handdator

Visa fullständig version : Svåra problem! (överskotts hud och "längtan" efter 6 packer)


latex
2007-04-01, 23:27
Jag har tränat nu i ungefär 2 år!
Under dessa två år har min fysik ökat kraftig och min vikt har rassat!
Som mest vägde jag 105 kilo och under 3 månader rassade jag ner till 87 kilo!
Detta var ju verkligen nödvändigt för jag hade stora problem med min vikt när jag var mindre! Resultat blev att min mage började hänga och blev slapp(överskottshud) har även kvar dom där "kära" hantagen kvar idag väger jag ungefär 90-91 kilo. Vad jag än gör känns det inte som att jag inte får den mer fastare. Jag koncentrerar mig väldigt mycket på att få den fastare! tränar ungefär 2-3 gånger i veckan mage.

Under dessa två hårda tränings år tränar jag ungefär 4-5 gånger i veckan där inte ute och gå/springning är inräknat.
Försöker just nu gå ut och gå eller springa varje dag.
Min överkropp är jag nöjd med men min mage är jag verkligen inte helt nöjd med!
Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga! Några tips och råd för att få bort dom dära hantagen och hängandet;P?



MVH///Latex^^

latex
2007-04-01, 23:30
Jag har tränat nu i ungefär 2 år!
Under dessa två år har min fysik ökat kraftig och min vikt har rassat!
Som mest vägde jag 105 kilo och under 3 månader rassade jag ner till 87 kilo!
Detta var ju verkligen nödvändigt för jag hade stora problem med min vikt när jag var mindre! Resultat blev att min mage började hänga och blev slapp(överskottshud) har även kvar dom där "kära" hantagen kvar idag väger jag ungefär 90-91 kilo. Vad jag än gör känns det inte som att jag inte får den mer fastare. Jag koncentrerar mig väldigt mycket på att få den fastare! tränar ungefär 2-3 gånger i veckan mage.

Under dessa två hårda tränings år tränar jag ungefär 4-5 gånger i veckan där inte ute och gå/springning är inräknat.
Försöker just nu gå ut och gå eller springa varje dag.
Min överkropp är jag nöjd med men min mage är jag verkligen inte helt nöjd med!
Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga! Några tips och råd för att få bort dom dära hantagen och hängandet;P?



MVH///Latex^^

Raggis
2007-04-01, 23:31
Kirurgi är nog det enda sättet tyvärr.

latex
2007-04-01, 23:32
Crap! orka öppna plånboken;P