handdator

Visa fullständig version : Kre-Alkalyn (eller annat) under deff?


Ganymedes
2007-04-21, 07:47
Vet inte hur det fungerar riktigt, behöver man ligga på kcal+ för att få någon bra verkan av Kre-Alkalyn? Muskelökning vet jag kräver kcal+, men jag tänkte mest på orken nu. Funderar på att köra med det under deff för att få lite extra power. Man är ju rätt slö på passen ibland, nu när man kört deff ett tag...

Eller ska jag istället köra på något i stil med V12, Fierce etc? Erfarenheter mottages tacksamt. Gakic har iofs fungerat bra, men smakar stjärt och det vore kul att prova något annat nu när det börjar sina i burken.

eandersson
2007-04-21, 09:17
Vet inte hur det fungerar riktigt, behöver man ligga på kcal+ för att få någon bra verkan av Kre-Alkalyn? Muskelökning vet jag kräver kcal+, men jag tänkte mest på orken nu. Funderar på att köra med det under deff för att få lite extra power. Man är ju rätt slö på passen ibland, nu när man kört deff ett tag...

Eller ska jag istället köra på något i stil med V12, Fierce etc? Erfarenheter mottages tacksamt. Gakic har iofs fungerat bra, men smakar stjärt och det vore kul att prova något annat nu när det börjar sina i burken.

Jadu, i Fierce finns ju koffein, så den produkten lär ju ge dig en liten kick tillsammans med styrke/uthållighetsökningen via kreatinet osv.

L-Sami
2007-04-21, 09:36
Jag tar kre-alkalyn innan passet nu under deffen, funkar hur bra som helst.

Ganymedes
2007-04-21, 09:53
Jag tar kre-alkalyn innan passet nu under deffen, funkar hur bra som helst.

Räcker som svar för mig! Då blir det inköp. Merci! :hbang:

Ganymedes
2007-04-27, 17:48
Införskaffade så kre-alkalyn idag. Ska bli spännande att prova!

Klenis
2007-04-27, 18:01
Jag kör på kre-alkalyn.

Funkar inte ;D inte på mig iaf.

Orkar fortfarande lika mycket(lite) som innan.
Inget kreatin har funkat för mig. Ska sluta slösa pengar på det :D

Ganymedes
2007-04-27, 18:17
Jag kör på kre-alkalyn.

Funkar inte ;D inte på mig iaf.

Orkar fortfarande lika mycket(lite) som innan.
Inget kreatin har funkat för mig. Ska sluta slösa pengar på det :D

Tur då att det är ganska billigt om man jämför med div. amerikanska mirakelpulver. :) Hoppas det fungerar för mig dock... *popcorn* Har du provat att överdosera lite lätt?

Ninred
2007-04-27, 18:49
Tar ni kre alkalyn i kapsel eller i ren pulverform? Ingen skillnad rent effektmässigt? Tänkte införskaffa mig under veckan, ska nämligen börja deffa då.

Klenis
2007-04-27, 19:48
Ganymedes: Tar 3 kapslar som ska vara för "eliten", hah.

Ninred: jag tar kapslar

He-man
2007-04-27, 21:50
Ganymedes: Tar 3 kapslar som ska vara för "eliten", hah.

Ninred: jag tar kapslar

ta 4

rolf
2007-04-27, 23:41
Jag har käkat kre-alkyn ungefär en vecka nu under deffen, och det är först nu jag börjar märka av effekterna. Vet inte om det var en naturlig styrkesvacka, men de första passen kände jag ingen som helst styrkeökning. De två senaste passen har gått helt okej dock, så det kanske tar ett tag innan det händer nåt, det är ju trots allt ingen uppladdningsfas.

grisbil3n
2007-04-28, 01:48
Får en jävla skjuts ja, har ökat i flera övningar.

Ganymedes
2007-04-28, 07:39
Hur brukar ni dosera då? Tar ni enbart på träningsdagar? Tänkte börja som det står på burken (nähä?) och köra 2 kapslar på morgonen och 1 kapsel 30 minuter före träningen. Inget kre-alkalyn på träningsfria dagar.

Så får det gå en vecka eller två, innan jag utvärderar.

kanfall
2007-04-28, 09:21
Hur brukar ni dosera då? Tar ni enbart på träningsdagar? Tänkte börja som det står på burken (nähä?) och köra 2 kapslar på morgonen och 1 kapsel 30 minuter före träningen. Inget kre-alkalyn på träningsfria dagar.

Så får det gå en vecka eller två, innan jag utvärderar.
På min burk står det att man ska ta det innan träning, 30 - 60 min :confused:

Jag tycker iallafall det funkar bra på mig, känner att man kan trycka in lite fler reps :D har dock bara testat piller. Har pulver hemma, blir att köra på det nästa gång jag tar kreatin :)