handdator

Visa fullständig version : Favorit makeover i repris


Snake
2007-04-07, 19:48
http://www.johnstonefitness.com/all/front/m.php

Han bulkar rätt rejält :)

Kwon
2007-04-07, 19:51
Gillar hans progress

Skön jämförelse
http://www.johnstonefitness.com/all/front/1.jpghttp://www.johnstonefitness.com/all/front/91.jpghttp://www.johnstonefitness.com/all/front/182.jpghttp://www.johnstonefitness.com/all/front/1426.jpghttp://www.johnstonefitness.com/all/front/457.jpg

Dnepr
2007-04-07, 19:52
Fräckt - men jag tycker skallen ser onaturlig ut på flera bilder.

Kaboffastar
2007-04-07, 19:54
Fräckt - men jag tycker skallen ser onaturlig ut på flera bilder.

oooooch?

FreCKo
2007-04-07, 19:55
photoshop!


Skämt åsido, han är jävligt amerikansk i sina dagliga posts men han har mycket bra att säga, och han skäms inte när han gör fel utan försöker lära sig av misstagen... Fett cool kille *cupid*

Kwon
2007-04-07, 19:57
April 7, 2007

Over the past few days I've been thinking about why it is that so many people react with skepticism when they see transformation photos like mine. Cries of "Photoshop!" and "Steroids!" are all too common. Reading the comments posted on other sites about my transformation made one thing crystal clear: the vast majority of people have absolutely no idea how to properly lose fat and gain muscle! My jaw was often hanging open in astonishment as I read one inaccurate comment after another. Occasionally someone who obviously knew what they were talking about would chime in, but those rare voices were lost in the cacophony of misinformation.

So, it's no wonder people are skeptical. Most people who have managed to lose weight did it all wrong. They lost muscle along with the fat, and then wound up even fatter a year or so later. They see their friends and family do the same thing. The mainstream media keeps repeating the same inaccurate information, perpetuating myths that need to die.

John Stone Fitness started in 2003 as a personal blog to help me track my progress and keep me motivated, but over the years it has evolved into a place that exists in order to help educate, enlighten, inspire and motivate those of you who are serious about your health and body recomposition. Everything you see on this site is real. Every picture, every food log and every statistic. You get the good, the bad and the ugly; you see my triumphs, but you also witness my failures. I hide nothing. If I were indeed altering my images, I would always be in "perfect" shape. I would not have put on so much fat over the past winter when I was bulking. I would give myself bigger traps. I would always have a ripped mid-section. That's not reality, though. The reality is every journey has ups and downs, and those who persevere will ultimately triumph.

If you are serious about making a change and are ready to work hard, you can start off on your own incredible transformation right now, today. There is nothing stopping you but you. Everything you need to know is available to you on this site and the forum, and it won't cost you a dime--this web site is here to help you, not to take your money.

Start educating yourself by reading the "sticky" threads in the Beginner's forum (the threads that are "stuck" at the very top). Feel free to check out my own detailed food logs, my training routines, my photographs, and daily news archives. I encourage you to create a free account on the forum and introduce yourself or ask any questions you may have.

I know getting started is difficult, and I'm not going to sit here and tell you that it will be easy (it won't--there are no magic bullets). What I can tell you is that if you have faith in yourself and are willing to work hard, you will be astonished at what you can accomplish using proper, healthy fat loss techniques.

Dnepr
2007-04-07, 19:58
oooooch?

Jag menar hur den sitter på halsen. Tycker vissa ser fejk ut - men jag har säkert fel.

Grisen
2007-04-07, 21:28
Sjuka framsteg!

Handcuff
2007-04-07, 21:36
Jag menar hur den sitter på halsen. Tycker vissa ser fejk ut - men jag har säkert fel.

Mm såg det redan på hans första bilder han la upp....skallen ser ditklistrad ut. Spec på de senare bilderna....håret, skägget och "volymen" på skallen är identisk...som om han tagit sina headshot´s samma dag. Kanske har moonface :confused:

Dnepr
2007-04-07, 21:42
Mm såg det redan på hans första bilder han la upp....skallen ser ditklistrad ut. Spec på de senare bilderna....håret, skägget och "volymen" på skallen är identisk...som om han tagit sina headshot´s samma dag. Kanske har moonface :confused:

Han har munnen stängd på dom 18 första bilderna - sen ler han på nästföljande 25 bilderna. Bara det är ju kul och skumt. Sen varierar han lite på dom sex sista. Kan vara äkta men känns fejk.

EDIT: Känns vrålfejk när man kollar att skallfan nästan ser identisk ut.

Handcuff
2007-04-07, 21:46
Han har munnen stängd på dom 18 första bilderna - sen ler han på nästföljande 25 bilderna. Bara det är ju kul och skumt. Sen varierar han lite på dom sex sista. Kan vara äkta men känns fejk.

EDIT: Känns vrålfejk när man kollar att skallfan nästan ser identisk ut.

Just ansiktet på män brukar ändras vid viktuppgång/nedgång. = Garanterat fejk.....frågan är varför :confused:

Dnepr
2007-04-07, 21:48
Just ansiktet på män brukar ändras vid viktuppgång/nedgång. = Garanterat fejk.....frågan är varför :confused:

Tycker i o f s att han blir pluffsigare ju tyngre han blir. Det är inte signifikativt just för män att ansiktet förändras när vikten gör det med.
För mig sitter inte fejkkänslan i hans kinder.

Sebbe_H
2007-04-07, 21:48
Han borde se över sin vad och axelträning, han ser ju ut som en apa.

Handcuff
2007-04-07, 21:54
Tycker i o f s att han blir pluffsigare ju tyngre han blir. Det är inte signifikativt just för män att ansiktet förändras när vikten gör det med.
För mig sitter inte fejkkänslan i hans kinder.

Kan hända. Upllever dock att män som går ner i vikt ganska snabbt får förändrat utseende i ansiktet. Kvinnor märks det inte lika mycket på. Det är iofs min egen uppfattning.

hahavaffan
2007-04-07, 23:59
Hahah oväntat att det skulle betvivlas!

Fighterbabe
2007-04-08, 00:26
Extreme Makeover! Frisyren är ny för varje dag! :laugh:

skaparn
2007-04-08, 00:28
Han borde se över sin vad och axelträning, han ser ju ut som en apa.

SJU SORTERS APA!!!!

Fighterbabe
2007-04-08, 00:30
SJU SORTERS APA!!!!

:laugh: :laugh: :laugh: :hbang: :thumbup:

MAXX
2007-04-08, 02:32
tror de där svarta är hans tur kallingar. han har haft dom sen 2004 rofl :thumbup: