handdator

Visa fullständig version : Big RON kör bröst,rygg och biceps


Mass-Tech
2007-04-03, 15:30
Hantelpress
PpvOxLTho_c

Hantelrodd
cyI7DSBTQxQ

Skivstångsrodd
xLuVcO_Ey9Q

Hammercurls
_iK2Y4-dlLA

Rahf
2007-04-03, 16:09
And remember kids, full range of motion is key in most cases when doing resistance training.

Daniiiel
2007-04-03, 16:11
Kul när passaren lägger hanteln fel och ronny säger HELL NO

Runda Grodan
2007-04-03, 16:32
A true freak among freaks.

Tyvärr ser det inget vidare ut för Ronnie på senare tid. Vi får försöka att komma ihåg honom som den best han var. Shrugs-scenen i, Unbelievable var det va, är helt galen. *drool*

Diggler
2007-04-03, 16:58
han är ju störtskön, som en parodi på sig själv. "Yeah buddy!" Hoppas han får vinna en mr O titel till.

Metal_boy_
2007-04-03, 17:07
Haha fan. Jag vet att instruktören på mitt gym tittar lite skumt när jag kör skivstångsrodd med precis samma utförande som Coleman. Samma sak med andra övningar som jag kör intensivt också. Sagt till han att det är ju olika vad man svarar på och att det finns nästan inget proffs som kör sådär ultrastrikt. Han säger då att det bara är så för att dom ska kunna visa upp sig på film med så tunga vikter som möjligt. Skitsamma egentligen. Jag kör som jag trivs med :)

Deceiver85
2007-04-03, 17:48
Skriker, slänger och dänger med vikterna gör han...han hade inte funkat på ett enda svenskt gym :D

Empe
2007-04-03, 18:03
Skriker, slänger och dänger med vikterna gör han...han hade inte funkat på ett enda svenskt gym :D

...där man knappt får låta nånting och där alla sköter sig själva.

Balken
2007-04-03, 19:01
...där man knappt får låta nånting och där alla sköter sig själva.

hehe exakt;)

jwzrd
2007-04-03, 19:19
Haha fan. Jag vet att instruktören på mitt gym tittar lite skumt när jag kör skivstångsrodd med precis samma utförande som Coleman. Samma sak med andra övningar som jag kör intensivt också. Sagt till han att det är ju olika vad man svarar på och att det finns nästan inget proffs som kör sådär ultrastrikt. Han säger då att det bara är så för att dom ska kunna visa upp sig på film med så tunga vikter som möjligt. Skitsamma egentligen. Jag kör som jag trivs med :)

Skönt att du kunde klargöra för oss.

130kg finsk sisu
2007-04-03, 19:26
Coleman är skön!
Vågar bjuda på sej själv!!!!!!

Dnepr
2007-04-03, 19:33
Haha fan. Jag vet att instruktören på mitt gym tittar lite skumt när jag kör skivstångsrodd med precis samma utförande som Coleman. Samma sak med andra övningar som jag kör intensivt också. Sagt till han att det är ju olika vad man svarar på och att det finns nästan inget proffs som kör sådär ultrastrikt. Han säger då att det bara är så för att dom ska kunna visa upp sig på film med så tunga vikter som möjligt. Skitsamma egentligen. Jag kör som jag trivs med :)

Tack för att du delar med dig av din erfarenhet och din träning.


/ Pirre, Big Al och Sverker från Dneprs konto

Metal_boy_
2007-04-03, 19:33
Skönt att du kunde klargöra för oss.

Skönt att du kunde bekräfta det.

Metal_boy_
2007-04-03, 19:34
Tack för att du delar med dig av din erfarenhet och din träning.


/ Pirre, Big Al och Sverker från Dneprs konto

Naww så gulligt. Svansar efter jwzrd och kommer med snarlika quotar. Han är verkligen din idol va? :)

Dnepr
2007-04-03, 19:41
Naww så gulligt. Svansar efter jwzrd och kommer med snarlika quotar. Han är verkligen din idol va? :)

Jag ville bara att nån skulle öppna vägen så jag kunde spinna på. Idag var det han. Imorgon kanske det är du. Klart man skämtar när du berättar om din träning i en tråd som handlar om Big Ron :)

Slartibartfast
2007-04-03, 19:45
Naww så gulligt. Svansar efter jwzrd och kommer med snarlika quotar. Han är verkligen din idol va? :)

Såhär är det: Jwzrd ÄR Galactus, Yankeee ÄR The Silver Surfer och Dnepr killen som spelar silver surfer i en tysk porr-version.

Och jag gillar dem alla!

Metal_boy_
2007-04-03, 19:49
Jag ville bara att nån skulle öppna vägen så jag kunde spinna på. Idag var det han. Imorgon kanske det är du. Klart man skämtar när du berättar om din träning i en tråd som handlar om Big Ron :)

Var ju bara en sak jag kom att tänka på :) Jag delar med mig så mycket jag kan på kolozzeum ;)

Metal_boy_
2007-04-03, 19:50
Såhär är det: Jwzrd ÄR Galactus, Yankeee ÄR The Silver Surfer och Dnepr killen som spelar silver surfer i en tysk porr-version.

Och jag gillar dem alla!

Även kallade "Village People" :)

Dajollee
2007-04-03, 20:18
Coleman är skön!
Vågar bjuda på sej själv!!!!!!

joo*flex*

Cerberus
2007-04-03, 20:55
skönt att man måste påpeka saker(oj! kom på mig själv nu..)


Ronnie kör liiite ostrikt ja..

Tuniz
2007-04-03, 21:06
Fan va jag gillar Coleman :D

Så jäkla rolig och pratglad i varje film man ser med han i