handdator

Visa fullständig version : Graneheim Träningsguide!!


olsson15
2007-03-23, 22:13
Är jävlig sugen på att köpa Graneheim Träningsguide!

Någon som har det som kan berätta hur bra det är och om det hjälper en i träningen osv :)

chidde
2007-03-24, 02:25
Är jävlig sugen på att köpa Graneheim Träningsguide!

Någon som har det som kan berätta hur bra det är och om det hjälper en i träningen osv :)

har kikat lite på den, och jag tycker den är riktigt bra
har man en skrivare inkopplad är det bara att lägga till övningarna, sen har man schemat

står lite grann om kost och anatomi, sen har han även lagt in lite recept

men den bästa delen é som sagt träningsdelen där han visar övningar på videoklipp. hur det ska hjälpa är svårt att säga, ibland kan man ha idétorka och inte komma på nya övningar, då kan man ta en titt på hur en av de bästa genom tiderna brukade göra

olsson15
2007-03-24, 08:57
Okej, Jo med det låter bra! Får ta och beställa det snart.

Beställde du det från BODY eller har du köpt det i någon affär? (om den fins ute i butikerna) Hur mycket kostade ditt?

mini
2007-03-24, 09:04
Låter som om man skulle kunna surfa gratis på exrx.net och Kollo istället. Å andra sidan ger ju Granis inspiration genom sin fysik. Det är ju kanske ett skäl till att beställa bara det.

mangemani
2007-03-24, 09:23
hjälper och hjälper,du får helt enkelt lite nya och fräsha tips från denna tränings guide.
han ger rätt så bra tips,både på övningar och recept.
sen att man får dra ut scheman samt övningar och tex sätta upp på gymmet,är mycket bra det med.

olsson15
2007-03-24, 18:32
Jaja nu har jag iaf beställt det :D :cool:

NiXPhoenix
2007-03-24, 18:47
Såg att han gillade att köra bröst i smithen, allt är väl inte där hoppas jag?

olsson15
2007-03-24, 19:46
Nej nej det är det inte, Har du kollar på demo videon?

Kan komma mer med information när jag fått hem det :)

olsson15
2007-03-30, 20:29
Nu har jag kollat igenom det några gånger. Jag tycker det är ett bra program för man får många tipps inom allt möjligt. Och så fins det filmer och beskrivning på styrke övningar/streching och uppvärmning.

Jag tycker det var värt pengarna!