handdator

Visa fullständig version : Travet i kväll!


Krille 87
2007-03-28, 23:26
Woho! Satte V-64:an precis, inga stora pengar men alltid roligt med alla rätt :hbang: :D

antonio
2007-03-28, 23:28
Woho! Satte V-64:an precis, inga stora pengar men alltid roligt med alla rätt :hbang: :D

Grattis! :cool:

Krille 87
2007-03-28, 23:32
Grattis! :cool:


Grazie lo!

antonio
2007-03-28, 23:34
Spelat på trav länge ?

Krille 87
2007-03-29, 14:10
Spelat på trav länge ?


Första gången på väldigt länge faktiskt.. Hade järnkoll på trav när jag var 14-16 år typ.. Jag jobbade i en stor tobaksaffär då men när jag sluta fanns det ingen att tjöta trav med länge å då försvann intresset sakta men säkert. Men nu förra veckan spelade jag för första gången på vädligt länge, fick 5 rätt å insatsen tillbaka :D.. Men nu igår blir det ju satte jag alla, spik på Cacao :thumbup:! Durrå?! En sann entusiast?!

Empe
2007-03-29, 14:36
Hade alla rätt på V75 en gång. Men tro på fan att halva sverige hade det samtidigt så det blev bara lite mer än dubbla insatsen tillbaka.

antonio
2007-03-29, 15:05
Första gången på väldigt länge faktiskt.. Hade järnkoll på trav när jag var 14-16 år typ.. Jag jobbade i en stor tobaksaffär då men när jag sluta fanns det ingen att tjöta trav med länge å då försvann intresset sakta men säkert. Men nu förra veckan spelade jag för första gången på vädligt länge, fick 5 rätt å insatsen tillbaka :D.. Men nu igår blir det ju satte jag alla, spik på Cacao :thumbup:! Durrå?! En sann entusiast?!

Bra start på din comeback då mao :)
Jo jag har väl spelat på trav sen jag var 18 år..spelar V75 varje vecka samt lite vinnare/plats/dd när jag hittar något spelvärt...

/A

eandersson
2007-03-29, 15:17
Jag har följt med min far några gånger till Åby. Senast fick jag vara chaufför med gratis inträde och lite spelpengar. Slutade väl med 300kr i vinst. Jag är dock för feg för att spela på vinnare, oftast kör jag bara plats.

V75 tippade jag lite smått när jag var yngre, då hade jag mer koll eftersom jag ofta var hos min far på helgerna och han spelar rätt friskt.


Grattis till vinsten!

Krille 87
2007-03-29, 21:21
Jag har följt med min far några gånger till Åby. Senast fick jag vara chaufför med gratis inträde och lite spelpengar. Slutade väl med 300kr i vinst. Jag är dock för feg för att spela på vinnare, oftast kör jag bara plats.

V75 tippade jag lite smått när jag var yngre, då hade jag mer koll eftersom jag ofta var hos min far på helgerna och han spelar rätt friskt.


Grattis till vinsten!

Trav e lätt underskattat! När man sitter där, med 6 rätt, sista loppet kvar bara, å två hästar ligger sida vid sida å man skriker in sin egen vinnare och han avgör 5 meter innan mål, sjuuk Satisfaction.. Hände ett par gånger senast :hbang:! När jag var yngre tyckte alla ja var helt voeck när jag kolla på travet :D

eandersson
2007-03-30, 11:45
Min största travvinst var väl när jag fick 6 rätt på V75. Minns att Saddle Brook vann sista loppet och gav mig ca mellan 650-750kr.

Krille 87
2007-03-30, 12:38
Min största travvinst var väl när jag fick 6 rätt på V75. Minns att Saddle Brook vann sista loppet och gav mig ca mellan 650-750kr.

Det blev 3000 nu senast, de e nog min största vinst med, iaf på trav.

Jag har en liten rolig historia angående vinster.. Jag gjorde bolaget i affären jag jobbade i, det var en V-64 med och jag fick typ 1500 rader att leka med. När jag precis gjort färdigt den kommer en j´vla gubbsate som "brukade" göra systemet å lämna in sin kupong. 10 timmar efter sitter jag där med 6 rätt på en inte inlämnad kupong :D! Utdelningen va bra mycket bättre då med, attans :D!