handdator

Visa fullständig version : Tar det från början


leetbiffen^
2007-04-16, 17:54
Började träna för snart tre år sedan och det hände en del. De 2 första bilderna är från i somras då jag hade tränat två år varav ett år på nautilus :cryout: (inga bra bilder pga kass mobilkamera, dålig på posering osv...) sedan i början av november så blev jag sjuk och hadde uppehåll tills i början av mars, symptomen var samma som vid överträning... Har nu börjat seriöst med träningen igen dock med lite mer inriktning på kondition och ben träning.. innan tränade jag aldrig ben(syns)...

Vikt innan uppehål: 78 kg
Vikt efter uppehåll: 70 kg
Längd: 1.86

Nithian
2007-04-16, 17:57
Bröst, axlar, mage ser bra ut.

leetbiffen^
2007-04-16, 18:03
hyfsat färska bilder

leetbiffen^
2007-04-16, 18:11
bilderna krånglar nu... återkommer

leetbiffen^
2007-04-16, 18:41
efter uppehåll, och en några veckors träning...

Brooklyn
2007-04-16, 18:43
ser bra ut! bara att äta o träna hårt så ska du se att det blir great :)

Deceiver85
2007-04-16, 20:02
Bra mage, armar, bröst. Ingen vidd på ryggen dock, samt att axlarna inte var mycket att hänga i julgranen.

och, en sak till...ÄT MER!

Rahf
2007-04-16, 20:55
Yes, vill se mer lats på det där så blir det kalas. Alla dina bra punkter är redan nämnda. Upp med riktiga benbilder!

leetbiffen^
2007-04-16, 21:48
tackar för kommentarer och kritik.. jobbar hårt på ryggen och även börjat hyfsat hårt med ben nu. Anledningen till att jag inte har kört ben förut är knäont som nu har försvunnit till stor del(vågar dock inte köra knäböj). Mina ben i nuläget är inte mycket att se men det kommer bilder snart kan jag lova :)

beckman88
2007-04-17, 00:09
tackar för kommentarer och kritik.. jobbar hårt på ryggen och även börjat hyfsat hårt med ben nu. Anledningen till att jag inte har kört ben förut är knäont som nu har försvunnit till stor del(vågar dock inte köra knäböj). Mina ben i nuläget är inte mycket att se men det kommer bilder snart kan jag lova :)

Vagar inte kora knaboj? :smash:

teal
2007-04-17, 12:22
Vagar inte kora knaboj? :smash:

dvs. dom syns inte när man går till diskoteket!

Ser bra ut, tycker att du har en bra fysik som sagt! Jag föredrar fit hellre än biff och fit är du.

leetbiffen^
2007-04-17, 20:40
Vagar inte kora knaboj? :smash:
:em: Jag är rädd för att pajja knäna totalt eftersom jag har negativa känningar i knäna vid tung benträning. Planerar dock att börja med knäböj nu när knä problemen börjar försvinna ju starkare jag blir. Just nu är det mycket löpning och 1 gympass för ben i veckan.

leetbiffen^
2007-04-17, 20:45
dvs. dom syns inte när man går till diskoteket!

Ser bra ut, tycker att du har en bra fysik som sagt! Jag föredrar fit hellre än biff och fit är du.

Tackar så jättemycket för fit kommentaren :). Satsar nu mer på att bli lite mer fit, det är en av orsakerna att jag lägger en hel del tid på löpningen.