handdator

Visa fullständig version : Kyckling dress - utklädnad!


rQx
2007-04-17, 13:08
Hej!

Vi ska ta studenten nu till sommaren och till det hör det en sedvanlig utklädnad. Vi vill då vara kycklingar och hittade en kycklingdress från eksons.se ( http://www.make-up.se/products.php?cid=387&pid=4138 ) men det fanns bara 10 st. Är det någon som vet någon sida som har likadana? Vi behöver 25 st.

Det går bra att mata tips på sidor med utklädnad också. Vi har bodega.se och eksons.se

Jelp!

machine gun
2007-04-17, 14:49
Emn.. sen när blev vit kostym ute och kycklingdräkt inne vid studentfirande? :confused:

L-Sami
2007-04-17, 14:54
Emn.. sen när blev vit kostym ute och kycklingdräkt inne vid studentfirande? :confused:

sen Kentucky Fried Chicken kom till Köpenhamn.

rQx
2007-04-17, 20:33
Emn.. sen när blev vit kostym ute och kycklingdräkt inne vid studentfirande? :confused:

Ehm, utklädningsvecka veckan innan studenten?... Spruta ner hela skolan, doppa ettor, spela brännboll, spexx etc?

Eller ni arbetade ända in till sista dagen och plockade senare på sig kostymen och tog studenten?

Föresten, när var vit kostym inne? :S

machine gun
2007-04-18, 10:45
Ehm, utklädningsvecka veckan innan studenten?... Spruta ner hela skolan, doppa ettor, spela brännboll, spexx etc?

Eller ni arbetade ända in till sista dagen och plockade senare på sig kostymen och tog studenten?

Föresten, när var vit kostym inne? :S

Jag vet inte vilken stad du bor i, men det är ingenting jag känner till iaf. Doppa ettor? Låter dåligt.

Vi målade fula rim på skolgården kvällen innan (och aktade oss för lärare och poliser som stod vakt), det var det enda.

Nej, vit kostym har inte varit inne sen 80-talet mig veterligen. Men många studenter envisas ju med att ha vitt på sig iaf för att matcha Kalle Anka-hatten.

NiXPhoenix
2007-04-18, 11:21
Studenten? Jag trodde du var mycket äldre eller menar du nån slags högskolestudent!? :confused:

Slartibartfast
2007-04-18, 11:24
Doppa ettor? Låter dåligt.

jag tycker det låter jälit bra! :kinky:

mela
2007-04-18, 11:58
Ehm, utklädningsvecka veckan innan studenten?... Spruta ner hela skolan, doppa ettor, spela brännboll, spexx etc?

Eller ni arbetade ända in till sista dagen och plockade senare på sig kostymen och tog studenten?

Föresten, när var vit kostym inne? :S

Sånt gjorde inte vi :MrT: Vi hade olika klassdagar och tyå sola å grilla å softa :Virro

rQx
2007-04-18, 13:13
Jag vet inte vilken stad du bor i, men det är ingenting jag känner till iaf. Doppa ettor? Låter dåligt.

Vi målade fula rim på skolgården kvällen innan (och aktade oss för lärare och poliser som stod vakt), det var det enda.

Nej, vit kostym har inte varit inne sen 80-talet mig veterligen. Men många studenter envisas ju med att ha vitt på sig iaf för att matcha Kalle Anka-hatten.

Ja, då är det väl en egen tradition vi har här nere då. Ganska vild vecka den sista, vattenpistoler, brandslangar och allt :P Äsch, lite vatten får dom tåla (doppa=slänga i fontän(möjligtvis ankdamm))

Här nere har iaf de flesta svart =)

Studenten? Jag trodde du var mycket äldre eller menar du nån slags högskolestudent!? :confused:

Jasså, hur gammal trodde du jag var? ;) Jag är bara 18 (snart 19) =)


Sånt gjorde inte vi :MrT: Vi hade olika klassdagar och tyå sola å grilla å softa :Virro

Hehe, nä alla kan vi inte göra samma :P .. Här klär alla klasser ut sig till ett tema d.v.s. kycklingar, S.W.A.T, zorro etc .. Går runt emd vattenpistoler och terroriserar, går utklädnadsparad genom staden o.s.v. .. Vi har en klassdag och det är på måndagen sen resten av veckan är det fest som gäller ;)