handdator

Visa fullständig version : Body For Life!


Pelle2
2007-03-23, 14:57
Vill bara rekomendera den baren för alla bar-killar/tjejer :).
Riktigt god och ett näringsvärde på 18g prot, 25g kolhy, 6g fett/bar*popcorn*

Köpes på willys :) trodde inte dem skulle vara så god men..

ROMPE
2007-03-23, 15:05
Body For Life!?

krilleh
2007-03-23, 15:11
varför ta bars? när det lika gärna går bra att äta större måltider om du ska vara borta länge.

L-Sami
2007-03-23, 15:15
Den mättar otroligt bra, fast gillade inte jordgubbsmaken skulle vara bättre i choklad.

Dr Nick
2007-03-23, 15:17
Vill bara rekomendera den baren för alla bar-killar/tjejer :).
Riktigt god och ett näringsvärde på 18g prot, 25g kolhy, 6g fett/bar*popcorn*

Köpes på willys :) trodde inte dem skulle vara så god men..

Tack för tippset!
Skall testa en nästa gång jag har vägarna förbi.
:)

Nitrometan
2007-03-23, 15:43
Varför ge pengar till Bill Phillips?

Pelle2
2007-03-27, 15:36
Haha men jag vet att en bar inte är något deluxsupermellanmål, sa ju till alla "bar-killar/tjejer" bara som något gott med lite protein i?
Allt behöver inte vara optimalt för kunna stoppas ner i käften :smash:

GymTT
2007-03-27, 15:44
varför ta bars? när det lika gärna går bra att äta större måltider om du ska vara borta länge.

Tillgängligheten.

pony
2007-04-09, 23:00
Smakade den här idag eftersom du tyckte att den var ok, fick med mig både jordgubb- och chokladsmaken efter träningen. Men fy fan! Det vidrigaste jag tvingats (?) att ta till min mun på länge. Jordubben var helt klart värst men även chokladen var totalt oätbar.

En bar som man slänger efter ett par tuggor är inte vad jag kallar prisvärd *spy*

Mycket subjektiv åsikt.

the_matsson
2007-04-10, 09:34
Vad kostar läckerheten?

Starfighter
2007-04-10, 09:40
Smakade den här idag eftersom du tyckte att den var ok, fick med mig både jordgubb- och chokladsmaken efter träningen. Men fy fan! Det vidrigaste jag tvingats (?) att ta till min mun på länge. Jordubben var helt klart värst men även chokladen var totalt oätbar.

En bar som man slänger efter ett par tuggor är inte vad jag kallar prisvärd *spy*

Mycket subjektiv åsikt.

Så oätbar kan det tametusan inte varit! haha. Tycker dom smakar helt okej.:thumbup:

tp_88
2007-04-10, 10:08
Vad kostar läckerheten?
12:90 tror jag det är på Willys här i stan iaf. I princip inte sämre än andra bars, bra pris, finns dock godare alternativ imho.

Scratch89
2007-04-10, 12:12
12:90 tror jag det är på Willys här i stan iaf. I princip inte sämre än andra bars, bra pris, finns dock godare alternativ imho.

Dyrt, fast iofs billigare än de flesta bars.

Entity
2007-05-17, 13:55
Köpte en choklad idag, konstigaste konsitens ever, iofs köper ja aldrig bars, var bara för jag ville prova. Kan va bra o ha på jobbet i bland, långa skift och även med mat och proteindryck så verkar ju denna helt ok näringsmässigt.
Men ja gissar det är sötningsmedel o annan billigt skräp i som vanligt.

Såg också att willys har kreatin , 89kr för 500gram, body for life också detta.
Någon som även vill utala sig om deras protein whey och kolhydratpulver ? Såg det har aspartam och sukragos.

Pelle2
2007-05-17, 16:47
Smakade den här idag eftersom du tyckte att den var ok, fick med mig både jordgubb- och chokladsmaken efter träningen. Men fy fan! Det vidrigaste jag tvingats (?) att ta till min mun på länge. Jordubben var helt klart värst men även chokladen var totalt oätbar.

En bar som man slänger efter ett par tuggor är inte vad jag kallar prisvärd *spy*

Mycket subjektiv åsikt.

Haha w00t? Du måste ha fel på dina smaklökar, jag köpte ett gäng till igår:D Iofs så tycker jag om det mesta..