handdator

Visa fullständig version : är detta rimligt?


Bateman
2002-04-25, 19:50
Jag är ute efter att bränna bort det lilla extra fettet jag har runt midjan, nu när jag endå inte kan styrketräna "handleskadan". Så jag satsar inte på en deff, vill bara typ tappa 1 kilo ca " 1 kilo fett".


Så, mina fråger är: räcker det om jag går en snabbpromenad på 40 minuter varje dag, plus att jag kör på motionscykeln i 20 minuter också varje dag. och att jag sen käkar normalt, och undviker läsk,godis mmera.


kan detta funka?.. vill ta bort 1 kilo fett på 2 veckor.. kan detta gå?.


tack :)

[ 25 April 2002: Inlägget har ändrats av: Bateman ]

Chris
2002-04-25, 21:14
Jag kör EXAKT samma som du :D Vill bli av med 1-2kg, deffar inte utan äter ingen skräpmat och promenerar.. haha.. vi kan ju jämföra hur det går för oss o tipsa varandra :D

1kg är ju ingen direkt utmaning tycker man!

Flood
2002-04-25, 21:30
Fan, Bateman, har du kommit igång med ditt superprogram än? hur går det?

Varenda gång jag läser är du ju skadad nått ställe.

Abel
2002-04-25, 21:39
Jodå visst kan du förbränna bort genom gå morgonprommenader och lite cykelrundor. Var bara rädd om musklerna :) Men varför bara 1kg? Kommer väl knappt märkas?

Loco 2
2002-04-25, 22:10
Det märks ingenting skulle jag tro. Kanske om allt skulle tas från magen men det är ju omöjligt så...

Bateman
2002-04-25, 23:04
Flood... jag har haft en väldigt väldigt otur kan man lungt säga. Den ena skadan som kommer efter den andra. Har fått ta vilopauser stup i ett. Den senaste skadan jag dratt på mig är, en knäck på min ena handled. Så det blir till att vila tills den är bra. kan ta upp ett tag innan jag är frisk igen. kan ej köra styrke alls just nu... så det jag inriktar mig på nu är förbränning.


Ok angående programmet, jag vet att det sjuts upp hela tiden, och att ni alla är intresserade av hur det har gått. Men jag är lika ledsen som ni, att få vänta tills jag kan börja med programmet. jag börjar med programmet efter den 6 juni, om jag är frisk då. men jag förstår eran ilska på mig... jag har ju sagt mycket om de så.. ja får väl stå mitt kast.

och chris... ja det kan vi :)

Hur går det då chris?.. väger du 65 kilo så ska du väl inte bränna fett??

[euphoria]
2002-04-25, 23:17
Hej Bateman! Vad hände med din handled? Krya på dig!

Bateman
2002-04-25, 23:30
Caterpillar.---- jag fick en rejäl knäck i den när jag körde ett bröstpass för några dar sen på gymmet. Är nu vila. vila och vila för mig. Man tackar för stödet caterpillar :)

Fredric_83
2002-04-26, 10:22
Tjenare bateman det var ett tag sen!
Har du skadat dig :( synd
Jag har fått nåt skit i min armbåge oxå men det håller på och fixar sig nu tror jag.....
lycka till... :)

Chris
2002-04-26, 14:32
63-65kg whats the difference? :) Vill ha fram mina kära ådror på axlarna igen som jag hade förut :)

Hur det går vet ja faktiskt inte, började som sagt för 2dagar sen så jag har väl inte sett några resultat direkt! Själv då?

Flood
2002-04-26, 14:53
Bateman: Ja du får fan köra efter det nu när du pratat så gott om det.

En annan sak, kolla axlarna så dom är raka, sitter dom lite olika på kroppen tar det rejält på handlederna att köra stångövningar eftersom du tvingar handlederna till en onaturlig position, som gör att dom pajar.

Jag har lite skeva axlar på nått sätt och jag håller nere antalet stångövningar (och maskiner) så håller jag bättre(längre) i handleden.

The Dwag
2002-04-26, 19:03
1kg ? Fan pojk gå på Toa med dig så är det klart ;) :D

nina
2002-04-26, 19:43
lär ju inte va så svårt att gå ned 1-2 kg iallafall

Sve
2002-04-27, 13:59
folk på 65kg snackar om att deffa. herregud vad tänker de med? :rolleyes:

Åse Columbus
2002-04-27, 14:33
beror väl på hur lång man är och i vilken viktklass man ska ev. tävla i!!!!!!

Döm inte andra efter dig själv... :rolleyes:

Åse :cool:

Bateman
2002-04-27, 14:43
chris.. jag har typ inte kommit igång riktigt. Känns inte speciellt motiverad att fortsätta min så kallade vikt minskning.Jag är i och försej inte nöjd me de lilla fett jag har på midjan, men what a hell... det är ju muskler jag vill bygga, och inte bli spinkig. Sen kan jag ju typ deffa bort fettet, efter jag har ökat mycket i muskler.
Nu säger jag imot mig själv märker jag.. men tack för allas hjälp endå.. :)

[ 27 April 2002: Inlägget har ändrats av: Bateman ]

[ 27 April 2002: Inlägget har ändrats av: Bateman ]

Chris
2002-04-27, 15:38
Jo jag vet, men ändå. Sluta bry er ;) Jag har inte anoreixa jag har bara en liten kroppsbyggnad eller skellet lr nått. För jag är lika lång som dom andra i klassen, väger 10kg mindre men har mycket mer muskler. Förstår inte vad det beror på. :confused: