handdator

Visa fullständig version : tips tack


larslejonborg
2007-04-14, 10:19
vet ni några bra sidor som visar hur man kan träna brösten med bilder? om inte ni vet förstås. vi har inga sådana här bänkar som lutar neråt.. dem är de enda jag vet tar under brösten och det är för övrigt där jag vill kruta på lite

pellep
2007-04-14, 10:21
Första personen som har underutvecklat nedre bröst?

Annars är det ganska lätt att fixa så att bänken lutar neråt genom att sätta något under bänken så att den lutar.

Jackie Dee
2007-04-14, 10:26
Tränat länge?

mini
2007-04-14, 10:41
Declinebänk är vanligen väldigt onödigt. Kör vanlig bänk, hantelpress och andra övningar som inte är specifika för övre delen.

larslejonborg
2007-04-14, 12:24
jaghar väl tränat i ca 7 månader nu

vanliga bänkpress och hantelpress motsvarande ger ju bara stora bröst, jag vill forma dem, träna nedre bröstmusklerna så att de blir platta, ja ni fattar


(fortf amatör)

mini
2007-04-14, 13:01
jaghar väl tränat i ca 7 månader nu

vanliga bänkpress och hantelpress motsvarande ger ju bara stora bröst, jag vill forma dem, träna nedre bröstmusklerna så att de blir platta, ja ni fattar


(fortf amatör)
Nej, jag fattar inte.
Muskeln ser ut som den gör, det som ändras är storleken. Du kan inte träna nederdelen platt. Strunta i allt vad cirkusövningar heter och håll dig till de som du kan ha bäst utförande och högst belastning i.

Baan
2007-04-14, 13:09
Declinebänk är vanligen väldigt onödigt. Kör vanlig bänk, hantelpress och andra övningar som inte är specifika för övre delen.

Decline är för nedre, incline kanske? HM?

Baan
2007-04-14, 13:16
men för att posta något mer än besserwisserkommentarer så håller jag med om att man bör fokusera på grundövningar såsom bänkpress och plan hantelpress.

mini
2007-04-14, 13:28
Decline är för nedre, incline kanske? HM?

Du läste mig lite fel kanske?

Baan
2007-04-14, 13:39
Du läste mig lite fel kanske?

Nja, visst kan jag se det som två skilda påståenden som inte är direkt kopplade och inte dra någon koppling mellan decline och övre bröst, men jag valde att inte göra så :) tihihiihihih

Deceiver85
2007-04-14, 15:21
träna nedre bröstmusklerna så att de blir platta, ja ni fattar(fortf amatör)

Gå ner i vikt är väl det enda som hjälper?

Mvh Bacontutt-mannen