handdator

Visa fullständig version : Protein+kreatin shake


Metallicutz
2007-04-18, 18:02
Efter ca en månads 'uppladdning' med Fairing protein för att komma tillbaka där jag låg innan jag abrupbt lade av med träningen i januari, har jag nu tänkt att börja med kreatinet jag beställde i samma veva.
Dock har jag protein kvar som säkert räcker i en eller två veckor till.. kan jag då blanda kreatinet (eiseilt, monohydrat) med proteinet i en och samma shake, och isf. hur mycket vätska ska jag tillföra? :Virro

Wiken
2007-04-18, 18:08
Inga problem. Borde räcka om du tillför ca 1 dl mer kanske *flex*

Runda Grodan
2007-04-18, 18:08
Efter ca en månads 'uppladdning' med Fairing protein för att komma tillbaka där jag låg innan jag abrupbt lade av med träningen i januari, har jag nu tänkt att börja med kreatinet jag beställde i samma veva.
Dock har jag protein kvar som säkert räcker i en eller två veckor till.. kan jag då blanda kreatinet (eiseilt, monohydrat) med proteinet i en och samma shake, och isf. hur mycket vätska ska jag tillföra? :Virro
Spela roll. Det är ju bara att blanda och hälla i vatten tills du tycker det är bra.

Kolla i kreatin-stickyn om du inte redan har gjort det.

Metallicutz
2007-04-18, 18:26
Ok låter bra det. Då kanske det inte smakar lika illa heller som alla säger att kreatin gör i början *rolleyes*

Runda Grodan
2007-04-18, 18:30
Ok låter bra det. Då kanske det inte smakar lika illa heller som alla säger att kreatin gör i början *rolleyes*

Monohydrat smakar inget särskilt men CEE är bland det äckligaste du kan träffa på i kosttillskottsväg. Blanda det i saft, juice eller nåt ifall du skaffar ett kreatin du tycker smakar illa.

emme
2007-04-18, 18:31
Ok låter bra det. Då kanske det inte smakar lika illa heller som alla säger att kreatin gör i början *rolleyes*

mitt kreatin smakar inget speciellt. har samma som dig eiselt monohyrdrat