handdator

Visa fullständig version : Skönsångaren Julio Iglesias


PowPow
2007-03-26, 21:21
Och folk säger att det inte finns några moderna sångare med bra röst.
Lyssna på hela detta klipp.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=643349
Klicka på play.

SWETiger
2007-03-26, 21:25
Musikministeriet var ett jävligt bra program, kul som fan det där klippet första gången man såg det. :D

PowPow
2007-03-26, 21:26
Musikministeriet var ett jävligt bra program, kul som fan det där klippet första gången man såg det. :D

Missade det när det gick. Ska ta igen på svt:s sajt!

Dnepr
2007-03-26, 21:36
Den låten som är signaturmelodi i komediserien 'Hjälp', är en av Julios bästa - Pobre diablo. Lyssna på den om ni har chansen - särskilt humorchefen PowPow.

Hardcore_pb
2007-03-26, 21:43
Den låten som är signaturmelodi i komediserien 'Hjälp', är en av Julios bästa - Pobre diablo. Lyssna på den om ni har chansen - särskilt humorchefen PowPow.

Håller med grymt skön låt :thumbup:

PowPow
2007-03-26, 21:46
Den låten som är signaturmelodi i komediserien 'Hjälp', är en av Julios bästa - Pobre diablo. Lyssna på den om ni har chansen - särskilt humorchefen PowPow.

Enrique Iglesias menade jag såklart :smash: Sorry.

Dnepr
2007-03-26, 21:46
Enrique Iglesias menade jag såklart :smash: Sorry.

:---/

PowPow
2007-03-26, 21:49
:---/

Inget att hänga läpp över! Du visste ju att det var Enrique jag syftade på (förutsatt att du kollade på klippet).

Dnepr
2007-03-26, 22:05
Inget att hänga läpp över! Du visste ju att det var Enrique jag syftade på (förutsatt att du kollade på klippet).

Nä det visste jag faktiskt inte - jag såg bara den trevliga rubriken och hoppade glatt in i tråden.

Enrique sjunger ju inte hälften så bra som sin farsa - det var ju nåt program när han sjöng playback men micken var på och fy vad det lät =(

Kwon
2007-03-26, 22:06
Det e ju farsan som är smörsångaren av alla smörsångare

PowPow
2007-03-26, 22:10
Enrique sjunger ju inte hälften så bra som sin farsa

Nej, uppenbarligen inte :D

blekfet2
2007-03-26, 22:28
PowPow, andra gången den här är uppe :D:D

så jävla bäst :laugh:

Whistler
2007-03-26, 22:30
Fan, jag som trodde det skulle vara på riktigt. =(

PowPow
2007-03-26, 22:31
PowPow, andra gången den här är uppe :D:D

så jävla bäst :laugh:

Den är så bra att den förtjänar vara uppe på ännu fler ställen! En tråd i varje forumdel, tycker jag är lagom.

blekfet2
2007-03-26, 22:31
Den är så bra att den förtjänar vara uppe på ännu fler ställen! En tråd i varje forumdel, tycker jag är lagom.

Instämmer :D

Nästan lika bra som Britney är äcklig och ful.

ManuelIT
2007-03-26, 23:10
iofs enligt wikipedia:

In June of 2000 radio personality Howard Stern received a tape of a supposedly off-key along to the track "Rhythm Divine". Stern played this humorous clip throughout the week on his radio show insinuating that Iglesias lipsynched and couldn't sing well outside the studio, even suggesting that Iglesias himself did not sing on his albums, comparing him to Milli Vanilli. Iglesias flew straight in to New York to appear on Stern's show, singing acoustic versions of "Rhythm Divine" and "Be With You", after which Stern told Iglesias he had silenced his critics. Iglesias would go on to say that controversy and his appearance on the show was the best promotion he could have.

edit: dock jävligt intressant program, andra gången jag kollar på den

SWETiger
2007-03-28, 19:55
Och folk säger att det inte finns några moderna sångare med bra röst.
Lyssna på hela detta klipp.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=643349
Klicka på play.
Hur hittade du länken förresten? Skulle vilja se avsnittet där Laleh trallar lite melodier igen.

PowPow
2007-03-28, 21:11
Hur hittade du länken förresten? Skulle vilja se avsnittet där Laleh trallar lite melodier igen.

svt.se

se kolla efter programmet i rullmenyn i ovankant.

Men laleh var väl inte i det programmet?

SWETiger
2007-03-28, 21:14
Laleh var med i ett annat avsnitt av musikministeriet, kommer inte ihåg vilket avsnitt men hon har definitivt varit med, och ett bra avsnitt var det. :)

Edit: Kanske inte är meningen att man ska kunna se hela programmet med den där länken du postade men det gick för mig i alla fall.