handdator

Visa fullständig version : Världens största muskler!!!!


Handcuff
2007-04-25, 22:08
Haha...klickade på en bild från google i en annan tråd och då hamnade man i en rätt kul tråd på ett annat forum. Nämligen diskussionen om vem som innehar VÄRLDENS STÖRSTA MUSKLER!!!! haha :D

http://www.hamsterpaj.net/forum_new/index.php?action=view_thread&thread_id=101600

Fartman
2007-04-25, 22:12
Erkänn nu att du hänger på den där brädan och raggar 13åringar...

Lepras
2007-04-25, 22:13
Haha :D

...Sen värt att nämna är ju att eftersom de är så pass deffade så har dem inget underhudsfett. Hjärnan är en fettklump vilket betyder en sak - Man deffar även hjärnan. Och vart leder det? Jo personen i fråga är inte alltid det smartaste man kan hitta på den här planeten

Rahf
2007-04-25, 22:14
Vilket otroligt dåligt forum.. Inte medlemmarna utan forumet i allmänhet. Sen verkar även medelåldern ligga runt 14-16.

Handcuff
2007-04-25, 22:15
Erkänn nu att du hänger på den där brädan och raggar 13åringar...

Den som sa det han var det....Nä allvarligt, varken kul eller okej beskylla någon för pedofili*screwy*

Klicka på Tom Platz längst upp till höger:

http://images.google.se/images?hl=sv&q=tom%20platz&sa=N&tab=wi

Fartman
2007-04-25, 22:18
Den som sa det han var det....Nä allvarligt, varken kul eller okej beskylla någon för pedofili*screwy*

Klicka på Tom Platz längst upp till höger:

http://images.google.se/images?hl=sv&q=tom%20platz&sa=N&tab=wi

Jag ser inte att en endaste av bilderna leder dit..

Muskelbyggaren
2007-04-25, 22:19
Haha :D

...Sen värt att nämna är ju att eftersom de är så pass deffade så har dem inget underhudsfett. Hjärnan är en fettklump vilket betyder en sak - Man deffar även hjärnan. Och vart leder det? Jo personen i fråga är inte alltid det smartaste man kan hitta på den här planeten

:laugh:

Du hann före!

Handcuff
2007-04-25, 22:19
Jag ser inte att en endaste av bilderna leder dit..

*prova klicka*

Cerberus
2007-04-25, 22:22
lol "ämnen som de tar, va hetere?" hahaha :D

Fartman
2007-04-25, 22:23
*prova klicka*

Ja, det har jag redan gjort.. på flera stycken till och med. Och jag kommer till olika bildgallerier typ.
Nåja, jag tror dig ändå. Du verkade ta lite väl illa vid dig av mina "anklagelser".

Dissector
2007-04-25, 22:24
I början tyckte jag det var mest komiskt när folk pratade ungefär som dom gör där, men desto mer man hör sånt så blir man bara irriterad. En jävla massa tjat om hälsa, att "det ser fult ut", "kånstia medel vadde nu hetter", "asså shiet", "de e ba sjuka männikskjor", "affö vill man se ut så lål?" o.s.v.

Jag blir arg på mig själv för att jag ens orkar bli irriterad över såna skitsaker, men jag har börjat bli det på senare tid :)

gnagaren
2007-04-25, 22:25
"vi har en sånn bild i våran so bok!xD det är fü så ÄCKLIGT!"

"FYFARAO VAD SKABB. :o Usch nej. Äckligt."

"Eeuuwh, det är inte äns fint att se ut så... "

":O Asså... shit... man tror ju knappt sina ögon.. så där äcklig kan man ine vara asså.. "

"Jo, det är ju iofs sant. Men ändå, varför skulle man vilja se ut så? Det är ju äckligt. Och vad ska man göra med dom vältränade musklerna?"

"jasså? jag trodde han tatt sånnt där medel (kommer inte på vad det heter, vad heter det?!) läste att deras grej kunde skrumpna ihop då!^^"

Ett urval av mina favoritkommentarer, garvar ihjäl mig, älskar stavningen också :D

Handcuff
2007-04-25, 22:28
Ja, det har jag redan gjort.. på flera stycken till och med. Och jag kommer till olika bildgallerier typ.
Nåja, jag tror dig ändå. Du verkade ta lite väl illa vid dig av mina "anklagelser".

Ser ingen vits i att "försvara" mig men nu har jag ju börjat så...:D
LOL! Skumt...så här blir det för mig iaf :

http://img46.imageshack.us/img46/952/mucklervx8.png

Sebbe_H
2007-04-25, 22:28
OK att Ruhl inte har nån nacke, men vadfan, det är ju inte dåligt att dom tror att bilden är äkta.

http://i18.photobucket.com/albums/b139/Vim0314/bodybuilder.jpg

Trance
2007-04-25, 22:32
Klart många tycker det är fult som stryk, det är ju lite halväckligt med bodybuilding. Däremot skrev den sista att de måste ha små penisar, kan inte någon rätta honom och säga att det är fel.

mangemani
2007-04-25, 22:32
"vi har en sånn bild i våran so bok!xD det är fü så ÄCKLIGT!"

så långt kom jag i läsandet,sen stängde jag ner skitsidan.

champion
2007-04-25, 22:33
"Asså.. jag googlade lite.. men jag är itne säker på att den är riktig .. kolla hans nacke lixom.. "
http://i18.photobucket.com/albums/b139/Vim0314/bodybuilder.jpg

"Oh fy helvete, kolla nacken! Kolla benen! JESUS"

"Fake :), magrutorna slutar inte sådär, de fortsätter ner till kuken. "

"Tror de e fejk, man kan ju inte träna musklerna bakom nacken så hårt"

"asså... har man så mycket hud? Så att det täcker allt menar jag.. Typ på NACKEN.. jag har knapptn nån hud där alls, som man kan dra i.. bara pyttelite iaf."

Pez
2007-04-25, 22:34
Rätt kul läsning, kul för att det ger en del insikt i vad en grupp utan insyn och erfarenhet av styrketräning tycker och tänker om fenomenet byggare. :)
Sen är det kul att se hur många som genast idiotförklarar alla som skrivit där - menar ni då att eran uppfattning om byggning, styrketräning osv. stämmer bättre än deras uppfattning om detsamma?

Släpp in mig i era huvuden! :D

gnagaren
2007-04-25, 22:35
Rätt kul läsning, kul för att det ger en del insikt i vad en grupp utan insyn och erfarenhet av styrketräning tycker och tänker om fenomenet byggare. :)
Sen är det kul att se hur många som genast idiotförklarar alla som skrivit där - menar ni då att eran uppfattning om byggning, styrketräning osv. stämmer bättre än deras uppfattning om detsamma?

Släpp in mig i era huvuden! :D

John Malkovich:Virro

Fagen
2007-04-25, 23:13
Rätt kul läsning, kul för att det ger en del insikt i vad en grupp utan insyn och erfarenhet av styrketräning tycker och tänker om fenomenet byggare. :)
Sen är det kul att se hur många som genast idiotförklarar alla som skrivit där - menar ni då att eran uppfattning om byggning, styrketräning osv. stämmer bättre än deras uppfattning om detsamma?

Släpp in mig i era huvuden! :D

+ 1 (min första någonsin). Tror att det som skrivs i den tråden är ganska så representativt för vad en "allmänhet" tycker, må vara att de i detta fall representeras av en skara tonåringar.

Fartman
2007-04-25, 23:16
+ 1 (min första någonsin). Tror att det som skrivs i den tråden är ganska så representativt för vad en "allmänhet" tycker, må vara att de i detta fall representeras av en skara tonåringar.

Ja, som sagt, tonåringar.. i den världen där man kan vara biffig på 60kg ;)

Greg
2007-04-25, 23:21
"De dricker ju i princip bara proteindrinkar och skit som gör att de kan få så stora muskler som möjligt, dessutom så proppar de i sig steroider. Inte direkt världens bästa diet, om du frågar mig."

Krym diet! :hbang: :hbang: :hbang:

Mantus
2007-04-26, 01:03
Rolig tråd, stavningen var dock under all kritik. Hade jag varit deras svensklärare hade jag slagit dem i huvudet med SAOL.

Kaboffastar
2007-04-26, 05:44
Vi kanske ska lugna ner oss lite innan vi sågar en 13 årig tjej?

Vad visste ni om BB när ni var 13? jävla nötter.

+1 på pez, de på de där forumet representerar väl i stort sätt hela sveriges tankebanor kring byggare/byggning.. det är i stort sätt bara vi, en nördig grupp människor på kolozzeum som "vet" mer.

Mental
2007-04-26, 07:02
Tycker det låter ungefär som när ämnet kvinnliga bodybuilders kommer upp här bland kolloz fördomsbefiade diskutionsdeltagare.

regus
2007-04-26, 07:19
Jo, det är ju iofs sant. Men ändå, varför skulle man vilja se ut så? Det är ju äckligt. Och vad ska man göra med dom vältränade musklerna?"


Vilket är en ganska "bra" fråga, jag menar hur ofta behöver man väga 110 kg hård? (läs: väldigt mycket muskler)

psirus
2007-04-26, 07:42
SÅ vad har vi lärt oss av det här barn? Att det är bättre att ha en 6 pack folköl än störra muskler om ni ska ragga på tjejer under 15 år.




"Jag vet inte, bodybuildning borde klassas som en sjukdom, likt anorexi."

Stoltz
2007-04-26, 08:29
Mycket av det var väldigt tragiskt, men samtidigt - De flesta där var runt 13. Vad ska man förvänta sig? Att alla är lika fysikgalna som många av oss? Nej, det fungerar inte så.

Stavningen var dock helt i sin egen klass - Jag besöker inte så många forum på nätet, men det var måste vara det värsta jag någonsin sett. Inte för att jag är kungligt duktig på stavning, men jag var väldigt mycket bättre på att stava än nästan varenda kotte på i den där tråden när jag var 13.

hultman
2007-04-26, 13:33
Tycker det låter ungefär som när ämnet kvinnliga bodybuilders kommer upp här bland kolloz fördomsbefiade diskutionsdeltagare.

Buhu, buhu. Vad är det du vill ha sagt? (Självcensur)

Stoltz
2007-04-26, 13:43
Buhu, buhu. Vad är det du vill ha sagt? (Självcensur)

Förmodligen att vissa medlemmar beter sig på samma sätt när man diskuterar kvinnliga byggare. Vilket också är förbannat tragiskt.

rQx
2007-04-26, 16:03
......... det är i stort sätt bara vi, en nördig grupp människor på kolozzeum som "vet" mer.

Den innersta kretsen ;)

Fjod0r
2007-04-26, 16:44
ahaha

"
...Sen värt att nämna är ju att eftersom de är så pass deffade så har dem inget underhudsfett. Hjärnan är en fettklump vilket betyder en sak - Man deffar även hjärnan. Och vart leder det? Jo personen i fråga är inte alltid det smartaste man kan hitta på den här planeten "


:D

Handcuff
2007-04-26, 17:22
Enligt mig mycket humor :D

Det roliga är inte att de är dumma ellr okunniga...utan att det tror att de har stenkoll...