handdator

Visa fullständig version : Ojämt stora bröst!?


chrille87
2007-03-24, 22:21
Ni kanske tycker att jag är lite nojjig/fjantig men på senare tid så tycker jag att mina bröst ser mer och mer ojämna ut. Mitt vänstra hänger inte alls med i utvecklingen och släpar i form av att bröstvårtan snart tar i backen:). Ska jag göra någonting åt detta eller låta naturen ha sin gång?

Toxic
2007-03-24, 22:40
Ni kanske tycker att jag är lite nojjig/fjantig men på senare tid så tycker jag att mina bröst ser mer och mer ojämna ut. Mitt vänstra hänger inte alls med i utvecklingen och släpar i form av att bröstvårtan snart tar i backen:). Ska jag göra någonting åt detta eller låta naturen ha sin gång?

Snälla nån...
Först o främst ingen direkt synlig storleks skillnad, sedan så är det genetiskt ska du påverka det där krävs plastik*slap*

tp_88
2007-03-24, 22:43
Det där är absolut ingenting du ska oroa dig för.

Nithian
2007-03-24, 23:09
Grym fysik i övrigt! vi liknar varandra kroppsmässigt :thumbup:

Baan
2007-03-25, 01:19
Finns det någon skillnad är det ganska irrelevant. Finns inte mycket du kan göra åt det heller om du tränar normalt och inte gör något konstigt som extra hantelreps med ena handen på något vänster..

sundvall
2007-03-25, 01:23
Snygg fysik iallafall! Svårt att tro att dina armar mäter 32-33cm där, dom ser väldigt mycket större ut.

Kebab-Arne
2007-03-25, 11:09
Ett fall för kamratposten!

Nåväl, är väl mest skillnad i höjd mellan vårtorna och inte att ena skulle vara större än andra.

chrille87
2007-03-25, 11:37
Grym fysik i övrigt! vi liknar varandra kroppsmässigt :thumbup:

Kul att höra, då vill jag höra lite stats:)

Snygg fysik iallafall! Svårt att tro att dina armar mäter 32-33cm där, dom ser väldigt mycket större ut.

Hmm dte var ju då jag började med dagboken, dom ligger på runt 35-36cm nu.

Ett fall för kamratposten!

Nåväl, är väl mest skillnad i höjd mellan vårtorna och inte att ena skulle vara större än andra.

Jag är alltså väldigt nojjig över skillnaden på vars bröstvårtorna sitter, men som ni säger kanske det inte beror på att vänstra bröstet släpar utan mera genetiskt.

leetbiffen^
2007-03-25, 14:15
fotomodell kropp. grym som fan

Lövbiffen
2007-03-25, 14:19
Jag har i princip samma "problem".

Det brösten verkar fästa lite olika i förhållande till varandra. Då det vänstra fäster lite längre upp.

Är väl som sagt inget man kan göra åt saken.



BTW/ Jävligt bra fysik! Skulle inte vara fel med det förhållandet mellan triceps och biceps du har, med nuvarande storlek på biceps :thumbup:

Handcuff
2007-03-25, 14:23
fotomodell kropp. grym som fan

Vill absolut inte racka ner på Chrille nu - mkt fin grund att bygga vidare på och schysst form :thumbup:

Men nu får ni ju lugna ner er med superlativen, tränar ni inget själva :confused:

bulk fiction
2007-03-25, 14:27
Vill absolut inte racka ner på Chrille nu - mkt fin grund att bygga vidare på och schysst form :thumbup:

Men nu får ni ju lugna ner er med superlativen, tränar ni inget själva :confused:

+1

Pepz
2007-03-25, 15:30
"hej bullen jag är en tjej på 14 år som undrar varför mina bröst är olika stora"


Chrille lilla. släpp det.. ingen som ser dig på stranden kommer att peka o skratta för att du har en marginell skillnad på bröstmusklerna.. ALLA har någon form av osymmetri. ingen är perfekt symmetrisk.

satsa på att äta och träna lika bra som du gör nu så kommer det att ha jämnat ut sig rejält om 10kg..

-squat-
2007-03-25, 15:37
"hej bullen jag är en tjej på 14 år som undrar varför mina bröst är olika stora"


Chrille lilla. släpp det.. ingen som ser dig på stranden kommer att peka o skratta för att du har en marginell skillnad på bröstmusklerna.. ALLA har någon form av osymmetri. ingen är perfekt symmetrisk.

satsa på att äta och träna lika bra som du gör nu så kommer det att ha jämnat ut sig rejält om 10kg..

plus ett. Han har en bra kropp. det är inte många grabbar i den ålder som ser ut så där.

Sniggel
2007-03-25, 15:41
Såg det efter att ha kollat 5-10 sekunder efter symtomen du beskrev.
Petitesser.

Obnoxious
2007-03-25, 17:03
Join the club. Likadant för mig men de är inget jag oroar mig över. För det första är det ingen som lägger märke till det förutom en själv, åtminstonde har jag aldrig fått en kommetnar själv.

För det andra så jämnar det nog ut sig lite mer med tiden, det är mindre skillnad för mig nu än för ett år sen, fast de kanske har att göra med att jag är lite fetare nu än då det vet jag inte :D

Allan
2007-03-25, 17:42
Skaffar du lite muskler kommer det där att försvinna. Olika storlek på kroppshalvorna är ett försvinnande problem när man ökar i volym.

chrille87
2007-03-25, 20:01
fotomodell kropp. grym som fan

Haha du har inte sett mycket bilder märker jag:).
Som jag ser det själv har jag börjat få upp en bra grund.

"hej bullen jag är en tjej på 14 år som undrar varför mina bröst är olika stora"


Chrille lilla. släpp det.. ingen som ser dig på stranden kommer att peka o skratta för att du har en marginell skillnad på bröstmusklerna.. ALLA har någon form av osymmetri. ingen är perfekt symmetrisk.

satsa på att äta och träna lika bra som du gör nu så kommer det att ha jämnat ut sig rejält om 10kg..

Haha jag visste att du skulle komma hit och såga mig. Jaja du vet ju hur nojjig jag är och jag gillar det verkligen inte!

plus ett. Han har en bra kropp. det är inte många grabbar i den ålder som ser ut så där.

Jag är 19år och fyller 20 imorn. Jag är nästan gammal i gemet;)

hobbitar
2007-03-25, 20:14
Mina bröst är också olika.

Vänster bröst är större på övre delen, höger är större på nedre delen.

Min vänstra biceps är större, men min högra triceps är större.

Min högra trapz är större än min vänstra.

Min vänstra underarm är större än min högra.

Men som sagt, detta är det nog bara jag som lägger märke till....

-squat-
2007-03-25, 21:12
Mina bröst är också olika.

Vänster bröst är större på övre delen, höger är större på nedre delen.

Min vänstra biceps är större, men min högra triceps är större.

Min högra trapz är större än min vänstra.

Min vänstra underarm är större än min högra.

Men som sagt, detta är det nog bara jag som lägger märke till....

Mina pungkulor hänger olika högt.

chrille87
2007-03-25, 21:44
Mina bröst är också olika.

Vänster bröst är större på övre delen, höger är större på nedre delen.

Min vänstra biceps är större, men min högra triceps är större.

Min högra trapz är större än min vänstra.

Min vänstra underarm är större än min högra.

Men som sagt, detta är det nog bara jag som lägger märke till....

Mina pungkulor hänger olika högt.

Ja även om det inte är så stor skillnad på storleken är det väl placeringen på vårtorna som stör mig mest, men det är ju som sagt svårt att träna sig till!

EmCeeMike
2007-03-25, 22:06
Ja även om det inte är så stor skillnad på storleken är det väl placeringen på vårtorna som stör mig mest, men det är ju som sagt svårt att träna sig till!

Ja när du nämner de o man tittar noga på bilden så ser man en liten skillnad.. Men det var inget jag tänkte på när jag såg bilden första gången, tror det är mest du som ser de.. Fan du ska va glad att du inte har som jag, en stor jävla pigmentförändring på bröstet. Den lider jag över!

Mantus
2007-03-26, 01:32
Mina pungkulor hänger olika högt.

Stackars dig, gå upp i vikt så syns de inte.

chidde
2007-03-26, 01:33
haha, vafan... mäter dina armar verkligen 32-33 cm?

det gör mina också, o dem ser inte alls så stora ut som dina gör
är det flexad bicepsmått vi snackar om?

U-turn
2007-03-26, 07:39
Chrille 87:
Du ser vältränad ut för att ha tränat så lite.
Du har snygga trapezius.
Typ som honoms.

Vill gärna veta vilka övningar du har kört för traps.
Eller du kanske har alltid haft det så?

chrille87
2007-03-26, 12:45
Ja när du nämner de o man tittar noga på bilden så ser man en liten skillnad.. Men det var inget jag tänkte på när jag såg bilden första gången, tror det är mest du som ser de.. Fan du ska va glad att du inte har som jag, en stor jävla pigmentförändring på bröstet. Den lider jag över!

Hmm jag antar att det är först då man påpekar saker som man ser dom. Har aldrig fått någon kommentar om det men jag stör mig som sagt. Pigment förändringar är aldrig kul, har själv en på bröstet efter jag blivit biten i turkiet av något skumt djur.

haha, vafan... mäter dina armar verkligen 32-33 cm?

det gör mina också, o dem ser inte alls så stora ut som dina gör
är det flexad bicepsmått vi snackar om?

Då jag startade journalen så mätte dom runt 32-33 flexat. Då bilden togs för några dagar sedan så mätte dom 35-36 cm så det kan vara därför:).

Chrille 87:
Du ser vältränad ut för att ha tränat så lite.
Du har snygga trapezius.
Typ som honoms.

Vill gärna veta vilka övningar du har kört för traps.
Eller du kanske har alltid haft det så?

Skivstångsshrugs , lyfter rakt upp och ner. Ser många på gymet som rullar axlarna på denna övning men det undviker jag för att dra på mig utslitningsskador. Använder även dragremmar för att inte greppet ska bli lidande, undviker halva repetitioner.

Upprätt rodd , håll stången så nära kroppen som möjligt när jag drar upp den till hakan. Armbågarna ska vara högre än handlederna under hela övningen. Tips är att använda rak stång då man tränar balansen bättre.

Kombinerar alltid traps med att köra axlar, tycker jag får bra kontakt då och angående om jag haft det så förr så vet jag inte riktigt. Kan ju vara genetiskt. Jaja kör iaf bara dom 2 övningarna så nu vet du det:)

Cilia
2007-03-26, 12:51
Det där var nog bland det värsta jag har sett
jag skulle överväga operation om jag vore dig.
Det ser så allvarligt ut så jag tror du kan få landstinget att betala för det

Strandbyggarn
2007-03-26, 13:50
eh det där va väl inte så farligt , mina bröst är ojämnare . men herregud egentligen man kan inte va helt symmetrisk . träna vidare bara så kommer det bli jämnare.

chrille87
2007-03-26, 16:55
Det där var nog bland det värsta jag har sett
jag skulle överväga operation om jag vore dig.
Det ser så allvarligt ut så jag tror du kan få landstinget att betala för det

tung diss:)

EmCeeMike
2007-03-26, 17:21
tung diss:)

Hah hon va nog ironisk

fonzie
2007-03-26, 18:03
Vad jobbigt det måste vara.

Allan
2007-03-26, 18:04
Lägg ner chattandet!

larre
2007-03-26, 18:29
"hej bullen jag är en tjej på 14 år som undrar varför mina bröst är olika stora"


Chrille lilla. släpp det.. ingen som ser dig på stranden kommer att peka o skratta för att du har en marginell skillnad på bröstmusklerna.. ALLA har någon form av osymmetri. ingen är perfekt symmetrisk.

satsa på att äta och träna lika bra som du gör nu så kommer det att ha jämnat ut sig rejält om 10kg..

Förutom jag! Jag är perfekt!
....

Seriöst så är det verkligen inget att bry sig om och som allan skriver så blir det bättre desto mer volym du får, om du inte får för dig att typ bara köra hantelpress med högerarmen.

chrille87
2007-03-26, 19:40
Förutom jag! Jag är perfekt!
....

Seriöst så är det verkligen inget att bry sig om och som allan skriver så blir det bättre desto mer volym du får, om du inte får för dig att typ bara köra hantelpress med högerarmen.

Ja jag får hoppas på det:)

deffadKille87
2007-03-27, 23:00
Naturen skall du nog lita på! Snygg lagom kropp, modellkropp kan jag instämma med! Go for it!

beckman88
2007-04-04, 04:45
Har du testat att ta flertal bilder? Flexade/oflexade, Kanske bara är du att du flexar ena bröstet mer än det andra på bilden :smash: