handdator

Visa fullständig version : Resultat deff -07


Tjuckot
2007-03-28, 10:27
Min plan om hur deffen skulle se ut här *klickizz* (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2000714&postcount=1)

Samt min utvärdering här*klicka mig!* (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2189451&postcount=77)

Alla före bilderna är inte från exakt samma datum, efterbilderna är ungefär detsamma plus minus några dagar.

Om någon inte förstår det (:() så är förebilderna till vänster och efterbilderna till höger.

För de som inte orkar läsa mina långa texter så:

Ålder: 21år
utgångsvikt: ca 81kg
slutvikt: 73.1kg
Diettid: ca 2 månader

Skulle även vara kul att höra vad som är bra/dåligt och vad som släpar.

Bilderna kommer i nästa inlägg.

Tjuckot
2007-03-28, 10:28
DB Front.

Tjuckot
2007-03-28, 10:28
Latspread

Tjuckot
2007-03-28, 10:29
DB rygg

Tjuckot
2007-03-28, 10:30
Sidechest - total tillfällighet att det blev samma kalsonger :D

WheyProtein
2007-03-28, 10:34
Visst ser man skillnad!

GymTT
2007-03-28, 10:44
+1

fortsätt köra på

Snake
2007-03-28, 11:07
Bra jobbat. Men du har inte lika nypvänliga kinder nu *cupid* :D

Starfighter
2007-03-28, 11:14
Ser bra ut! har jag fel om jag säger att jag har för mig att du har bristningar på magen? :P Ifall du har det, så har du gjort dom mer eller mindre osynliga! Kan jag få se en när bild på magen tack? :)

Beecher
2007-03-28, 11:40
verkligen inspirerande jesper, vore kul att se hur du ser ut IRL nu :D
du börjar bli riktigt slimmad kring midjan och så, och din rygg kombinerad med axlarna är ju bara så estetiskt tilltalande som det kan bli :naughty:

imo så är du i riktigt bra "året runt" form nu!

Deceiver85
2007-03-28, 14:08
DB front och DB rygg ser man rejäla skillnader på. Sen gillar jag inte ditt sätt att slå latsspread på, tycker du drar fram armbågarna alldeles för mycket, men allt det här vet du.

Gött mos av dig kompis!

rolf
2007-03-28, 14:13
Stor skillnad! Även skägget har vuxit till sig :D

Tjuckot
2007-03-28, 15:05
Visst ser man skillnad!
+1

fortsätt köra på

Thx dudes! :)

Bra jobbat. Men du har inte lika nypvänliga kinder nu

:em: Det finns andra ställen man kan nypa på fortfarande *cupid*

Ser bra ut! har jag fel om jag säger att jag har för mig att du har bristningar på magen? :P Ifall du har det, så har du gjort dom mer eller mindre osynliga! Kan jag få se en när bild på magen tack?

Tack =) Jo, jag har en del bristningar. Smällar man får ta när man går o blir fet som ett fuck. Jag har inte gjort nånting för dom faktiskt, de mest finns där och jag kan inte göra något så jag skiter i dom. Ingen idé att gråta över spilld mjölk så att säga. Känner mig inte såå het på att lägga upp en närbild på mina bristningar dock ;) Hur mycket de syns beror ofta på ljus och vinklar.

verkligen inspirerande jesper, vore kul att se hur du ser ut IRL nu
du börjar bli riktigt slimmad kring midjan och så, och din rygg kombinerad med axlarna är ju bara så estetiskt tilltalande som det kan bli

imo så är du i riktigt bra "året runt" form nu!

Jag är lika go och skäggig som alltid irl!
Hehe, nice! Jag gillar oxå hur baksidan ser ut nu, riktigt nöjd faktiskt. Estetiskt tilltalande, såna ord gillar vi!

Tack mannen!
DB front och DB rygg ser man rejäla skillnader på. Sen gillar jag inte ditt sätt att slå latsspread på, tycker du drar fram armbågarna alldeles för mycket, men allt det här vet du.

Gött mos av dig kompis!

Jupp, och jag ignorear totalt din åsikt av min posering om latspreaden :D Men mja, skoj att höra! Är för första gången nöjd med en DB framifrån, känns ganska bra.

Stor skillnad! Även skägget har vuxit till sig

Skägg FTW!

bluelight
2007-03-28, 17:58
riktigt fresha bilder, stor skillnad på ryggen, typ dbn och latsspreaden!

Nu ska jag rensa avlopp *spy*

RassK
2007-03-28, 18:09
Nice work man!
Tycker du ser mycket mer vältränad och "atletisk" ut nu :P
Ser klara skillnader på rygg och ben framförallt, såg ingen riktig "magpose" utan bara lite av den i Front DB :[

Man mår härligt bra efter en deff eller hur? :D
Utseende, kläder, självförtroende, psykiskt och fysiskt tycker jag man mår jävligt bättre än när man är fet(are)!
Ska du fortsätta seriös-deffa eller bara fortsätta med konditionsträningen och äta nyttigt?

Good Work, keep it up :thumbup:

Karl_alfred
2007-03-28, 18:56
Du har ju slängt upp bilder relativt ofta så man har tänkt, jaha han skriver att han tappat si och så mkt, men borde det inte synas mer? Först nu när man fick en ordentlig bild från innan och nu ser man otroligt bra skillnad helt klart! :thumbup:

Har du haft samma kallingar på dig under hela deffen utan att byta?

Robban
2007-03-28, 19:02
Bra jobbat!

Tjuckot
2007-03-28, 19:12
riktigt fresha bilder, stor skillnad på ryggen, typ dbn och latsspreaden!

Nu ska jag rensa avlopp

Ja, ryggen är jag ganska förvånad över som sagt, redigt nöjd! Thx, och gl ;)

Nice work man!
Tycker du ser mycket mer vältränad och "atletisk" ut nu :P
Ser klara skillnader på rygg och ben framförallt, såg ingen riktig "magpose" utan bara lite av den i Front DB :[

Man mår härligt bra efter en deff eller hur?
Utseende, kläder, självförtroende, psykiskt och fysiskt tycker jag man mår jävligt bättre än när man är fet(are)!
Ska du fortsätta seriös-deffa eller bara fortsätta med konditionsträningen och äta nyttigt?

Good Work, keep it up

Härlig kommentar, sweet!

Intressant att du ser skillnad på benen, resten som alla säger har jag förstått ju, men den var oväntad. Ifs är jag mest glad över att ingen säger åt mig att träna benen osv, det måste vara ett tecken på att dom inte släpar efter iaf.

Ang. magen så är det inte så mycket att visa upp :D

Ja, jag mår mycket bättre nu. Inte så att jag mådde dåligt innan, men jag är högre upp på må-bra-skalan nu ;) Faktiskt så har jag mått ganska bra under hela deffen, förrutom att jag blev ganska seg om dagarna nu den sista tiden.

Nu ska jag fortsätta med konditionsträningen och äta ungefär samma mat, bara att jag kommer öka kcal och tillåta mig själv att äta lite saker jag inte ätit under deffen. Med andra ord, bröd :D Jag har skrivit ner alla de där tankarna i min utvärdering som jag länkade till om du är intresserad.

Du har ju slängt upp bilder relativt ofta så man har tänkt, jaha han skriver att han tappat si och så mkt, men borde det inte synas mer? Först nu när man fick en ordentlig bild från innan och nu ser man otroligt bra skillnad helt klart!
Har du haft samma kallingar på dig under hela deffen utan att byta?

Schysst, ärlig kommentar, det gillar jag :) Jag är också lite förvånad över alla skillnader faktiskt, heh.. känns himla bra, absolut. Verkar som jag har tappat ganska mkt nu under mars månad, inte så mycket i vikt, men visuellt sett så är det en jävla skillnad på bilderna jag har tycker jag.

Ang. kalsongerna.. det är samma som med hockeyspelare o suspensoarer. Byter man eller tvättar dom så får man otur. Så.. folk undvek mig efter ett tag.. och kastade saker på mig när jag närmade dom. Men jag brydde mig inte! Jag tappade mer och mer fett, spela roll om man stinker!

Tjuckot
2007-03-28, 19:14
Bra jobbat!

Tack! Betyder en del att få höra det från någon som har gjort en sån tävlingsdiet som du har gjort. Det är ett tag kvar tills man kan göra en sådan, men om det ska bli så hoppas jag detta blir en bra erfarenhet :thumbup:

Karl_alfred
2007-03-28, 19:18
Schysst, ärlig kommentar, det gillar jag :) Jag är också lite förvånad över alla skillnader faktiskt, heh.. känns himla bra, absolut. Verkar som jag har tappat ganska mkt nu under mars månad, inte så mycket i vikt, men visuellt sett så är det en jävla skillnad på bilderna jag har tycker jag.

Ang. kalsongerna.. det är samma som med hockeyspelare o suspensoarer. Byter man eller tvättar dom så får man otur. Så.. folk undvek mig efter ett tag.. och kastade saker på mig när jag närmade dom. Men jag brydde mig inte! Jag tappade mer och mer fett, spela roll om man stinker!

Det är ju faktiskt väldig skillnad och det menar jag. Men fenomenet är ju likt mitt att jag kollar i spegeln om det hänt något varje dag, först när man ser den verkliga skillnaden iform av före och efterbilder får man det verkligen på papper så att säga.

Det kan ju vara så att för varje kg man tappar ju närmare bättre form man kommer desto mer kan man tycka att de sista kgna man tappat kan synas fast de egentligen gjort lika mkt.

Exakt! Kalsongmetoden bör nästan läggas till i grubbs annars kompletta deffguid! :thumbup:

Tjuckot
2007-03-28, 19:26
Means alot! :)

Mjo, så har jag med gjort. Har ju märkt skillnader allt eftersom.. Men det är först nu när jag slängde ihop de här bilderna som jag verkligen förstår det lite mer. Speciellt DB framifrån, sjukt nöjd med den skillnaden.

Det kan ligga något bakom den teorin, brukar inte folk säga att de sista kgna gör ganska mycket?

Va falls?! Finns den inte med där redan? Sjukt dåligt..!

Karl_alfred
2007-03-28, 19:30
Means alot! :)

Mjo, så har jag med gjort. Har ju märkt skillnader allt eftersom.. Men det är först nu när jag slängde ihop de här bilderna som jag verkligen förstår det lite mer. Speciellt DB framifrån, sjukt nöjd med den skillnaden.

Det kan ligga något bakom den teorin, brukar inte folk säga att de sista kgna gör ganska mycket?

Va falls?! Finns den inte med där redan? Sjukt dåligt..!
Sjukt lätt att bli nojig i tell yah! När man hittar en till ådra, börjar man fundera på om den inte fanns där innan deffen med hahaha Man mätte nog fel på midjan innan deffen osv hahah listan kan göras mkt lång!

Jag tror att det ligger väldigt mkt i det iaf!

Ja jag ska strax pma och fråga varför :(

Tjuckot
2007-03-28, 19:39
Sjukt lätt att bli nojig i tell yah! När man hittar en till ådra, börjar man fundera på om den inte fanns där innan deffen med hahaha Man mätte nog fel på midjan innan deffen osv hahah listan kan göras mkt lång!

Jag tror att det ligger väldigt mkt i det iaf!

Ja jag ska strax pma och fråga varför :(

Mjo, nojjig kan man bli. Jag tror jag klarade mig hyffsat.. men nojjig har man nog allt vart ett par gånger :D Jag höll mig iaf längs min plan och avbröt inte eller hittade på några tokiga ideér som som att skära 1000kcal bara för jag inte gått ner något på en vecka eller så ;D

PMa honom du, säg hur det gick :thumbup:

pumpingjay
2007-03-28, 21:03
fan, bennen ser ju bra mkt "stabbigare" ut nu än innan, grym förändring!!
tappde du mkt styrka i under deffen??

Tjuckot
2007-03-28, 22:03
fan, bennen ser ju bra mkt "stabbigare" ut nu än innan, grym förändring!!
tappde du mkt styrka i under deffen??

Fan vad skoj att få höra! Trodde verkligen inte jag skulle få höra något possitivt om benen! :)

Jodå, styrka tappade man väl. Men jag har inte koll på mycket, det gick upp och ner faktiskt. Men jag bryr mig itne så mkt, så länge jag kör hårt och blir trött i de musklerna jag tränar så vart det bra. Jag hade ju absolut inte energi för lika långa pass längre, så jag har försökt med intensivare, kortare pass. Vilket jag gillar ganska mkt :)

Brooklyn
2007-03-29, 21:08
bra kompis!

FreCKo
2007-03-29, 21:34
Ser fan bra ut! Och var inte orolig över att du hade samma kalsonger på dig, jag har typ 20 par kallingar men bara tre olika modeller, och alla är svarta... *whistle*

Brooklyn
2007-03-31, 09:27
jag har typ 20 par kallingar men bara tre olika modeller, och alla är svarta... *whistle*
yea right!
ut o köp nya kallingar nu! :D

shadowfire
2007-03-31, 17:58
fin förändring tjuckeplucke! keep on rockin!!

Tjuckot
2007-04-01, 08:29
bra kompis!

fin förändring tjuckeplucke! keep on rockin!!

thx boys!

Ser fan bra ut! Och var inte orolig över att du hade samma kalsonger på dig, jag har typ 20 par kallingar men bara tre olika modeller, och alla är svarta... *whistle*

Heh, svarta kallingar ftw :thumbup:

Tjuckot
2007-04-01, 13:54
Just det, glömde bilder på "relaxed" Eller ja, semi relaxed. Dom här är från idag, men vikten är ungefär likadan så.

Tjuckot
2007-04-01, 13:55
rück, har inte/pallar inte sätta ihop kollage på dom här dock.

Nu ska jag inte spamma den här tråden med mer bilder. Nu blir det hålla formentime!

bluelight
2007-04-02, 18:34
fan du skymmer ju hela väggen! brett!

Ganymedes
2007-04-02, 18:39
Svinbra jobbat! Hoppas jag själv lyckas komma i närheten med mitt deff-projekt. Nu fick jag lite extra motivation.

everete
2007-04-03, 07:20
Big it up fo tjuckot :D!
Grattis :) grymt bra gjort!


(annars hade du alltid kunnat satsa på SL om du inte bestämt dig för att tappa de där första 25 kg;) )

Tjuckot
2007-04-03, 07:28
fan du skymmer ju hela väggen! brett!

haha, ja iaf halva! ;D

Svinbra jobbat! Hoppas jag själv lyckas komma i närheten med mitt deff-projekt. Nu fick jag lite extra motivation.

Tack! Du får lycka till med ditt projekt, det går nog skitbra! :thumbup:

Big it up fo tjuckot :D!
Grattis :) grymt bra gjort!


(annars hade du alltid kunnat satsa på SL om du inte bestämt dig för att tappa de där första 25 kg;) )

Hehe, schysst, thx! Haha, ja jo fan det kunde jag ju ha gjort. Jag är/var inte stark som en SL men nog fan såg jag ut som en :D


edit: Förresten, kan någon ge nån åsikt på vad som är bra/dåligt? Vad släpar och sådär? Tror väl iaf inte att någon muskelgrupp direkt står ut från mängden?

pumpingjay
2007-04-03, 16:12
haha... du kanske skulle ta din "nya" kropp till högre höjder om du gick till barberaren med den där tyvan på magen.... ;)

Mapa
2007-04-03, 17:27
haha... du kanske skulle ta din "nya" kropp till högre höjder om du gick till barberaren med den där tyvan på magen.... ;)

+1

Tjuckot
2007-04-03, 17:44
haha... du kanske skulle ta din "nya" kropp till högre höjder om du gick till barberaren med den där tyvan på magen.... ;)

+1

Nja. Den sitter där den sitter, sorry boys.

raQblad
2007-04-03, 17:57
Hur lång är du?

Salus
2007-04-03, 18:51
Lite OT, men hur lång är du??

väl genomförd deff förresten :)

Salus
2007-04-03, 18:53
"Jag har följt min plan, jag har nått mina mål, jag känner mig helt ärligt ganska så jävla grym och fuck nån som tycker jag är självgod för det."


Skönaste quote'n jag läst på kolo i år :p

Viktor_Balck
2007-04-03, 19:03
Bra axlar, armar och framförallt rygg. Men brösten får du jobba på.

Bra jobb med dieten!


:thumbup:

Tjuckot
2007-04-04, 06:20
Hur lång är du?

Trodde jag var 173cm, men jag har växt 3 cm sen lumpen så jag är 176. Dvs inte lika mycket dvärgväxt längre FTW!

Lite OT, men hur lång är du??

väl genomförd deff förresten :)

Tack! Och se svaret ovan :)

Bra axlar, armar och framförallt rygg. Men brösten får du jobba på.

Bra jobb med dieten!


:thumbup:

Yeah, ryggen ligger en bit före, heh :em: Skoj att höra om axlarna, de har sugigt totalt förut för att nu ha kommit igen ganska bra. Brösten är jämnt på prio, ska köra massa bänkpress nu och se om något händer :)

Thx!

Tjuckot
2007-04-04, 06:21
"Jag har följt min plan, jag har nått mina mål, jag känner mig helt ärligt ganska så jävla grym och fuck nån som tycker jag är självgod för det."


Skönaste quote'n jag läst på kolo i år :p

hahah, jo. Men det känns ganska rätt ändå ;)

pumpingjay
2007-04-04, 21:41
jag tycker det är en riktigt sjuk förädring du gjort sedan starten, vad fick dig att börja, stack du bara till gymmet o kollade och blev fast eller hur gick började det?

Tjuckot
2007-04-05, 07:48
jag tycker det är en riktigt sjuk förädring du gjort sedan starten, vad fick dig att börja, stack du bara till gymmet o kollade och blev fast eller hur gick började det?

Hehe, skoj att du tycker det :)

Jag visste jag var tvungen att göra något och var trött på alla halvmesiga försök jag hade gjort, så jag sa åt en kompis som tränade att tjata på mig tills jag hängde med. Sen gjorde han ett schema åt mig och jag körde 3 dagar i veckan. Det var galet, gymmet var ganska litet och styrdes av privatpersoner som hade det efter sina jobbtider. Så öppetiderna var 17-20 bara. Ibland (ganska ofta) var jag där från när de öppnade till när de stängde, haha. Det var tider det..

Men ja, jag blev fast. 3 gånger i veckan, always, oavsett vad. Sen började det rulla på, man hittade kolo, lärde mig om kost, lärde mig mer om träning. Osv, osv. Och efter 2 år hade man gått ner 25 kg typ, ganska lajbans :)

Mycket slit och härligheter har det tagit, men har det varit värt utan problem :thumbup: Folk blir fortfarande förvånade om hur jag förändras hela tiden, riktigt skoj :)

Honken
2007-09-25, 22:38
Ser jättebra ut! Inte bara är fysiken snyggare, du ser yngre ut också!?

Troll
2007-09-26, 05:31
Har bara sett tidigare bilder i din journal innan, har hänt grejer!
Riktigt bra jobbat.:thumbup:

Tjuckot
2007-09-26, 08:39
Ser jättebra ut! Inte bara är fysiken snyggare, du ser yngre ut också!?

haha, tack! Yngre? Den var absolut ny, jag får ta det som ett possitivt sätt trots att jag bara är 21 ;) Skojj att någon drog upp den här gamla tråden.. fast det mig väl än mer ångest för min form just ;)

Har bara sett tidigare bilder i din journal innan, har hänt grejer!
Riktigt bra jobbat.:thumbup:

Detta är ju dock gamla bilder från i våras. Nu har man ju lite mer fläsk på sig, hehe. Men även mer muskler.. :) Tack så mycket hur som helst!

k4l_2007
2007-09-26, 20:02
Bravo Tjuckot! :thumbup:

Tjuckot
2007-09-26, 20:41
Bravo Tjuckot! :thumbup:

tack, tack :Virro

Lustigt att folk drar upp min gamla tråd, är det en konspiration för att ge mig ännu sämre samvete för min form just nu? ;)

Raggis
2007-09-26, 22:00
tack, tack :Virro

Lustigt att folk drar upp min gamla tråd, är det en konspiration för att ge mig ännu sämre samvete för min form just nu? ;)

Är i ungefär samma position. Borde egentligen fortsätta bulka. Meeeeeeeen....

Raggis
2007-09-26, 22:35
Kör som vanligt men släng in lite promenader/gymcardio/löpning utan att gå till överdrift bara? Gör susen för själen om inte annat.

Mjo, men tycker det känns så värdelöst att köra cardio, såvida målet inte är att gå ner i vikt ^^

Tjuckot
2007-09-26, 22:53
Mjo, men tycker det känns så värdelöst att köra cardio, såvida målet inte är att gå ner i vikt ^^

En kvällspromenad kan vara riktigt härligt oavsett syfte. Att bara träna på gymmet och äta massa mat är ett lätt sätt att lägga på sig lite för mycket fläsk. Så funkar det iaf för mig. En promenad kommer inte ta kål på musklerna, heh.

Raggis
2007-09-26, 22:56
En kvällspromenad kan vara riktigt härligt oavsett syfte. Att bara träna på gymmet och äta massa mat är ett lätt sätt att lägga på sig lite för mycket fläsk. Så funkar det iaf för mig. En promenad kommer inte ta kål på musklerna, heh.

Det har du helt rätt i :) Bara jag som är lat. Men, ska börja köra lite cardio. Mest för psyket.

Rambo
2007-09-27, 15:30
Bra jobbat och bättre kommer det bli...:thumbup:

piraten99
2007-10-31, 18:44
bra rygg tjuckot!

bengdoktor
2007-10-31, 18:57
Bra deff! Måste kännas att skönt att bli mer fit!

Tjuckot
2007-11-01, 15:52
hehe, tack. Men ni ger mig då dåligt samvete när ni drar upp denna tråden halvåret efter ;)

Tjuckot @ 80kg

kolle
2007-11-02, 20:33
Snyggt jobbat! Magnifik skillnad på db rygg!

Östbergspojken
2007-11-05, 15:23
helt sjukt bra skillnad. men kan man få se en bild rakt framifrån vore nice. kör hårt..

Tjuckot
2007-11-05, 17:08
Snyggt jobbat! Magnifik skillnad på db rygg!

helt sjukt bra skillnad. men kan man få se en bild rakt framifrån vore nice. kör hårt..

tack, tack. Det finns bilder framifrån, du har bara missat dom i så fall.

nutz
2007-11-05, 17:10
Nå. Hur lång är du?

Lepras
2007-11-05, 17:25
Nå. Hur lång är du?

jag chansar på 174...

Tjuckot
2007-11-05, 17:32
176cm, jag förstår inte detta intresse för en halvår gammal tråd, men det är ju trevligt :P

nutz
2007-11-06, 15:06
Tråden är länkad i din signatur tillochmed..

DANNE1988
2007-12-25, 14:46
:d

Tjuckot
2007-12-25, 17:15
:d

Hmm, något speciellt du tänkte på när du skickar en smiley så du bumpade upp min tråd? =)

Emilio
2007-12-25, 17:24
Ville bara säga att jag är imponerad av din utveckling Tjuckot! hur går det med träningen? ha d

Tjuckot
2007-12-26, 13:29
Ville bara säga att jag är imponerad av din utveckling Tjuckot! hur går det med träningen? ha d

Tack så mycket, alltid kul att höra :) Var ute på juldagen och träffade gamla kompisar och någon klasskompis, det var ett par stycken som knappt kände igen mig.. någon fick jag säga vad jag hette till innan hon fattade :) Träningen flyter på, kolla in min journal :)

troot
2008-01-26, 01:32
Kanon bra jobb :) Hur stor vad din midja som mest och hur många cm fick gick det runt då du var klar?

Tjuckot
2008-01-26, 21:05
Kanon bra jobb :) Hur stor vad din midja som mest och hur många cm fick gick det runt då du var klar?

Tack:)

Minns inte så noga, tror jag hade runt 91-92 som mest? Och som minst tror jag att jag var nere på 83. Däromkring iaf.

PontusWidehall
2008-07-13, 01:37
Tack:)

Minns inte så noga, tror jag hade runt 91-92 som mest? Och som minst tror jag att jag var nere på 83. Däromkring iaf.

91 cm bicep mått? :O Greg Valentino nästa? xD

Viktor_Balck
2008-07-13, 09:45
91 cm bicep mått? :O Greg Valentino nästa? xD

Nu var det iofs midjemåttet som efterfrågades.

Tjuckot
2008-07-13, 13:41
Hmm. Nej, nej. Jag är väldigt säker på att biceps krymte till 83cm, väldigt förargligt :Virro

melchiorsen
2009-10-03, 11:23
Tycker faktiskt inte det var så lyckad deff, du ser mycket mindre ut och ingen vidare definition ändå. Satsa på att bygga lite längre tid. Inget illa menat.

Tjuckot
2009-10-03, 11:31
Tycker faktiskt inte det var så lyckad deff, du ser mycket mindre ut och ingen vidare definition ändå. Satsa på att bygga lite längre tid. Inget illa menat.

tråden är gjord 07? känns relevant :p

melchiorsen
2009-10-04, 07:13
tråden är gjord 07? känns relevant :p

Ledsen?

Tjuckot
2009-10-04, 08:44
Ledsen?

haha, nej :p