handdator

Visa fullständig version : Mina posts segar sig uppåt. How come?


Achryl
2007-04-20, 16:03
Det är fan sjukt, sakta sakta växer mitt postantal. Trots att jag bara skriver i allmänt. Någon mer som märkt samma fenomen?

Fed up
2007-04-20, 16:14
Det är fan sjukt, sakta sakta växer mitt postantal. Trots att jag bara skriver i allmänt. Någon mer som märkt samma fenomen?

Vadå trots? det är väl pga. att du bara skriver i allmänt? Här räknas ju inte posterna (vilket jag personligen tycker är fånigt).

EDIT: ursäkta, missförstod din fråga. Är det så att du aldrig skriver nån annanstans än allmänt då?

shadowfire
2007-04-20, 16:15
Vadå trots? det är väl pga. att du bara skriver i allmänt? Här räknas ju inte posterna (vilket jag personligen tycker är fånigt).

heh, och hur tänkte du nu?

L-Sami
2007-04-20, 16:15
Du har förmodligen för lite posts så modsen låter dina posts i allmänt räknas.

Achryl
2007-04-20, 16:15
Vadå trots? det är väl pga. att du bara skriver i allmänt? Här räknas ju inte posterna (vilket jag personligen tycker är fånigt).

EDIT: ursäkta, missförstod din fråga. Är det så att du aldrig skriver nån annanstans än allmänt då?

ahh! Fan vad snabb edit :D Jo precis, skriver verkligen bara i allmänt.

Lelle Pelle
2007-04-20, 16:17
Samma för mig, sedan några månader tillbaka skriver jag bara i allmänt. Trots detta hände det något för några dagar sedan då jag gick fårn 66 till 70:D

Fed up
2007-04-20, 16:18
heh, och hur tänkte du nu?

Jag tänkte ju fel, sa jag ju. tjat!:MrT:

ahh! Fan vad snabb edit :D Jo precis, skriver verkligen bara i allmänt.

Japp, jag är snabb som en vessla!

Ja, jag kollade på din profil, så nu tror jag dig. Det är du och Angel -allmän forumets bästa vänner. :D

Jag har inget svar på din fråga. Är du säker på att de stiger? Isåfall får nån mod komma och reda ut detta. Mycket mystiskt.

Achryl
2007-04-20, 16:20
Jag tänkte ju fel, sa jag ju. tjat!:MrT:



Japp, jag är snabb som en vessla!

Ja, jag kollade på din profil, så nu tror jag dig. Det är du och Angel -allmän forumets bästa vänner. :D

Jag har inget svar på din fråga. Är du säker på att de stiger? Isåfall får nån mod komma och reda ut detta. Mycket mystiskt.

Nä jag klagar inte, jag ser det som en bonus. Jag kanske får en extra post när jag skriver något riktigt bra eller skojjigt? Man vet aldrig!

shadowfire
2007-04-20, 16:24
Jag tänkte ju fel, sa jag ju. tjat!:MrT:
hehe hann inte se din edit... en sådan chans missar man ju inte o pika för ;)

shadowfire
2007-04-20, 16:24
achryl inte skickat pm då så att pm's också räknas?

Achryl
2007-04-20, 16:25
achryl inte skickat pm då så att pm's också räknas?

Åfan! Mycket möjligt. ska testa

Achryl
2007-04-20, 16:26
testade skicka ett, men har inte ökat hittills

Fed up
2007-04-20, 16:27
Uppdateras posterna direkt man gjort ett nytt inlägg eller typ en gång om dagen eller nån gång i veckan, eller vad?

shadowfire
2007-04-20, 16:28
testade skicka ett, men har inte ökat hittills

var iaf en tanke... skumt

Achryl
2007-04-20, 16:29
Uppdateras posterna direkt man gjort ett nytt inlägg eller typ en gång om dagen eller nån gång i veckan, eller vad?

Fan, du äger ju mig i posts, och ändå är du en såndär jävla nykomling :(
Fast du kanske hänger i de riktiga forumen med :D

Fed up
2007-04-20, 16:31
Fan, du äger ju mig i posts, och ändå är du en såndär jävla nykomling :(
Fast du kanske hänger i de riktiga forumen med :D

Ja, jag sätter min lilla tå utanför allmänt iallafall en eller två gånger om året.:smash: :D