handdator

Visa fullständig version : PT i Göteborg?


dbbb
2007-04-27, 20:27
Hej!

Undrar om det är nån som vet vart man kan finna en personlig tränare i Göteborg? Tänkte främst få för nåt engångsmöte för att lägga upp eventuell diet. Vore grymt tacksam om ni hade lite tips.

tack!

Mental
2007-04-27, 20:38
Vet inte om en PT är den som är lämpligast att göra en diet.
Klura lite själv, och utnytja forumet här så ska du se att du löser det gratis och antagligen bättre än en generic PT

Nithian
2007-04-27, 20:50
Läs deffguiden sen ställ dina frågor på forumet så kommer du få kunskap och bra svar som ingen PT kan ge dig.

jenny
2007-04-27, 22:23
Vore inte en dietist bättre om det bara är kost du är ute efter? Pt har jag haft flera i gbg men ingen jag skulle rekommendera för kost.

Eddie Vedder
2007-04-28, 04:28
Vore inte en dietist bättre om det bara är kost du är ute efter? Pt har jag haft flera i gbg men ingen jag skulle rekommendera för kost.

Dietist är ett sjukvårdsyrke, har svårt å tro att man går till en dietist och får ett "deffschema" såvida man inte är ordinerad till dietisten p.g.a. av hälsoskäl.

Skulle väl vara inom privat sektor då möjligtvis.

TylerDurden84
2007-04-28, 10:28
Hej!

Undrar om det är nån som vet vart man kan finna en personlig tränare i Göteborg? Tänkte främst få för nåt engångsmöte för att lägga upp eventuell diet. Vore grymt tacksam om ni hade lite tips.

tack!

Vi på Sats har flera PT du kan välja mellan. Det blir dock lite dyrare om du har ett engångsmöte och du inte är medlem vilket jag antar att du inte är. Kom förbi Sats Kungsgatan annars så får du hjälp.

jenny
2007-04-28, 11:39
Dietist är ett sjukvårdsyrke, har svårt å tro att man går till en dietist och får ett "deffschema" såvida man inte är ordinerad till dietisten p.g.a. av hälsoskäl.

Skulle väl vara inom privat sektor då möjligtvis.

Självklart menade jag prívatsektor