handdator

Visa fullständig version : få bort hud på magrutorna


do0t
2007-04-01, 18:16
Som det är nu så har jag så kan man se magrutorna ordentligt om jag spänner magen, pga kost antar jag att det är lite för mkt hud kvar,, jag är inte fet och min kropp tar inte emot så mkt fett från mat,en som neutral, hur kan jag förbättra min kost föratt magrutorn ska synas bättre då jag inte spänner magen?

muffa
2007-04-01, 18:49
om du vill få mer synliga magrutor så behöver du antingen gå ner i vikt(fett) eller skaffa större magrutor genom träning. Om du vill få mer synliga rutor genom att gå ner i vikt så borde du äta mindre.

Jag har bara antagit att när du skriver hud så menar du fett?

do0t
2007-04-01, 19:37
om du vill få mer synliga magrutor så behöver du antingen gå ner i vikt(fett) eller skaffa större magrutor genom träning. Om du vill få mer synliga rutor genom att gå ner i vikt så borde du äta mindre.

Jag har bara antagit att när du skriver hud så menar du fett?

näe de e just de jag inte har.. jag har som bara hud, det är inte fett..

Raggis
2007-04-01, 19:39
Kallas för underhudsfett.

King Grub
2007-04-01, 19:39
Ja du, är det själva huden kan du inte påverka den genom kost eller träning.

jeanclaudevandamme9
2007-04-01, 19:45
Ja du, är det själva huden kan du inte påverka den genom kost eller träning.

Sanning med viss modifikation t ex rökning föråldrar huden, kan vara bra att tänka på kids!

King Grub
2007-04-01, 19:57
Äter du cigaretter? ;)

Jag anser inte att rökning hör till kost.

Givetvis finns det faktorer som ger sämre förutsättning för en god hudkvalitet. Rökning, sol, osv. Att strama åt lös hud med omläggningar kosten eller att träna på ett visst sätt hör inte dit.

jeanclaudevandamme9
2007-04-01, 19:59
Äter du cigaretter?

Kan väl hända att man tar en näve Camel på fredagskvällarna men tex morot är ju kännt för att öka k?????? halten i huden, så du kan väl inte stå fast vid ditt tidigare påstående?

King Grub
2007-04-01, 20:03
Jo, visst kan jag det. Har man överflödig hud, minskar man inte den genom att äta något speciellt, varken morötter eller något annat.

jeanclaudevandamme9
2007-04-01, 20:06
Jo, visst kan jag det. Har man överflödig hud, minskar man inte den genom att äta något speciellt, varken morötter eller något annat.

Morötter är ju inte så energitätt dvs man kan äta mer utan att få i sig så mycket energi vilket leder till fettförlust vilket leder till minskad hudarea...

JCVD-1
King Grub-0

Eller? =)

Skämt åsido så förstår jag vad du säger men är inte helt överyygad om att det är så lätt det finns säkert ämnen som hjälper med elasticiteten om man googlar eller nåt..?

Max
2007-04-02, 06:43
Större magmuskler som fyller ut huden kanske vore något? ;)

GymTT
2007-04-02, 07:17
Träna magen hårt, deffa när det är dags.

Robban
2007-04-02, 14:37
Spänn magen hela tiden!

Varför är det så viktigt att magen ska se flexad ut hela tiden? Ja, ja skit i det förresten. Faktum kvarstår dock. För flexat utseende måste du flexa!

do0t
2007-04-02, 17:23
jag varken röker eller snusar, slutat med alkohol oxå.
hehe okej :P,, blir väl till å träna mer..