handdator

Visa fullständig version : Wilson


Wilson
2003-03-15, 15:08
jag

Wilson
2003-03-15, 15:18
bild igen

Wilson
2003-03-15, 15:21
till..

Wilson
2003-03-15, 15:22
yes

Chris
2003-03-15, 16:25
Brösten är klart din bästa muskelgrupp! Inget som släpar heller, så det är ju bara öka på med mer massa! hoppas skadan blir bra snart så du kan köra 100%. :thumbup:

Pez
2003-03-15, 16:31
Som sagt..ser jämnt tränad ut..men benen?

/pez

spas
2003-03-15, 17:19
grym baksida på axeln på översta bilden :hbang:

Wilson
2003-03-15, 19:55
thanks guys...

jag väger ynka 61 kg, är 170 ungefär
tränat 1 år på gym.. innan dess halvår hemma men ej rygg och ben.
armar:
höger 34,5
vänster 33,5

ja det var väl det..

Wilson
2003-03-15, 19:58
jag mätte min BF härom veckan å fick nåt på 5-7 %
låter väl liiiite för lite :D

Jarod
2003-03-15, 23:37
Originally posted by Wilson
jag mätte min BF härom veckan å fick nåt på 5-7 %
låter väl liiiite för lite :D

Jupp...det är för lite.. Du ligger över 10% iaf...

Mvh

jenan546
2003-03-15, 23:54
Jag tycker din rygg ser lite sned ut.. kan vara skuggor ifs

:bpump:

Wilson
2003-03-16, 00:52
Originally posted by jenan546
Jag tycker din rygg ser lite sned ut.. kan vara skuggor ifs

:bpump:

den är sned. fick i mellanstadiet reda på att jag hade ett ben som var ca en bok kortare än det andra :D
helt sjukt.. vet inte om det kan vara nån muskelknuta i gluteus eller bara att benet är kortare helt enkelt..
är lite irriterande för jag kan få ont på ena sidan av kroppen när jag tex kör knäböj.

Kimo
2003-03-16, 11:24
Vet inte hur lång tid det har gått mellan bilderna som du postade på B&K-forumet och dessa men jag tycker att särskilt bröstmuskelaturen har fått en rejält bra utveckling, ser riktigt bra ut. Axlarna har utvecklats bra också, har du lust att dela med dig av några visdomsord kring bröst- och axelträningen?

Wilson
2003-03-16, 13:42
Originally posted by Kimo
Vet inte hur lång tid det har gått mellan bilderna som du postade på B&K-forumet och dessa men jag tycker att särskilt bröstmuskelaturen har fått en rejält bra utveckling, ser riktigt bra ut. Axlarna har utvecklats bra också, har du lust att dela med dig av några visdomsord kring bröst- och axelträningen?

tackar! de orden värmer!
:cheers:

trots det så går jag aldirg upp i vikt. det är det som är det konstiga..

mina bröst har alltid varit min bäst utvecklade muskelgrupp. Ett tag körde jag aldrig bänkpress utan enbart hantelpress och hantelflyes som basövningar. sen har jag alltid lagt till nåra discoövningar som tex cable-cross eller pec-dec.
numera brukar det bli:
sne (uppåt) bänkpress
hantelpress
hantelflyes
cable-cross

I grunden har jag iaf alltid kört hantelpress och hantelflyes eftersom dem alltid har tatt bra i brösten.

När det gäller axelträningen vet jag inte ifall mina axlar är så bra, tror det är mer att dem ser bra ut i jämförelse till mina andra muskelgrupper.
Jag har iaf alltid hållt mig till att köra:
2-3 övningar för mellersta axeln
2-3 övningar för bakre
och inget för främre. dem får ju ändå rätt mycket stryk av andra övningar...

alltid försökt hålla mig till mycket hantlar.

Snafu
2003-03-17, 13:13
Jag har haft samma problem med att det enda bene varit kortare än det andra. Jag kunde stoppa in en 2cm tjock bok under högerbenet och faktiskt känna mig rakare i ryggen. Jag for till en kiropraktor och han knäckte till höften faktiskt. Det är där problemet satt på mig i alla fall. När jag kom ut därifrån var benen precis lika långa. Efter någon vecka brukar dock benen glida tillbaka 0.5 cm, så man får upprepa det 2-3 gånger innan benet har "satt" sig, och sitter där det ska, så att säga.

Det kan även vara så här att din ena hålfot är "lägre" än den andra, vilket leder till att det inte egentligen är ditt ben som är kortare än det andra, utan snarare att foten är lägre än din andra fot. Det du kan göra då är att skaffa inlägg som stödjer upp hålfoten. Det finns en massa olika modeller. Om du vill kolla hur dina hålfötter ser ut, gå till en gå-och-löpklinik som har sådana där spegelboxar där du står på en mindre glasruta och ser var belastningen ligger under din fot.

Sammanfattning: Antingen dåliga hålfötter och/eller att du har ett fel i höften som kan bero på förnämnda orsak eller vara fristående.

/M

Wilson
2003-03-17, 18:16
ah tack så mycket.
ska gå å kolla upp det.. kan ju knappast vara bra för rygg och liknanade att ha ett kortare ben

Antonius
2003-03-18, 13:12
Jäkligt lik mig i mycket... bara det att du har större armar och bröst. Så har jag mindre BF, tror jag... trots det väger du mindre än mig?? Aja, det är väl ett av fler oförklariga saker inom bb.

Ser satan bra ut förresten. :thumbup:

Wilson
2003-04-06, 00:36
här kommer lite nya bilder.. tänkte kunde vara skoj att jämföra med lite äldre bilder jag tog i samma poser och samma rum för ett tag sen ;)

Wilson
2003-04-06, 00:39
yes

Wilson
2003-04-06, 00:41
en suggig latspread.. jag vet.
förresten, hur får man upp mer köttiga lats??

Wilson
2003-04-06, 00:49
ha vet inte varöfr men jag bara kände för å lägga upp en bild där jag inte ser helt suddig å knastig ut..

Chris
2003-04-06, 01:15
Ser bra ut! :thumbup:

Kämpa lite mer på armarna!

Karl_alfred
2003-04-06, 11:42
hur du får upp latsen. svårt de e ju bara att träna dem.

Wilson
2003-04-06, 11:43
tack.
japps! armarna prioiriterar jag mest nu :thumbup:

King Grub
2003-04-06, 11:44
Originally posted by Karl_alfred
hur du får upp latsen. svårt de e ju bara att träna dem.

Karl_alfred: Trainer of Champions. :D

Kimo
2003-04-06, 11:59
För latsen är det väl huvudsakligen latsdrag med brett grepp (=lagom) och chins som gäller. Har också problem att få volym på latsen, det är en sann konst att behärska kontakten när man tränar rygg.

Din högra delta ser större ut än den vänstra på mitten-bilden. Annars har du jävligt schysta proportioner.:bow:

Henrik
2003-04-07, 17:07
Ser ju nice ut... fasen, måste få upp volymen och styrkan i mina bröstmuskler! de är KLENA.

bergan
2003-04-07, 18:21
Armarna är det sista jag skulle prioritera om jag var du i dethär läget. Dom ser ju riktigt bra ut, jobba mera på ryggen och bröstet!

MathiasP
2003-04-07, 19:06
Det här svarar inte på ngn fråga eller så,men vill du öka i benstorlek lite är det jättebra att springa i terräng,sparka fotboll(gräs).Anledningen till att du väger relativt lite ligger nog i att dina ben inte är så kraftiga.Benen är ju en kroppsdel där du kan öka på din kroppsvikt genom att bara öka storleken på Quadriceps och Hamstrings lite.Jag vet inte om jag missförstod,men tränar du inga benövningar nu?Lycka till med din träning!

Wilson
2003-04-07, 19:26
bergan: he njä armar kan ju aldrig bli för stora :kickass: jag tycker dem är svårast att få att växa.
Sen brösten tycker är min bästa muskelgrupp he :D men men.. allt behöver ju iofs bli större på mig, såklart..

MathiasP: jo det har du ju iofs rätt i. Har inte själv tänkt på det. Fast jag tränar ju ben varje vecka, ganska hårt tom :D försöker iaf he. Ändå så ligger nog benen lite efter.... dem växer lite dåligt kanske.

tack för alla kommentarer..

Just nu stör jag mig mest på att min ena axel är så mycket mindre...grr!

MathiasP
2003-04-07, 19:40
Ska du satsa på bodybuilding,eller tränar du bara för att bli stark?Själv är jag alldeles för otålig för att plåga mig igenom deffperioder och har svårt för att vara supernyttig.Sen ser ju inte de riktiga proffsen så snygga ut,deras kroppar ger ju bara många unga killar komplex.Hur är det med käket,har du räknat ut om du får i dig helst lite mer än du gör av med?Det kan vara svårt att öka i vikt utan massa tillskott och utan att äta överdrivet mycket.Själv tror jag att jag har fått diabetes och ska till vårdcentralen imorgon för första ggn sen -98(Lite nervöst innan man får reda på vad det är för skit i kroppen)

Wilson
2003-04-07, 22:06
Originally posted by MathiasP
Ska du satsa på bodybuilding,eller tränar du bara för att bli stark?Själv är jag alldeles för otålig för att plåga mig igenom deffperioder och har svårt för att vara supernyttig.Sen ser ju inte de riktiga proffsen så snygga ut,deras kroppar ger ju bara många unga killar komplex.Hur är det med käket,har du räknat ut om du får i dig helst lite mer än du gör av med?Det kan vara svårt att öka i vikt utan massa tillskott och utan att äta överdrivet mycket.Själv tror jag att jag har fått diabetes och ska till vårdcentralen imorgon för första ggn sen -98(Lite nervöst innan man får reda på vad det är för skit i kroppen)

jopp jag satsar ju på bodybuilding, alltså lägga på mig så mycket massa som möjligt. nja men de e inte så lätt å se ut som proffsen heller ;)
jo jag sköter kosten så gott jag orkar. enda tillfällen då jag äter dåligt är när jag är ute å på fester lr så :nono:
å visst ökar jag nog.. de e bara det att vissa muskler svara bättre än andra, främst armar då skulle jag tro. Vad menar du med tillskott? jag tror nog inte man behöver en massa tillskott iofs..
ah okej. vad får dig å tro det då? lycka till med svaren iaf :thumbup:

MathiasP
2003-04-08, 12:34
Jag tror inte själv på kosttilskott,har aldrig provat.Jag skrev det mer som ett konstaterande att det verkar gå långsammare utan,men istället vet man ju att man byggt upp sin kropp med vanlig mat.Anledningen till att jag tror att jag har fått diabetes är att jag har varit tröttare än normalt under vintern och druckit ännu mer än vad jag annars gör plus att kisset luktar illa.Jag har varit och tagit blodsockerprov idag men får inte svar än på några dagar.Det är säkert ingen fara men man känner ju när man inte är helt kurant.

Wilson
2003-04-08, 13:36
tror knappast du har diabetes. Du vet, har man det så går man och kissar jämnt å ständigt. Men visst, alltid bra å testa sig!

Doktor V
2003-04-30, 00:12
Ser bra ut Wilson.
Kör hårt

Wilson
2003-05-04, 13:44
1

Wilson
2003-05-04, 13:47
2

Wilson
2003-05-04, 13:49
3

Wilson
2003-05-04, 14:01
haha

liQ
2003-05-04, 14:05
framsteg framsteg:hbang:

Allan
2003-05-04, 14:05
Aaaaah Ku Klux Klan!!!!


allan

:)

Wilson
2003-05-04, 17:01
tja, vet inte om man ser så mycket framsteg :em:

he klart man är med i *** klux klan, allan :thumbup: vill du gå med så e det bara att säga till ;)

Bamse
2003-05-04, 17:09
Du kommer gå hem hos brudarna i sommar ;)

Wilson
2003-05-04, 17:44
Originally posted by Bamse
Du kommer gå hem hos brudarna i sommar ;)