handdator

Visa fullständig version : Skicka iväg en dator


shut teh face
2007-04-04, 10:51
En mindre intelligent varelse i hushållet har slängt orginalförpackningen till datorn med stötdämpare och bubbelplast. Så jag måste fixa eget nu.

Jag har hört att det finns på posten
Burken är 21.5 cm x 48.5 cm x 46 cm och jag kommer behöva stötdämpare och diverse skit som finns där inne. Har någon köpt det på posten, kan någon ge en hint hur mkt det kostar?

Det var 28 personer för i kön på kundtjänst så jag skriver här först :Virro

Mental
2007-04-04, 10:53
Brukar vara klent med det på posten.

Jag brukar valsa ned till någon lokal elektroniklada eller en datorbutik och prata med dem, de har nästan alltid överblivet embalagematerial som bara ligger och skräpar, erbjuder man sig att köpa det och är artig och trevlig så får man nästan alltid det gratis, ibland har jag betalat något i stil med en tjuga eller så-

shut teh face
2007-04-04, 10:56
Brukar vara klent med det på posten.

Jag brukar valsa ned till någon lokal elektroniklada eller en datorbutik och prata med dem, de har nästan alltid överblivet embalagematerial som bara ligger och skräpar, erbjuder man sig att köpa det och är artig och trevlig så får man nästan alltid det gratis, ibland har jag betalat något i stil med en tjuga eller så-
Mmm tänkte att posten skulle vara noobs i det här sammanhanget.

Får ta och göra det ..

hahavaffan
2007-04-04, 11:00
Gör som Mental säger. Posten har nu för tiden mindre med post att göra än jävla Konsum.