handdator

Visa fullständig version : Wrestlemania 23!


NonPhixion
2007-04-06, 09:32
Till alla wwe fans!! Visst var Wrestlemania 23 kasst!!! Inte en enda bra match och att HBK inte vann över Cena e ju en katastrof...Samma med wrestlemania 22 som var under all kritik... 21 däremot är nog det bästa man har sett!!!!

Stoltz
2007-04-06, 10:48
Undertaker VS Batista var spännande för den anledning att det var nog första gången som alla fans verkligen var oroade för att Undertaker skulle förlora matchen. Dock förstår jag verkligen inte vad den matchen gjorde mitt i showen, då det helt uppenbart var den som det skulle avslutas med.

HBK VS Cena var helt okej, en del spännande vändningar och bra föreställning av HBK. Cena var bättre än på länge, men han sålde inte sitt skadade ben för fem öra efter ca 5-6 min.

Kane VS Khali - ... Ja du, den behövs det inte sägas så mycket om.

Resten låg väl på medel.

Förutom Melina VS Ashley - Det var så fruktansvärt tråkigt att se att jag tog fikapaus under den matchen.

Johannes
2007-04-06, 12:10
lol wrestling är bara dålig skådspeleri :D

Kwon
2007-04-06, 12:13
Hej, jak är er nya svenskläraret

Ormet kruper

Johannes sov på svensklektionerna :)

Johannes
2007-04-06, 12:17
Hej, jak är er nya svenskläraret

Ormet kruper

Johannes sov på svensklektionerna :)


lol för att jag gjorde ett stavfel? som om du aldrig har gjort det? lol

Kwon
2007-04-06, 12:18
Never!

THIS IS SPARTA!

Stoltz
2007-04-06, 12:21
lol wrestling är bara dålig skådspeleri :D

Inte för att jag egentligen bryr vad du tycker, men jag undrar dock - Hur fan orkar du?

Johannes
2007-04-06, 12:36
Inte för att jag egentligen bryr vad du tycker, men jag undrar dock - Hur fan orkar du?

med ?

Kwon
2007-04-06, 12:41
Stoltz undrar alltså hur du orkar skriva en sådan kommentar angående detta.

Johannes
2007-04-06, 12:47
Wrestling är fake. man ska inte tro på allt man ser på tv :D liksom de kastar stolar på varandra osv vilket är overkligt.

Sonny
2007-04-06, 12:51
Wrestling är fake. man ska inte tro på allt man ser på tv :DOMG LOL PENIS STOPPA PRESSARNA

ÄR WRESTLING INTE PÅ RIKTIGT, GÄLLER DETTA ÄVEN ANDRA SERIER SOM GÅR PÅ TV???!!!!!!

Kwon
2007-04-06, 12:57
Johannes =

http://www.ctgilles.net/images/pictars/master_obvious.jpg

Runda Grodan
2007-04-06, 13:20
Wrestling är fake. man ska inte tro på allt man ser på tv :D liksom de kastar stolar på varandra osv vilket är overkligt.

Wrestling är inte fake. De blöder ju.

Stoltz
2007-04-06, 13:21
Wrestling är fake. man ska inte tro på allt man ser på tv :D liksom de kastar stolar på varandra osv vilket är overkligt.

"Fake" = "Fejkar" = Något som inte sker, utan att det bara ser ut som det.

Slagen och sparkarna är det - Men om du verkligen tror att det inte alls gör ont att bli släng i ringen om och om igen och att allt wrestlerna gör i ringen är att fjanta runt så har du ju ingen aning om vad du pratar om.

Jag har testat på att både bli och utföra german suplexes, diverse s.k "slams" - och jag skojar inte när jag säger att de kan göra väldigt ont ibland. Självklart är inte målet att det ska göra ont, men det händer tyvärr, och är mer regel än undantag.


Hur som helst missar du hela poängen - Varför tar du dig ens tiden att skriva något sådant när de som skriver i tråden uppenbarligen ser det som ett nöje att se/utöva? Själv så orkar jag inte med fotboll, ishockey och att se filmklipp på när Jay Cutler äter måste vara det tråkigaste som finns - Skillnaden mellan dig och mig är dock att jag inte har behovet att skriva det i varje tråd som dyker upp om det.

Så jag frågar än en gång:

Hur fan orkar du?

Sonny
2007-04-06, 13:36
Stoltz, ödlsa inte din tid. Människan har redan dumförklarat sig själv. Snart glider han väll in i 300 tråden och kläcker ur sig att det inte fanns zombie liknande gubbar med jättesvärd.

Stoltz
2007-04-06, 13:43
Nej du har väl tyvärr rätt där...

För att göra en U-sväng tillbaka till trådens mening:

Wrestlemania 22 kan jag hålla med om att det var under all kritik - Det var inte mycket som gick rätt där.

Wrestlemania 20 är och förblir dock en klassiker.

Johannes
2007-04-06, 14:53
Stoltz, ödlsa inte din tid. Människan har redan dumförklarat sig själv. Snart glider han väll in i 300 tråden och kläcker ur sig att det inte fanns zombie liknande gubbar med jättesvärd.


Jasså har man dumförklarat sig för att man tycker att de skådespelar mycket?

då är det nog du som är helt jävla pantad i skallen ifall du tror på allt det där skite.

Stoltz
2007-04-06, 15:07
Jasså har man dumförklarat sig för att man tycker att de skådespelar mycket?

då är det nog du som är helt jävla pantad i skallen ifall du tror på allt det där skite.

Att du inte förstår vad som sagts i tråden gör det bara värre - Var bara tyst i den här tråden så fungerar allt som det ska.

Slartibartfast
2007-04-06, 15:17
Wrestling är stuntshow.

Turrican
2007-04-06, 18:44
Senast jag kollade på wrestling var wrestlemania III. Det var ett tag sen. Hulk Hogan vann, som vanligt.

NonPhixion
2007-04-06, 23:43
Många som kom ur ämnet... Jaja.. Själv ser jag inte "taker" som ett världsmästar material..Visst så e han kung men "Batista" bär upp bältet bättre.. Taker ska mest komma in då o då och bara jävlas med idioter som Orton, Edge, osv.... Sen är ju cena väldigt populär men HBK ÄR JU FÖR FAN WWE... Blir roligare när TRIPLEH kommer tebax så DX kan jävlas lite med McMahon.. Tjej matchen var pinsam Stoltz.. Det håller jag med om... Kan starat en liten till grej.. RAW eller SMACKDOWN?

Stoltz
2007-04-06, 23:58
Många som kom ur ämnet... Jaja.. Själv ser jag inte "taker" som ett världsmästar material..Visst så e han kung men "Batista" bär upp bältet bättre.. Taker ska mest komma in då o då och bara jävlas med idioter som Orton, Edge, osv.... Sen är ju cena väldigt populär men HBK ÄR JU FÖR FAN WWE... Blir roligare när TRIPLEH kommer tebax så DX kan jävlas lite med McMahon.. Tjej matchen var pinsam Stoltz.. Det håller jag med om... Kan starat en liten till grej.. RAW eller SMACKDOWN?

Detta var förmodligen Undertakers sista Wrestlemania, och att han skulle vinna WHC där var helt perfekt. Hela hans historia, sen 90 är ju ganska så oslagbar och ifall WWE sköter det bra tror jag han kan bli en väldigt bra champion, men det ska inte vara utdraget alls - Då håller det inte.

Cena är populär, men det får fan vara måtta snart. Han har snart haft bältet i tre år, med några få månaders mellanrum, och vinner allt och över alla hela tiden. Han har helt enkelt blivit alldeles för överexpionerad.
Jag hade gärna sett att HBK vann, dock så trodde jag aldrig att det skulle hända - De överexponerar Cena eftersom han säljer till de yngre.

Raw eller Smackdown... Svår fråga - Raw har fruktansvärt bra talanger, Edge och Orton är så perfekta heels så det är ett nöje att se dem.
Smackdown har så härliga karaktärer så det blir roligt därigenom, och speciellt med tanke på att de har Undertaker där. (Ja, jag är ett troget Undertaker fan rakt igenom ;) )

NonPhixion
2007-04-09, 20:33
Detta var förmodligen Undertakers sista Wrestlemania, och att han skulle vinna WHC där var helt perfekt. Hela hans historia, sen 90 är ju ganska så oslagbar och ifall WWE sköter det bra tror jag han kan bli en väldigt bra champion, men det ska inte vara utdraget alls - Då håller det inte.

Cena är populär, men det får fan vara måtta snart. Han har snart haft bältet i tre år, med några få månaders mellanrum, och vinner allt och över alla hela tiden. Han har helt enkelt blivit alldeles för överexpionerad.
Jag hade gärna sett att HBK vann, dock så trodde jag aldrig att det skulle hända - De överexponerar Cena eftersom han säljer till de yngre.

Raw eller Smackdown... Svår fråga - Raw har fruktansvärt bra talanger, Edge och Orton är så perfekta heels så det är ett nöje att se dem.
Smackdown har så härliga karaktärer så det blir roligt därigenom, och speciellt med tanke på att de har Undertaker där. (Ja, jag är ett troget Undertaker fan rakt igenom ;) )
Jo, egde & orton hatar man ju men de behövs några superheels för att wrestling ska bli kul..Jag tycker att Smackdown gått ner sig totalt efter eddies död.. Samma skitmainevent varje gång... Booker o Finlay VS Batista och Undertaker... FAN VAD JAG SAKNAR EDDIE GUERRERO!!

Kwon
2007-04-09, 20:43
Jasså har man dumförklarat sig för att man tycker att de skådespelar mycket?

då är det nog du som är helt jävla pantad i skallen ifall du tror på allt det där skite.

Folk tycker även om och uppskattar teater, your point? :)

NonPhixion
2007-04-09, 20:58
Folk tycker även om och uppskattar teater, your point? :)

Om du är insatt i wrestling så fattar du poängen!!!!!!!!!!

Kwon
2007-04-09, 21:00
Om du är insatt i wrestling så fattar du poängen!!!!!!!!!!

Jag snackar om Johannes point.

Dvs, om han har någon.

Nitrometan
2007-04-09, 22:32
Folk tycker även om och uppskattar teater, your point? :)
Jag har även hört att vissa uppskattar skådespeleri och filmer som inte är 100% dokumentära. The horror.

Stoltz
2007-04-09, 22:36
Jag har även hört att vissa uppskattar skådespeleri och filmer som inte är 100% dokumentära. The horror.

*gah!* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!