handdator

Visa fullständig version : Gainerblandning? =)


nickepicke
2007-03-25, 19:26
Hej!

Jag ska nu beställa hem kreatin från kolozzeums webshop och tänkte även köpa hem nån sorts gainer eftersom jag tycker det är jobbigt att äta mackor eller dylikt efter ett pass.

Jag kollade priser och så och undrar om det blir billigare och bättre om man köper:

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=166

och

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=22&products_id=159

och blandar det?

Hur mycket ska jag ta av varje och vad ska jag blanda det i för vätska och hur mycket av den vätskan ska jag ha i och vad är bra att blanda allt i __OM__ Jag nu vill biffa upp mig snabbt och effektivt i muskelmassa? Helst öka så lite som möjligt i fettmassa :)

Jag kollade forumet men hittade inte den unika informationen som jag sökte.
Tacksam för svar!

Handcuff
2007-03-25, 19:28
Grymt fint erbjudande i shoppen på just pure whey just nu :thumbup:

Köp båda..ta 2dl fastcarbs + 1dl pure = färdigt.

Glöm att du kan biffa upp dig snabbt och effektivt..sånt tar år :)

Raggis
2007-03-25, 19:30
Blir asbra ;) Kör 0,8-1g malto per kilokroppsvikt. Dock råder jag dig att läsa runt här på forumet. Speciellt angående dina efterfrågningar om att öka "skitsnabbt", utan att lägga på sig närmevärt med fett ^^

nickepicke
2007-03-25, 19:31
jo men så att det blir effektivare än så jag gör nu :) Det är sällan jag tvingar i mig något att äta efter passet! Tack för det snabba svaret :)

Då beställer jag båda då! men jag funderade. hur länge räcker detta? om jag tränar ca 3ggr i veckan? förresten, ska jag dricka lite före och sen resten efter passet? =)

Då blir min blandning att innehålla ungefär 60g av fast carbs, ska jag ta 30g av pure whey då i hur mkt vatten? =)

ligne
2007-03-25, 19:54
hur länge räcker detta? om jag tränar ca 3ggr i veckan?

räkna på hur mycket du köper och hur mycket du använder varje gång.


förresten, ska jag dricka lite före och sen resten efter passet?

om du vill. det går bra.

Då blir min blandning att innehålla ungefär 60g av fast carbs, ska jag ta 30g av pure whey då i hur mkt vatten? =)

smaksak. ta så mycket vatten så att du tycker konsistensen blir bra.