handdator

Visa fullständig version : Stimulant X lr koffein?


Dreas
2007-04-07, 10:26
Hej! Funderar på att köra en deff om någon månad och har nu börjat titta på lite energiboosters! Är det värt pengarna att köpa Stimulant X eller ska man satsa på koffeintabletter istället? Vad säger ni som använt Stimulant X? Hur länge håller igentligen den där uppiggande känslan i sig?


Andreas

mangemani
2007-04-07, 10:47
jag och en kompis ska testa på det där stimulant x,se om det ger någon effekt.så jag får la återkomma med resultaten.

men det är ju bara att testa på..testar man inte får man ju inget veta.

Dreas
2007-04-07, 11:05
Hej! Är såhär att min ekonomi tillåter knappt något testande tyvärr:) Därför vänder jag mig hit för att få tips och råd så jag slipper köpa båda!

edit: mangemani du kan ju slänga iväg ett pm eller göra ett inlägg i tråden när du testat*kissass*

Andreas

mangemani
2007-04-07, 11:07
aha,det var där problemet låg,ok,då förstår jag.
tja då kan jag tyvär inte hjälpa:p

-squat-
2007-04-07, 11:55
Hej! Är såhär att min ekonomi tillåter knappt något testande tyvärr:) Därför vänder jag mig hit för att få tips och råd så jag slipper köpa båda!

edit: mangemani du kan ju slänga iväg ett pm eller göra ett inlägg i tråden när du testat*kissass*

Andreas

Då ska du köra på koffein, då det är beprövat och billigt.

Dreas
2007-04-07, 14:55
Då ska du köra på koffein, då det är beprövat och billigt.


Får se vad jag beställer! Blir inte någon deff innan Sommarn endå.

Andreas

Fatalist
2007-04-10, 22:24
Vad innehåller Stimulant X?

Dreas
2007-04-11, 12:11
INNEHÅLL per kapsel
AX Proprietary Blend 310 mg
Green coffee bean extract (90% xanthines), Thiamine disulfide butyrate ester (time release thiamine analog), Geranium concentrate.