handdator

Visa fullständig version : All direktlänkning förbjuden


Allan
2004-02-10, 22:23
All direktlänkning till andra webshopar är absolut förbjuden och medför en varning. Vid tveksamhet ska du kontakta en moderator för att höra vad som gäller.

Allan
2007-03-31, 09:07
Dags att kopiera in den här stickyn till Allmänt eftersom alltför många nya medlemmar tydligen missar att Man Aldrig Får Länka Till En Konkurrerande Webbshop. Aldrig. Icke. Nånsin.

Jag kan inte tänka mig vi varit otydliga med det men återigen - LÄNKA ALDRIG till en konkurrerande webbshop. Ni hittar en intressant sak på en annan sida som har med träning att göra. Kolla om den säljer något som avlägset påminner om kosttillskott. Finns det sådant länkar ni inte. Punkt.

Är ni tveksamma PMar ni valfri Moderator för rådgivning, men chansa inte. Då är ni varnade direkt (och ibland bannade omedelbart!). Och sen får ni inte vara med på Kolozzeum mer.
Tilläggas bör att moderatorerna är ett tjurigt släkte och har hysteriskt bra koll på vilka som försöker regga om sig. Så LÄNKA ALDRIG!!!!

babbett
2008-05-16, 08:29
Reklam/spam för andra träningssajter via pm då?

Jorgen
2008-05-16, 08:46
Reklam/spam för andra träningssajter via pm då?

All direktlänkning till andra webshopar är absolut förbjuden. Spam är inte heller tillåtet.

Ur reglerna:
§10. Inlägg där postaren avser att köpa eller sälja varor är ej tillåtna, oavsett vilka produkter/tjänster det gäller. Vill man annonsera på Kolozzeum kan man kontakta info@kolozzeum.com.

Zakath
2010-05-19, 23:29
Är det okej att ha en länk till sitt eget företag i signaturen? (i mitt fall ett coachingföretag)

Tack!

linus92
2010-05-26, 18:34
är det okej att länka låtar till Youtube? på till exempel låtar? så länge det inte har med träning att göra borde det väl vara okej? :)

Jorgen
2010-05-26, 20:55
är det okej att länka låtar till Youtube? på till exempel låtar? så länge det inte har med träning att göra borde det väl vara okej? :)

I första posten står det såhär: "All direktlänkning till andra webshopar är absolut förbjuden och medför en varning."

r3mpuh
2010-08-07, 16:14
Hela idén med att besöka en webbshops forum för att ställa frågor om en konkurrents produkt känns lite si sådär.

Allan
2011-02-06, 23:20
Lägger upp den här igen eftersom folk inte läser stickys. Länka ALDRIG NÅGONSIN till någon sida som säljer kosttillskott. Då varnar vi er och sen är ni körda: Aldrig. Never.

ALDRIG! Hör ni det!

L-Sami
2011-02-06, 23:22
Tyvärr Allan, jag hör inte, men förstår din poäng ;)