Visa fullständig version : Någon som testat dessa produkter?
Goda, vidriga? Vad tyckte ni?
http://www.reneevoltaire.se/
Tror jag skall testa fiberlakrits och lite alger..mums
hampafrön lät spännande med.
formula4shape
2007-05-01, 20:24
Lakrisen verkar fin :)
Supercharger
2007-05-01, 21:23
En arbetskamrat sa att lakritsen var grymt god!
Lite dyrt?
En arbetskamrat sa att lakritsen var grymt god!
Lite dyrt?
40kr för 200g är inte gratis nej, och sedan en frakt på 120 så blir det stopp för studenten :(
frakten kostade bara 120 om man beställde för över 0,5kg tror ja.
Ja beställde lakritsen och alger. Här ska testas, mums ja som älskar lakrits
Säkert bra grejjor, men sinnesslött dyrt. Det mesta kan man nog få tag på på annat håll till en bråkdel av priset om man letar lite.
är det inte så att lakrits sänker testonivåerna ganska mycket?
är det inte så att lakrits sänker testonivåerna ganska mycket?
0.7gram lakrits kan sänka testosteronet med upp till 20% har jag för mig att det stog i en annan tråd.
Eddie Vedder
2007-05-03, 07:06
0.7gram lakrits kan sänka testosteronet med upp till 20% har jag för mig att det stog i en annan tråd.
Och vilken tidsperiod pratar vi om här?
Sänks testosteronet akut lr sett över en lång tidspersiod? Under en timmes tid är det ju inget att bry sej om direkt det är ju som att va livrädd över vassleprotein lr kaffe som sänker insulinkänsligheten akut men inte över tid, finns många anledningar att inte trycka i sej onödigt med lakrits och skräcken att inte ha tillräckliga testonivåer tycker jag inte är en av dessa.
Och nu är det då Angel som har beställt dessa lakritsprodukter. Jag tror inte att hon är så rädd för sänkta testo-nivåer.
Lakritsen är supergod! Hittade den på ICA under NK igår och testade, helt klart värt att unna sig nån gång ibland :thumbup:
Helt utan socker och baserad på havrekli bland annat...
Bananen20
2007-05-03, 11:03
Och vilken tidsperiod pratar vi om här?
Sänks testosteronet akut lr sett över en lång tidspersiod? Under en timmes tid är det ju inget att bry sej om direkt det är ju som att va livrädd över vassleprotein lr kaffe som sänker insulinkänsligheten akut men inte över tid, finns många anledningar att inte trycka i sej onödigt med lakrits och skräcken att inte ha tillräckliga testonivåer tycker jag inte är en av dessa.
Det handlar om att vara opti.
Eddie Vedder
2007-05-03, 11:22
Det handlar om att vara opti.
Och då finns det som sagt andra anledningar att välja bort lakrits, om man nu har en strävan efter, och en tro på, att man kan vara "opti" (vilket är en garanti för besvikelse).
Lakritsen är supergod! Hittade den på ICA under NK igår och testade, helt klart värt att unna sig nån gång ibland :thumbup:
Helt utan socker och baserad på havrekli bland annat...
Det heter NK-Saluhall faktiskt ;)
Men grymt goda var dom *popcorn*
vi har ju inget NK i jönnet tyvärr. 40kr går frakten på.
LadyInsane
2007-05-03, 22:16
frakten kostade bara 120 om man beställde för över 0,5kg tror ja.
Ja beställde lakritsen och alger. Här ska testas, mums ja som älskar lakrits
Hur smakar alger?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2023, Jelsoft Enterprises Ltd.