter. isåfall... kan ni rekomendera någon av dessa åt mig? berätta gjärna om effekterna om ni nu har fått några av dessa produkter?
/LACKE

GymTT
2007-05-02, 06:48
Jag provade V12 Turbo och kände i princip ingenting.

Är nog olika från individ till individ.

myyui
2007-05-02, 21:41
Tjena! Jag ska beställa lite nya kosttillskott. vad jag funderar över är om jag ska köpa VAULT eller V12 turbo? har inte testat något av dessa tidigare men min träningskompis använder V12 nu å får riktigt grym pump av det. Jag undrar om någon här använder/har använt någon av dessa produkter. isåfall... kan ni rekomendera någon av dessa åt mig? berätta gjärna om effekterna om ni nu har fått några av dessa produkter?
/LACKE


vault är väl samma som v12 turbo + cm2

valut : surt sa räven (smaken ) .
kreatinet finns där , argeninet finns där dock inget att skriva om
men fick ökad ork( +2 rep)och en snabbare återhämtning mellan seten

mvh

loverius
2007-05-03, 05:20
FIERCE!!!!!!!!!!

De andra två är föregångare till fierce!!!

paddanboy
2007-05-03, 06:42
FIERCE är troligen mycket bättre än V12 och Vault. Jag har 1 Fierce och 2 Vault på samvetet (båda på kampanj). I ärlighetens namn skulle jag inte köpa någon av dessa tre, ta en titt på beta alaine eller dyl.

lacke_81
2007-05-03, 16:53
okey! jag har ju inte förväntat mig att det ska vara något helt otroligt dundermedel. Är bara ute efter en produkt som get bättre tryck å ökar uthålligheten. Använder vanligt kreatin men tycker inte jag får ut någon större effekt av det. antar att min kropp inte är särskillt mottaglig för vanligt kreatin. Så någon som har förslag på bättre produkter än åvan nämda för att få ett bra tryck å bättre pump. kanske öka i styrka? eller finns det någon som har fått riktigt bra effekt utav vault eller v12?

L-Sami
2007-05-03, 17:16
Om det hade varit billigare typ 150kr för en burk då hade det varit grymt, men jag tycker inte att de små effekterna man får av Vault är värda 500-600kr eller vad det nu kostar idag.

paddanboy
2007-05-03, 17:18
I ärlighetens namn, jag har testat mängder kosttillskott och över 90% av fallen har jag inte känt någonting ALLS. Koffein är kanske det jag känner att jag blir piggare av och det kostar under 100 lappen för flera månader.

Testa andra kreatinsorter, ändra träningen och investera tid och pengar i vettig mat samt grundtillskotten; Maltodexterin och protein.

L-Sami
2007-05-03, 17:19
mängderKoffein är kanske det jag känner att jag blir piggare av och det kostar under 100 lappen för flera månader.



+1 Koffein är nog det mest prisvärda tillskott där ute, mycket bra effekt för lite pengar.

lacke_81
2007-05-03, 17:30
+1 Koffein är nog det mest prisvärda tillskott där ute, mycket bra effekt för lite pengar.

heter det +1 koffein? va e det för märke? *screwy*

paddanboy
2007-05-03, 18:12
heter det +1 koffein? va e det för märke? *screwy*

+1 är internetforum slang för att man håller med osv...

Koffein säljs lite varstanns, tex här på kollo eller på apoteket där priset är något högt.

lacke_81
2007-05-03, 18:34
+1 är internetforum slang för att man håller med osv...

Koffein säljs lite varstanns, tex här på kollo eller på apoteket där priset är något högt.

heheh... ok då vet jag det oxå :)

occt
2007-05-03, 20:55
heter det +1 koffein? va e det för märke? *screwy*

Sök på Alert fx på google