handdator

Visa fullständig version : Gainomax


jonte85
2007-04-04, 19:57
Hej!
Till påsken ska jag dra iväg till några kompisar till norge i en vecka. Kommer förmodligen att träna där 3-4 gånger o undrar om man kan köra med gainomax efter träningen då, eller är det totalt meninslöst? Hur bra är gainomax egentligen? Orkar inte släpa med mig en påsa gainer. Känns också mer praktiskt med gainomax.

King Grub
2007-04-04, 20:04
Det är utmärkt protein och helt okej kolhydrat. Inga problem alls innehållsmässigt; bara dyrt, men har du inga problem med det går det bra att använda Gainomax precis när du vill, som vilken "gainer" som helst.

jonte85
2007-04-04, 20:09
Det är utmärkt protein och helt okej kolhydrat. Inga problem alls innehållsmässigt; bara dyrt, men har du inga problem med det går det bra att använda Gainomax precis när du vill, som vilken "gainer" som helst.

Okej tack för ditt svar King Grub! :thumbup:

Rock'nRoll
2007-04-04, 22:06
Annars är den värd att inhandla bara för smakens skull.

HenrY
2007-04-04, 23:40
Annars är den värd att inhandla bara för smakens skull.

Yes! Ett tips är att ta ett stort glas och blanda jordgubb med vanilj!:thumbup:

He-man
2007-04-05, 00:15
Yes! Ett tips är att ta ett stort glas och blanda jordgubb med vanilj!:thumbup:

Jomen där sa du något. Jag har aldrig tänkt tanken, men nu blev jag lite nyfiken på att testa. Man kanske skulle prova choklad/vanilj? *popcorn*

HenrY
2007-04-05, 13:04
Jomen där sa du något. Jag har aldrig tänkt tanken, men nu blev jag lite nyfiken på att testa. Man kanske skulle prova choklad/vanilj? *popcorn*

Ahh testa! Kan säkert bli jäkligt gott det med. Men personligen har jag aldrig varit speciellt förtjust i chokladsmaken. Men gillar du choklad lär det bli gött!

Finns ju peach också, man kanske skulle dra en blandning mellan Vanilj/Jordgubb/Peach, det lär bli jäkligt gott!:D*drool*