handdator

Visa fullständig version : Word


isato
2007-05-01, 11:19
Jag håller på att skriva ett CV och undrar hur man göra linjer så det ser ut som en tabell typ. när man skiljer arbetslivserfarenhet och utbildning åt.
Eller om någon kunde tala om vad dem kallas iaf så kanske man kan leta rätt på det.

exempel på vad jag menar.

http://www.cv-guiden.se/gratis_guide/cvguide/cv_exempel/cv-exempel-2.htm

Cilia
2007-05-01, 11:49
vad elaka ni är.
Jag har tagit till mig Allans uppmaning och blivit en bättre medlem


I word högst upp i menyn står det Tabell, där kan du fixa till en
Jag tycker det är lättare att bara använda ikonen som jag har i iconmenyn och klicka på den där kan du sen bestämma antalet rader och kolumner.

Jorgen
2007-05-01, 11:50
Om Pepparkakssmurfen inte har något att tillföra tråden så finns det ingen anledning för Pepparkakssmurfen att skriva mer i den. Pepparkakssmurfen kan komma att varnas om Pepparkakssmurfen fortsätter dumma sig. Förstår Pepparkakssmurfen det?

Bonnie
2007-05-01, 11:55
Det brukar finnas färdiga cvmallar i Word.
Testa Arkiv\Nytt och se om du får upp "Mallar".
Under en av flikarna kanske du hittar nån meritförteckning?

isato
2007-05-01, 11:55
Tack Cilia!!

Löjtnant Blank
2007-05-01, 11:57
Det brukar finnas färdiga cvmallar i Word.
Testa Arkiv\Nytt och se om du får upp "Mallar".
Under en av flikarna kanske du hittar nån meritförteckning?
Annars finns det ett gäng på Microsofts hemsida. Här, till exempel. (http://office.microsoft.com/sv-se/templates/TC101695591053.aspx?CategoryID=CT101448941053)