handdator

Visa fullständig version : Nya schemat?


znice
2007-03-29, 22:45
Så nu har jag äntligen fått ihopp mitt schema som passar mig väldigt bra..
Kört en vecka nu och funkar fint fint! :)


Måndag: Bröst, Triceps Mage, Cardio=stepp 30 minuter

Tisdag: Axlar, Nacke, Underarmar

Onsdag: Vila...

Torsdag: Ben, Cardio=gå på band 30 minuter

Fredag: Rygg , Biceps Mage Cardio=stepp 30 minuter

Lördag: Vila...

Söndag: cardio=Jogga 1 timma

Går 1 timme morgon promenad så fort jag vaknar "Innan frukosten" Varje dag!
Gymmar oftast vid 17.00..

Nå? Vad säger ni nått jag planerat fel osv?

MVH..

Handcuff
2007-03-29, 23:25
Gissar att du inte satsar på att bygga muskler och tänker gå ner i vikt - right?

raoul
2007-03-29, 23:33
Vad har du för mål med träningen? vågar inte säga så mycket innan jag vet det. I det stora hela så ser det okej ut, fast är det muskel och styrkeökningar du främst eftersträvar skulle jag göra en del ändringar, bland annat begränsa cardion.

Nacken tycker jag du ska plocka ut helt och hållet, akta dig för att bygga upp stress och värk där. Du kommer med tiden känna själv hur du vill ha det, själv tycker jag det är roligare att träna hela armarna på ett pass och ser inte varför du behöver dela upp det, men vad vet jag, du verkar nöjd och har väl en tanke bakom det upplägget.

znice
2007-03-30, 11:35
Gissar att du inte satsar på att bygga muskler och tänker gå ner i vikt - right?

Precis! 2 Månader kvar på deffen eller vad man ska säga, vill ju få fram lite former till sommaren..


Vad har du för mål med träningen? vågar inte säga så mycket innan jag vet det. I det stora hela så ser det okej ut, fast är det muskel och styrkeökningar du främst eftersträvar skulle jag göra en del ändringar, bland annat begränsa cardion.

Nacken tycker jag du ska plocka ut helt och hållet, akta dig för att bygga upp stress och värk där. Du kommer med tiden känna själv hur du vill ha det, själv tycker jag det är roligare att träna hela armarna på ett pass och ser inte varför du behöver dela upp det, men vad vet jag, du verkar nöjd och har väl en tanke bakom det upplägget.

Deff! Få bort det sista hullet! Inte mkt kvar nu! Och tappa så lite som möjligt på muskelmassan..
Okey plocka bort nacke tycker du? Kör bara en övning där dock hantel lyft rakt upp den "gammla vanliga"!
Körde biceps,triceps och underarmar samma dag tidigare men vill testa på detta nu, har ju fått en extra dag ledigt nu när jag delat upp armarna det är ju ett plus.. :)

Degpekka
2007-03-30, 12:05
jag hade nog bytt plats på ben och axel-passet.. mina axlar tar mkt stryk av bröstträningen så jag vilar gärna dom efter det.

znice
2007-03-30, 12:21
jag hade nog bytt plats på ben och axel-passet.. mina axlar tar mkt stryk av bröstträningen så jag vilar gärna dom efter det.

:thumbup:

Thaiboxarn
2007-03-30, 16:51
Jag tror han missuppfattade dig när du skrev att du tränade nacken, för du menar väll trapzen? dom kan du träna på som vanligt:thumbup: Nacke och Trapz är inte samma sak :naughty:

znice
2007-03-30, 17:52
AAaa! :D Fel av mig! Lite disco av mig att kalla det nacke! Menade självklart trapz!