handdator

Visa fullständig version : Bronkitkorv


aliquis
2007-04-17, 21:34
Hah, avataren har jag ju sett länge men signaturen såg jag nyss =P

Mental
2007-04-17, 21:36
Ta det via PM?

aliquis
2007-04-17, 21:39
Ta det via PM?Men alla andra bryr sig ju också, är ju bara att se på hans signatur hur mycket folk bryr sig!

Runda Grodan
2007-04-17, 21:42
Det är en underbar signatur, jag har skrattat åt den flera gånger. Du ska veta att jag gillar dig Aliquis men vad fan sysslar du med ibland? :laugh:

Mental
2007-04-17, 21:48
Det är en underbar signatur, jag har skrattat åt den flera gånger. Du ska veta att jag gillar dig Aliquis men vad fan sysslar du med ibland? :laugh:

Någon måste hjälpa kwon att spamma :P

Ganymedes
2007-04-17, 21:52
Det är en underbar signatur, jag har skrattat åt den flera gånger. Du ska veta att jag gillar dig Aliquis men vad fan sysslar du med ibland? :laugh:

Håller med. Han är en skön lirare, men en gång förföljde han mig som värsta stalkern. Det var i den där tråden jag startade, om folk här trodde på ufon. Han var som besatt. ;)

Runda Grodan
2007-04-17, 21:54
Håller med. Han är en skön lirare, men en gång förföljde han mig som värsta stalkern. Det var i den där tråden jag startade, om folk här trodde på ufon. Han var som besatt. ;)
Det skulle inte förvåna mig om han är det. :hbang:



Han har två sigs för er som inte har fattat det. ;)

aliquis
2007-04-17, 21:56
Det är en underbar signatur, jag har skrattat åt den flera gånger. Du ska veta att jag gillar dig Aliquis men vad fan sysslar du med ibland? :laugh:Jag vet inte? Lite olika, oftast sitter jag framför datorn, tittar på katten eller låter bli att kyssa tjejer. Och letar snygga intelligenta och vettiga veganer som inte finns =P

aliquis
2007-04-17, 21:57
Någon måste hjälpa kwon att spamma :PMen våra posts räknas ju inte!!

JAG TYCKER DET ÄR DESKREEEMINERING FIFAN!

aliquis
2007-04-17, 21:59
Erkännas bör väl att jag oftast skriver vad som faller mig in, direkt, utan att fundera på hur det låter, vad det kan leda till eller konsekvenserna, orka bry sig... För er som har missat det! Hur ni nu skulle kunna ha göra det :D

Kolozzeum är min allmänna spylåda där jag lägger lite kräks när jag inte riktigt vet var jag skall lägga det annars, IRC är ju dött nuförtiden som sagt, så där kan jag ju inte lägga det :/

Liten Men Fet
2007-04-17, 22:46
Erkännas bör väl att jag oftast skriver vad som faller mig in, direkt, utan att fundera på hur det låter, vad det kan leda till eller konsekvenserna, orka bry sig... För er som har missat det! Hur ni nu skulle kunna ha göra det :D

Kolozzeum är min allmänna spylåda där jag lägger lite kräks när jag inte riktigt vet var jag skall lägga det annars, IRC är ju dött nuförtiden som sagt, så där kan jag ju inte lägga det :/

Du har inte testat IRL?

aliquis
2007-04-18, 01:58
Du har inte testat IRL?Sitta framför en spegel och få ut något av att prata med sig själv fungerar bara för undulater.

Bronkitkorv
2007-09-12, 15:56
Ehh vad är detta för tråd !!!

En hyllningstråd till korven från ALi :confused:

Roligt roligt, nu förstår jag hahaha har du äntligen sett min signatur..
Den är skriven i all välmening dock...

Bronkitkorv
2007-09-12, 15:57
Håller med. Han är en skön lirare, men en gång förföljde han mig som värsta stalkern. Det var i den där tråden jag startade, om folk här trodde på ufon. Han var som besatt. ;)

Källa på det tack.... *mini*

NiXPhoenix
2007-09-12, 16:00
Källa på det tack.... *mini*


Jag tror han menar Aliquis. :) Som för övrigt är bannad på egen begäran ganska länge om jag inte minns fel.