handdator

Visa fullständig version : Nedre Trapps!


shirunai
2003-03-18, 11:49
Vad ska jag göra för att få nedre och mellan trappsens fiber (de som sitter mellan skulderbladen) att börja växa ett av mina problem på ryggen....kör max-ot schema nu men kanske får lägga till nån övning!


:mallan:

z_bumbi
2003-03-18, 12:38
Om det inte är för svaga romber som spökar så är det väl bara att att köra lite tyngre i sittande rodd, då tar ju trapsen över istället för romberna.
Hur utför du rodd och latsdrag/chins ? Släpper du fram/upp axlarna ordentligt ?

shirunai
2003-03-18, 13:24
Originally posted by z_bumbi
Om det inte är för svaga romber som spökar så är det väl bara att att köra lite tyngre i sittande rodd, då tar ju trapsen över istället för romberna.
Hur utför du rodd och latsdrag/chins ? Släpper du fram/upp axlarna ordentligt ?

du menar stretchar ut den tex i latsdrag o chins!

z_bumbi
2003-03-18, 14:06
shirunai: Släpper du inte fram/upp axlarna så tränar du ju inte romberna fullt ut och på så sätt för du lätt en "grop" ungefär vid nedre och mellersta trapsen (Inte exakt anatomiskt beskrivningen men..)

shirunai
2003-03-18, 17:27
Originally posted by z_bumbi
shirunai: Släpper du inte fram/upp axlarna så tränar du ju inte romberna fullt ut och på så sätt för du lätt en "grop" ungefär vid nedre och mellersta trapsen (Inte exakt anatomiskt beskrivningen men..)

tack! jag har börjat göra så några veckor nu, speciellt i chins där jag fuskade mycket förut.....

z_bumbi: ett stort tack :thumbup: