handdator

Visa fullständig version : Love handels!


DemitriLovski
2007-04-02, 23:12
Tjena!
Jag har hållt på att träna nu ett år drygt och jag tycks inte bli av med mina Love handels! gymar 5 ggr ochSpringer varanan dag och äter hur jävlart bra som helst!

Så undra om ni här på kolozzeum som är enormt tränings kunniga kunde hjälpa mig, hur fan får bort skiten!!

Tack i förhand!

Raggis
2007-04-02, 23:17
Deffa.

L-Sami
2007-04-02, 23:22
Genom att gå ner i vikt, så försvinner dina "love handles" det spelar ingen roll hur mycket du tränar och hur nyttigt du äter så försvinner inte dem om du inte ligger på kaloriunderskott under en längre tidsperiod.

blekfet2
2007-04-03, 05:52
minska ditt kroppsfett

DemitriLovski
2007-04-03, 13:34
jajah..hjälper alltså inte att styrketräna, det får alltså inte bort skitet! Should have seen that coming :)...tack för svaren!

Raggis
2007-04-03, 14:05
jajah..hjälper alltså inte att styrketräna, det får alltså inte bort skitet! Should have seen that coming :)...tack för svaren!

Det hjälper dig kanske att nå ett underskott utav energi, vilket resulterar i viktnedgång.

DemitriLovski
2007-04-03, 16:37
Får helt enkelt ta och minska på maten och öka på joggningen! tack once more!

User Name
2007-04-03, 17:56
Har du varit riktigt tjock innan? I somras så var jag nere på drygt 59kg, och jag är ca 173cm lång. Trots detta så var jag rätt fläskig precis vid midjan och baken. Så det satt väl kvar sen tiden då man såg ut som en michelingubbe. I vinter så har jag styrketränat och ska deffa till sommaren igen. Får se om det blir likadant då *popcorn*

DemitriLovski
2007-04-03, 23:28
Har du varit riktigt tjock innan? I somras så var jag nere på drygt 59kg, och jag är ca 173cm lång. Trots detta så var jag rätt fläskig precis vid midjan och baken. Så det satt väl kvar sen tiden då man såg ut som en michelingubbe. I vinter så har jag styrketränat och ska deffa till sommaren igen. Får se om det blir likadant då *popcorn*


Jo precis, var tjock förut och sen när man gått ner i vikt så har detta inte gått bort. :S det är därför jag tyckte det var konstigt...