handdator

Visa fullständig version : Bara snygga tjejer på Mcdonalds?


AlexanderYeah
2007-04-11, 12:06
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Lövbiffen
2007-04-11, 12:09
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Jag lovar dig att du kommer ändra uppfattning i den här frågan, om du besöker vårat McDonalds i norrtälje :D

Cerberus
2007-04-11, 12:09
det varierar ju...här i Arvika så finns det ju en del fräshingar men i andra städer kan d va enbart tjockisar osv..

psirus
2007-04-11, 12:10
Herregud vilken tråd!

Nej , de finns jävligt fula brudar på Mc D också

Emil_Larsson
2007-04-11, 12:11
Vad är det konstiga med att det bara finns snygga tjejer? jag menar, MCDonalds är ju inte speciellt på något vis..








*innocent*

LadyInsane
2007-04-11, 12:11
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Haha, gå till McDonalds på 42:nd Street i New York:D
Big Women...;)

Emil_Larsson
2007-04-11, 12:14
Haha, gå till McDonalds på 42:nd Street i New York:D
Big Women...;)

Menyerna På Mcdonalds i USA är dom minsta menyerna som dom största i Sverige, så det måste man ta hänsyn till.*drool*

LadyInsane
2007-04-11, 12:14
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Teori:
Snygga tjejer i grunskolan -> träffade mycket killar/festade -> fick dåliga betyg -> ogillade plugget/kände sig dumma -> vill jobba istället -> får endast jobb på mcdonalds.

Jag känner iofs bara en tjej som passar in på den teorin...:D

Själv blev jag inte snygg förrän i gymnasiet..thank God..:D hahah

LadyInsane
2007-04-11, 12:15
Menyerna På Mcdonalds i USA är dom minsta menyerna som dom största i Sverige, så det måste man ta hänsyn till.*drool*

I en bowlinghall beställde jag en mellancola och fick en pappmugg med en liter..:D Stor var uppenbarligen 1, 3 L:D

NisseEriksson
2007-04-11, 12:19
Bra marknadsföring för Mcdonalds.
Ett ansikte utåt.

Achryl
2007-04-11, 12:19
Teori:
Snygga tjejer i grunskolan -> träffade mycket killar/festade -> fick dåliga betyg -> ogillade plugget/kände sig dumma -> vill jobba istället -> får endast jobb på mcdonalds.

Jag känner iofs bara en tjej som passar in på den teorin...:D

Själv blev jag inte snygg förrän i gymnasiet..thank God..:D hahah

Det handlar väl snarare om att de snygga får jobbet lättare och får jobba i kassan istället för att steka. Har sett fenomenet på en hel del mcdonalds, och smart är det ju med. Jag har aldrig någonsin sett en snygg tjej stå och steka där bak.

Emil_Larsson
2007-04-11, 12:20
I en bowlinghall beställde jag en mellancola och fick en pappmugg med en liter..:D Stor var uppenbarligen 1, 3 L:D

Du ser :D

NisseEriksson
2007-04-11, 12:21
I en bowlinghall beställde jag en mellancola och fick en pappmugg med en liter..:D Stor var uppenbarligen 1, 3 L:D

På "Supersize me" visade de pappmuggar med över 2 liter i, sjukt.
På ett McdDonals jag besökte i Amerika så betydde "vegetarisk burgare" hamburgerbröd med gurka och tomat imellan. *screwy*

machine gun
2007-04-11, 12:26
På ett McdDonals jag besökte i Amerika så betydde "vegetarisk burgare" hamburgerbröd med gurka och tomat imellan. *screwy*

Man behöver bara åka till Danmark för att få den upplevelsen.

Dumleman
2007-04-11, 12:34
Är de dyra?

olle lindblad
2007-04-11, 12:35
Bara snygga tjejer på Donken? Du har inte varit på så många antar jag...

L-Sami
2007-04-11, 12:35
Tycker oftast att tjejerna på McDonalds är spinkiga och smala med en platt rumpa.

Empe
2007-04-11, 12:37
Är de dyra?

Brudarna eller de vegetariska brugarna?

Pellefant
2007-04-11, 12:46
Tycker oftast att tjejerna på McDonalds är spinkiga och smala med en platt rumpa.

Du har nog bara sett de nyanställda då. :)

RassK
2007-04-11, 12:57
Jämför med Max så är de ultrasnygga!
Verkar som om Max bara anställer skitfula personer, mcd tänker i alla fall på sin image *rolleyes*

LadyInsane
2007-04-11, 13:03
Det handlar väl snarare om att de snygga får jobbet lättare och får jobba i kassan istället för att steka. Har sett fenomenet på en hel del mcdonalds, och smart är det ju med. Jag har aldrig någonsin sett en snygg tjej stå och steka där bak.

Jovisst. Men oftast är det väl mest bara tjejer i kassan oavsett utseende och killar därbak, stekande. ?

LadyInsane
2007-04-11, 13:04
Du har nog bara sett de nyanställda då. :)

:laugh:

qubie
2007-04-11, 13:10
Tycker någon tar tag i detta och helt enkelt smidigt tar kort på de Mcdonalds anställda i sin stad ;)

Krampus
2007-04-11, 13:11
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Nej. Där jag går är ett gult kort från imigrationsverket ända anställningskrav och övervägande delan av de anställda är män äver 30år.
Jag får aldrig det jag beställer...

KlopFer
2007-04-11, 13:32
Då ska du se brudarna som jobbar på J&J, MQ och andra liknande ställen. Frågar alltid om hjälp med kläders val *drool*

Hermit
2007-04-11, 13:42
Tycker snarare tvärtom, händer ofta att jag vänder i dörren på McDonalds för jag ser dom där finniga, flottiga och krullhåriga tjejerna. Usch.

champion
2007-04-11, 13:49
Då ska du se brudarna som jobbar på J&J, MQ och andra liknande ställen. Frågar alltid om hjälp med kläders val *drool*

Var inne och handla byxor igår på J&J SHIT vilken snygg brud som jobba där det är nästan så man ska åka in idag och köpa en t-shirt bara för att få hjälp av henne igen *cupid*

KlopFer
2007-04-11, 13:53
Var inne och handla byxor igår på J&J SHIT vilken snygg brud som jobba där det är nästan så man ska åka in idag och köpa en t-shirt bara för att få hjälp av henne igen *cupid*


Aa, så frågar du om tröjan framhäver dina sexiga magmuskler, drar en snabb sidechest posé och dubbel biceps så har du fixat biffen *popcorn*

btw: Elin Grindemyr jobbar här också, synd att hon inte är lika fin som på bild :(

petersson
2007-04-11, 13:53
Tjejerna som står i drive in är extra snygga. Fint med headseat *drool*

Obnoxious
2007-04-11, 14:02
btw: Elin Grindemyr jobbar här också, synd att hon inte är lika fin som på bild :(

visst är de hon bruden från slitz som svarar på sexfrågor osv?

hahavaffan
2007-04-11, 14:12
McDonald's på Nova Lund har en hel del guldkorn.

KlopFer
2007-04-11, 14:14
visst är de hon bruden från slitz som svarar på sexfrågor osv?

Yes :)

Versus
2007-04-11, 16:09
Då ska du se brudarna som jobbar på J&J, MQ och andra liknande ställen. Frågar alltid om hjälp med kläders val *drool*

Word!

Var faktiskt på MQ i helgen och trodde ett tag att kassörskans väl tilltagna byst skulle hoppa ur den alldeles för uringade toppen när hon lutade sig framåt... *drool*

:D

JustinCredible
2007-04-11, 18:01
Tacka vet jag théshop töser, men på McDonalds här så finns det 2 snygga tjejer (varav en är oerhört översnygg) som båda står i kassan. Sen en mindre snygg som flippar burgare.

Tuniz
2007-04-11, 18:47
På Mc:Donalds i Alingsås finns det några riktiga bottennapp...

En tjej ser, ursäkta uttrycket, ut som hon doppat skallen i en fritös >_<.

Visst, det finns några fina med, men definitivt inte alla

RösböJunior
2007-04-11, 19:49
det varierar ju...här i Arvika så finns det ju en del fräshingar men i andra städer kan d va enbart tjockisar osv..

HELL-YEAH!

var just på Donken i samband med arvika festivalen förra sommaren;)
jäklar vad fina tjejer där. tyvärr jobbde dom juh :S
inget WC-fuck där inte

skaparn
2007-04-11, 19:53
Finns det någon kedja, eller restaurang, i Sverige som har en uttalad profil med snygg personal? Lite av ett hooterskoncept, fast inte nödvändigtvis med tighta kläder, utan bara söta servitriser och <infoga ett motsavarande ord för killar> servitörer.

Tigerkotten
2007-04-11, 19:54
Åhlens Huset i STHLM har jäkla många läckra brudar. En tjej som jobbar på Boomerang butiken som var så jäkla het, ögonen var heeeelt sjuka. Vart lite grr när jag väl skulle handla o testat grejset att det var ny person i kassan :(

NonPhixion
2007-04-11, 20:47
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Då borde du komma till västerås och besöka våra maci donkar... bara fula småtjejer som jobbar extra för att veckopengen inte räcker....

mangemani
2007-04-11, 20:51
enda jag ser dom få ggr jag kliver in på mcdonalds är små spinkiga fjortisar med tok för mycket spackel..smaken är väl som baken,men jag finner inte det så värst snyggt.

-squat-
2007-04-11, 20:52
NK i sthlm har tjejer som håller hög klass. *drool*

Lexidos
2007-04-11, 20:53
Jag ser det som ett sundhets tecken att jag inte varit på McDonalds så många gånger att jag vet hur deras personal ser ut... tror de har keps..

LadyInsane
2007-04-11, 22:22
Finns det någon kedja, eller restaurang, i Sverige som har en uttalad profil med snygg personal? Lite av ett hooterskoncept, fast inte nödvändigtvis med tighta kläder, utan bara söta servitriser och <infoga ett motsavarande ord för killar> servitörer.

Självklart Jensens Böfhus. Haha där jobbar jag själv..:D Men det behövs för att kompensera de hemska kläderna....:D

NiXPhoenix
2007-04-11, 23:49
Det handlar väl snarare om att de snygga får jobbet lättare och får jobba i kassan istället för att steka. Har sett fenomenet på en hel del mcdonalds, och smart är det ju med. Jag har aldrig någonsin sett en snygg tjej stå och steka där bak.


Jobbar du som nån intendent på McD eller? Åker runt och besöker olika restauranger och kollar till personalen. Tänkte eftersom du uppenbarligen vet hur de som står där bak och steker ser ut...
Vi vanliga besökare brukar inte se så mycket av de där "bakom".

theoppositescollide
2007-04-12, 00:23
Nästan uteslutande tjockisar på McDonalds på Knutpunkten i HBG, med ett och annat undantag.

Whistler
2007-04-12, 00:56
btw: Elin Grindemyr jobbar här också, synd att hon inte är lika fin som på bild :(


Meen? Meh! Meeeen? Bah! Hon är ju en gudinna! *drool*

Alexlindgren
2007-04-14, 21:03
På varenda Mcdonalds jagh är inne på så är det alltid skitsnygga tjejer som jobbar där. Nån mer som känner igen det? Ni kan ge tips också.. På ställen där det brukar finnasd eller jobba snygga tjejer:) Där det inte är nån åldersgräns alltså

Min flickvänn jobbar där så det är ju såklart ;)

Ganymedes
2007-04-14, 21:07
Att folk ens äter på CrapDonalds...

Emil_Larsson
2007-04-14, 21:07
Att folk ens äter på CrapDonalds...

Vadårå? :Virro

Ganymedes
2007-04-14, 21:09
btw: Elin Grindemyr jobbar här också, synd att hon inte är lika fin som på bild :(

Tycker hon har för mycket baby-face över sig. Men ful är hon inte på långa vägar.

Ganymedes
2007-04-14, 21:10
Vadårå? :Virro

Brukade också häva i mig brugare där efter nattklubbande, i fyllan och villan. Men en gång åt jag där nykter. För helvete. Det är ju vidrigt. Jag får spasmer av att bara känna stanken från McDonalds när jag passerar. Jag lovar att luften i restaurangerna är så fet att man kan backa in bilen där i 2 minuter, så slipper man oljebyte.

Emil_Larsson
2007-04-14, 21:13
Brukade också häva i mig brugare där efter nattklubbande, i fyllan och villan. Men en gång åt jag där nykter. För helvete. Det är ju vidrigt. Jag får spasmer av att bara känna stanken från McDonalds när jag passerar. Jag lovar att luften i restaurangerna är så fet att man kan backa in bilen där i 2 minuter, så slipper man oljebyte.

Hehe, en sak är säker iaf. Man blir inte mätt på Mcdonalds av någonting dom serverar där. ( om man inte beställer 2 menyer )

Hellre drar jag pizza så man känner av att man ätit ..

Oljebyte hahaha. DIN TEXT MÅSTE JAG SÄJVA I MIN SIGNATUR! ROCK N ROLL! :P

skaparn
2007-04-14, 21:19
Brukade också häva i mig brugare där efter nattklubbande, i fyllan och villan. Men en gång åt jag där nykter. För helvete. Det är ju vidrigt. Jag får spasmer av att bara känna stanken från McDonalds när jag passerar. Jag lovar att luften i restaurangerna är så fet att man kan backa in bilen där i 2 minuter, så slipper man oljebyte.

Hehe, en sak är säker iaf. Man blir inte mätt på Mcdonalds av någonting dom serverar där. ( om man inte beställer 2 menyer )


Cool. Två överdrfter i rad.

Ganymedes
2007-04-14, 21:21
Oljebyte hahaha. DIN TEXT MÅSTE JAG SÄJVA I MIN SIGNATUR! ROCK N ROLL! :P

Tack för visad uppskattning. Sist någon hade ett citat från mig i sin signatur, var det inte lika skoj. *rolleyes* ;)

Ganymedes
2007-04-14, 21:21
Cool. Två överdrfter i rad.

3 minuter då? :D

Röda_Lacket
2007-04-14, 21:27
TJEJER som jobbar på Mcdonalds har ofta göda killar syndromet dem ska undvikas annars kan du glömma beachen

LadyInsane
2007-04-14, 22:54
TJEJER som jobbar på Mcdonalds har ofta göda killar syndromet dem ska undvikas annars kan du glömma beachen

Tänk dig då att ha dejtat en kille som jobbade i en godisaffär....*drool*

Cerberus
2007-04-14, 22:59
jag har jobbat på donken i Arvika december 2005-januari 2006 :D tror det blev 14 timmar totalt lr nåt haha sen sa ja upp mig...fy fan va fel jobb för mig.