handdator

Visa fullständig version : hjälp med schema!


anton.l
2007-04-05, 12:32
la då upp mitt schema som jag kör nu, igår...
skulle behöva lite hjälp med o lägga upp ett fyradagars schema om nån skulle vilja vara vänlig o lägga upp vilka övningar osv har tränat seriöst i cirka 4 månader skulle behöva seriös hjälp =)) o säg inte kolla bara på hans schema bla bla :P skulle behöva mest hjälp med o få fram stora tuttar o magmuskler där äre mest brist :P kör oftast tungt o lite också!

blekfet2
2007-04-05, 12:35
finns massa färdiga scheman, kika i "best of".

kallholm
2007-04-05, 12:41
läs bumbis program förslag i the best of delen, om du inte redan gjort det

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=9555

anton.l
2007-04-05, 21:56
jag har läst bumbis men tycker de är för lite på vissa finns det ingen som kan göra ett schema till mig utan att säga läs bumbis :P??? skulle vara gryyyyyymt tacksam =))))

kallholm
2007-04-05, 23:28
jag har läst bumbis men tycker de är för lite på vissa finns det ingen som kan göra ett schema till mig utan att säga läs bumbis :P??? skulle vara gryyyyyymt tacksam =))))

Svårt och veta vilka övningar du tycker är bekväma osv. Vet inte om nån har tid/lust med att göra ett schema.

Kör på känslan, gör ett schema på vilka övningar du tycker är bekväma och kör alla runt basövningarna, Mark,böj,bänk osv.

Eller kan du inte fråga personalen på ditt gym om dom kan göra ett schema till dej?

Handcuff
2007-04-06, 08:32
jag har läst bumbis men tycker de är för lite på vissa finns det ingen som kan göra ett schema till mig utan att säga läs bumbis :P??? skulle vara gryyyyyymt tacksam =))))

För lite vad..varför?

z_bumbi
2007-04-06, 16:58
jag har läst bumbis men tycker de är för lite på vissa finns det ingen som kan göra ett schema till mig utan att säga läs bumbis :P??? skulle vara gryyyyyymt tacksam =))))

Skrev ner ditt nuvarande upplägg, kroppsvikt, längd samt arbetsvikterna i några av de större övningarna. Sen skriver du ner exakt vad du vill få ut av det nya schemat.