handdator

Visa fullständig version : Min arm är mysko


KalleBalik
2007-03-23, 15:06
Min högerarm har börjat uppföra sig lite märkligt på sistonde. Vaknar flera gånger per natt av att armen gör rejält ont och det känns som om den har "somnat". På dagarna när jag är aktiv och rör mig mycket är det inga problem, om jag däremot sitter stilla en längre tid uppstår samma symptom som på natten. Detta har pågått en vecka nu ungefär och jag börjar tröttna lite på det...är det någon som vet vad det kan bero på? En nerv som kommit i kläm tro?

krilleh
2007-03-23, 15:12
Har du tröttnat på att armen sover?

KalleBalik
2007-03-23, 15:15
Har du tröttnat på att armen sover?

Jag har tröttnat på att armen gör såpass ont att jag vaknar 3-4ggr per natt, ja.

krilleh
2007-03-23, 15:22
Jag har tröttnat på att armen gör såpass ont att jag vaknar 3-4ggr per natt, ja.

ok :) ville bara ha klart för mig!

Raggis
2007-03-23, 16:05
Upplever du att du ligger på armen när du vaknar upp på nätterna? Kan mycket möjligt vara en nerv som ligger i klämm. Uppsök läkare om det inte ger sig.

Snafu
2007-03-23, 16:46
Det där brukar hända mig om jag tränar för mkt och växer. Nu motverkar jag det hela med ett regelbundet stort intag av alkohol på helgerna. Funkar klockrent, växer knappt något =)

babbett
2007-03-23, 18:04
Min högerarm har börjat uppföra sig lite märkligt på sistonde. Vaknar flera gånger per natt av att armen gör rejält ont och det känns som om den har "somnat". På dagarna när jag är aktiv och rör mig mycket är det inga problem, om jag däremot sitter stilla en längre tid uppstår samma symptom som på natten. Detta har pågått en vecka nu ungefär och jag börjar tröttna lite på det...är det någon som vet vad det kan bero på? En nerv som kommit i kläm tro?

Musarm?