handdator

Visa fullständig version : Frustration


GreyEyes
2007-04-12, 11:38
Ok, med risk för att bli totalsågad...

Jag är stadgad sedan länge tillbaka och mycket lycklig...

skulle och har aldrig varit otrogen...

ändå..

alla dessa män/killar

vältränade, lockande, tillgängliga

ständigt påpassad av dom

skulle gärna men kan inte.....AARRGGHHHHHH!!!*gah!*

Rahf
2007-04-12, 11:39
Ok, med risk för att bli totalsågad...

Jag är stadgad sedan länge tillbaka och mycket lycklig...

skulle och har aldrig varit otrogen...

ändå..

alla dessa män/killar

vältränade, lockande, tillgängliga

ständigt påpassad av dom

skulle gärna men kan inte.....AARRGGHHHHHH!!!*gah!*

Ville du bara skriva av dig?

GreyEyes
2007-04-12, 11:42
Ville du bara skriva av dig?

Där hade du rätt!!

Poängen är bara att få ur mig det där tabubelagda men för all del, kommentera gärna!

Rahf
2007-04-12, 11:44
Se men inte röra. Du säger ju själv att du aldrig skulle vara otrogen så det är väl nemas problemas eller? Tränar din bättre hälft? Se till att han/hon blir eller förblir riktigt fit så har du större anledning att vara trogen :D

Gpajpen
2007-04-12, 11:46
ta en stund och tänk efter vad som är viktigast för dig, din partner som du är mycket lycklig med (troligt) eller att ****** runt lite sådär. jag dömer inte jag är/var själv ett svin men tycker bara det är läskigt sålänge det inte handlar om mig själv.

MasterChief
2007-04-12, 11:47
Så är ju livet. Jag ser dagligen Ferraris, Porschar och Lamborghinis. Vill ha dem men enda sättet är att stjäla.

Att vara otrogen = Att stjäla.

Det är omoraliskt helt enkelt. Man får drömma istället eller sänka sin moral och då vara beredd på att ta konsekvenserna. Simple as that.

Ganymedes
2007-04-12, 11:49
Det hela är mycket enkelt. Man kan gå på konstmuséum och njuta av det, men ändå ha sin favorittavla hemma.

GreyEyes
2007-04-12, 11:49
Se men inte röra. Du säger ju själv att du aldrig skulle vara otrogen så det är väl nemas problemas eller? Tränar din bättre hälft? Se till att han/hon blir eller förblir riktigt fit så har du större anledning att vara trogen :D

Jodå, jag har en riktigt attraktiv man som är outstanding på alla sätt och vis. Grejjen är den att jag ändå blir attraherad av andra det är oundvikligt det tillhör livet liksom. Jag har några gånger tackat nej till "trevliga" killar och det är som det skall vara. Ibland känns det lite lite frustrerande och det är det jag beskriver här.....det är allt.

Angel
2007-04-12, 11:53
Tss det e ganska frustrerande att vara singel med ibland.

Ganymedes
2007-04-12, 11:54
Tss det e ganska frustrerande att vara singel med ibland.

Speciellt om man inte vågar pilla på sig själv, anatar jag? ;) :Virro

teargaz
2007-04-12, 11:58
Jodå, jag har en riktigt attraktiv man som är outstanding på alla sätt och vis. Grejjen är den att jag ändå blir attraherad av andra det är oundvikligt det tillhör livet liksom. Jag har några gånger tackat nej till "trevliga" killar och det är som det skall vara. Ibland känns det lite lite frustrerande och det är det jag beskriver här.....det är allt.

Om du väger att det ibland känns "lite lite frustrerande" mot den ångest som troligen konstant skulle ersätta den känslan, så borde det inte vara så svårt att lägga ner tanken om att vara otrogen.

Personligen tror jag att femonenet "vara otrogen" bara är en jävligt omständig och bökig process att avsluta ett förhållande. Förr eller senare så leder det dit tror jag. Jag känner inte nån som har lyckats vara otrogen och ha ett bra förhållande på samma gång.

ArcTiC
2007-04-12, 12:00
Det hela är mycket enkelt. Man kan gå på konstmuséum och njuta av det, men ändå ha sin favorittavla hemma.

Ganska bra sagt det där :thumbup:

Ganymedes
2007-04-12, 12:11
Ganska bra sagt det där :thumbup:

Merci. Har iofs en kompis som kontrade med; "Ja men mannen, du kan heller inte äta kebab varje dag..." *rolleyes*

Raggis
2007-04-12, 12:20
Location: där pengar finns

Säger ganska mycket om din personlighet :P

jeanclaudevandamme9
2007-04-12, 12:22
Förstår dig

Litecore
2007-04-12, 13:00
Det hela är mycket enkelt. Man kan gå på konstmuséum och njuta av det, men ändå ha sin favorittavla hemma.
har en version på den själv; klart man kan titta på menyn, men man äter ändå hemma.. :D

Raggis
2007-04-12, 13:02
har en version på den själv; klart man kan titta på menyn, men man äter ändå hemma.. :D

What happens in x, stays in x!

Fatalist
2007-04-12, 13:12
What happens in x, stays in x!

Nja, det mesta hamnar i sängen/trosan/toan ;)

Raggis
2007-04-12, 13:14
Nja, det mesta hamnar i sängen/trosan/toan ;)

Tänkte mer på själva händelsen :D

Richard85
2007-04-12, 13:14
Klart man får titta..Rätt uppenbart och det behöver man ibland men man ska INTE RÖRA :d

Lövbiffen
2007-04-12, 13:45
Tss det e ganska frustrerande att vara singel med ibland.


Jag vet :(

Ibland känner jag mig så frustrerad, att jag nästan slänger upp en bild på mitt ass i nån tråd på ett träningsforum.

Vad gör man inte för lite uppmärksamhet...
















:D

Angel
2007-04-12, 13:46
Jag vet :(

Ibland känner jag mig så frustrerad, att jag nästan slänger upp en bild på mitt ass i nån tråd på ett träningsforum.

Vad gör man inte för lite uppmärksamhet...
















:D


tss, inte fan fick ja ligga för det?

Gpajpen
2007-04-12, 13:49
tss, inte fan fick ja ligga för det?

du fick väl flera erbjudanden ? bara ta tåget nånstanns. tjejer får alltid ligga, men du kanske har supermodell krav på snubbarna.

Angel
2007-04-12, 13:51
du fick väl flera erbjudanden ? bara ta tåget nånstanns. tjejer får alltid ligga, men du kanske har supermodell krav på snubbarna.

Nä fick något sliskigt pm från någon som ville se "framsidan" med.

Nej ja har inte supermodellkrav, men ja har krav. Killar har dock högre krav.

nutz
2007-04-12, 13:54
Om ingen kommer på dig så, vafan.. *whistle* :naughty:

Gpajpen
2007-04-12, 13:59
Nä fick något sliskigt pm från någon som ville se "framsidan" med.

Nej ja har inte supermodellkrav, men ja har krav. Killar har dock högre krav.

haha :D
--
killar har definitivt inte högre krav, vi går mest efter utseendet där tjejer ofta går efter många andra faktorer PLUS utseendet.

hobbitar
2007-04-12, 14:04
Om du inte har barn och är gift så GO FOR IT! :hbang:

Du kanske inte älskar din partner innerst inne?

Eftersom ni har varit tillsamman så länge har ni skapat ett band som kan vara svårt att bryta, men älskar du verkligen han?

Prova att vara otrogen en gång, om det kändes bra så gör slut.

qwerty1
2007-04-12, 14:07
Var inte otrogen. Så sjukt jävla lågt. Gör isåfall slut. Ha sex med någon, och se efter det som du saknar ditt EX.

Gpajpen
2007-04-12, 14:10
Prova att vara otrogen en gång, om det kändes bra så gör slut.
omoraliskt? sen om det inte känns bra kan det ta slut endå.

jag tycker man i sånna här sitser bör tillämpa hur det troligtvis skulle kännas tvärtom.
trådskaparen får reda på om 2 år att hennes partner har knullat runt under hela deras förhållande. svek tårar sorg blod hejdå typ

hobbitar
2007-04-12, 14:11
Var inte otrogen. Så sjukt jävla lågt. Gör isåfall slut. Ha sex med någon, och se efter det som du saknar ditt EX.

Då kanske inte Exet vill ha tillbaks hon.

GreyEyes
2007-04-12, 14:25
Angel- Håller med, de stunder jag varit singel så har jag varit för feg för att bar "köra på" och ha sex bara för att jag har lust. Nä, då ville jag hitta ngn att bygga ngt ihop med. Det är inte så enkelt att vara singel! Du träffar med 120% säkerhet en j-t schysst och bra kille som ger dig det du söker, kanske inte här men vem vet?

Ang. otrohet- framförallt skulle jag inte vara otrogen för min EGEN skull. Jag har haft ganska många partners och testat en hel del konstellationer. Min konklusion har blivit: Var ärlig mot mig själv. Sanningen är att jag inte skulle kunna ha sex med en kille och sen inte känna ngt vare sig för honom eller för min kille. Jag är alldeles för mesig för det. Jag kan inte ha sex och sen bara strunta i honom. Jag har aldrig klarat av att ha en enbart fysisk relation till ngn och tro mig jag har tidigare försökt, alltid händer det ngt som gör att jag inte gillar mig själv och mitt handlande så NÄ, I´ll stay out of that mess. Men drömma kan man ju alltid....

Ang. KRAV så finns det faktiskt tjejjer som har jättehöga krav på killarna men då kallas man ju bara för en golddigger eller annat okväde men som sagt det finns en rankingskala även för oss tjejjer fast den skall det ju alltid rackas ner på och förnedras. Att killar sen lägger ut en massa bilder på nakna kvinnor/barn och poängterar sina preferenser som många gånger kan uppfattas som obscena och sexistiska det har inte vissa killar ens en tanke på, då kallas det bara för lite kul! Jag säger som så: What ever gets you off works, så länge man inte skadar ngn annan!

hobbitar
2007-04-12, 14:31
Älskar du din kille då?

Snake
2007-04-12, 14:38
Jag har iaf. surt fått lära mig att gräset är inte alltid grönare på andra sidan....bara en hint :)

Slartibartfast
2007-04-12, 14:38
Orka läsa tråden, men klart att man inte blir immun mot alla hetingar som svärmar omkring en, bara för att man har pojk/flickvän.

Det gäller sedan bara att välja om man är en sån typ som vänstrar eller inte.

Älska/älskar inte tror jag inte har nåt med saken att göra.

L-Sami
2007-04-12, 14:41
Om ni har varit tillsammans länge, så tror jag att det är rätt så vanligt att man kommer i såna där tankar att man skulle vilja prova med en annan.

Ganymedes
2007-04-12, 15:07
Om ni har varit tillsammans länge, så tror jag att det är rätt så vanligt att man kommer i såna där tankar att man skulle vilja prova med en annan.

Jag brukar fråga frun om inte någon av henens fräscha väninnor "kan få vara med" ibland. Hon är svår, min fru. Men hon verkar inte ha uteslutet det helt iaf. :hbang: :devil:

Raggis
2007-04-12, 15:13
Jag har många gånger tänkt tanken på att ligga med andra kvinnor. Dock, så slår det mig att jag inte skulle kunna leva utan min nuvarande flickvän. Jag tänker på alla fina stunder vi har haft tillsammans. Och det, mina vänner, slår t.o.m sex i mina ögon.

Angel
2007-04-12, 15:19
Jag har många gånger tänkt tanken på att ligga med andra kvinnor. Dock, så slår det mig att jag inte skulle kunna leva utan min nuvarande flickvän. Jag tänker på alla fina stunder vi har haft tillsammans. Och det, mina vänner, slår t.o.m sex i mina ögon.


Jag tycker det är mycket som slår sex, fotmassage tex.

Raggis
2007-04-12, 15:24
Jag tycker det är mycket som slår sex, fotmassage tex.

Inte om man är kittlig :D

qubie
2007-04-12, 15:33
Jag tycker det är mycket som slår sex, fotmassage tex.

Då vet inte folk hur man behagar dig, fel älskare helt enkelt. Eller för lite erfarenhet *popcorn*

mangemani
2007-04-12, 15:53
varför känner du lockelse och frustration?vad är det i ditt förhållande som saknas om du nu känner så?

Slartibartfast
2007-04-12, 16:06
Jag tycker det är mycket som slår sex, fotmassage tex.

That's cause you're not doing it right. - Point Break

GreyEyes
2007-04-12, 16:06
Orka läsa tråden, men klart att man inte blir immun mot alla hetingar som svärmar omkring en, bara för att man har pojk/flickvän.

Det gäller sedan bara att välja om man är en sån typ som vänstrar eller inte.

Älska/älskar inte tror jag inte har nåt med saken att göra.

Tack Slartibartfast, precis så jag menar!

GreyEyes
2007-04-12, 16:11
Förstår dig

TACK!!!!

Angel
2007-04-12, 18:18
Då vet inte folk hur man behagar dig, fel älskare helt enkelt. Eller för lite erfarenhet *popcorn*

Eller så tycker jag helt enkelt att fotmassage är skönare än sex. Finns andra saker med, tex att bli shampoonerad hos frissan, det är också skönare än sex.

mangemani
2007-04-12, 18:25
måste faktiskt hålla med angel.
visst är sex skönt,men det finns saker som är skönare och då menar jag inte bara saker där det är fysisk kontakt med någon/något,utan även psykiskt.
ett exempel är ju efter ett mycket hårt motions/styrkepass,när man kommit hem,dushat,käkat,hett in en snus och sen koppla av framför datorn/nån film,slår sex med hästlängder tycker jag.

Scratch89
2007-04-12, 18:38
Sen kan man säga som bolio, som faktiskt har en poäng:

"Vad är det som säger att jag inte kan älska min flickvän även fast jag har sex med andra tjejer?"

aliquis
2007-04-18, 15:06
Då kanske inte Exet vill ha tillbaks hon.Som om hon förtjänar det om hon ändå vill prova på hur det är att ****** andra?