handdator

Visa fullständig version : Ert livs sämsta köp?


petah
2007-03-19, 16:15
Ja som topic lyder.

Vad är ert livs sämsta köp?

Jag som trådskapare kan inleda med att min första bil som jag trodde skulle vara 'bra och billig' gjorde mig en aning besviken. Köpte den för 19000, höll tre veckor, sen ville den inte vara med och leka längre utan den ramlade ihop av sig själv och reparationerna gick på i runda slänger 11-12000. Skitkul va? *cry*

För er nyfikna så var det kamremmen som gick av och slog sönder lite grejjer i motorn.

Så, vad är erat sämsta köp? *popcorn*

shut teh face
2007-03-19, 16:16
En ny dator för 2 månader sedan. Har reparerat den hela tiden sedan dess, vet inte hur jag lyckats få måndagsexemplar av allt skit. Visserligen inte kostat mig något men satan i gatan va trist..

Datorn funkar fort. inte. Antagligen har jag just nu bara en felaktig xp installation eller så är jag inne på tredje hårddisken atm. Helt ärligt orkar jag inte göra något atm. :)

Empe
2007-03-19, 16:17
Bilen är nog mitt sämsta köp också. Annars är datorer, tv-apparater och liknande VÄLDIGT dåliga köp då grejerna man köper kostar hälften så mycket efter bara några få månader.

Arf Pingvin
2007-03-19, 16:20
Bilen är nog mitt sämsta köp också. Annars är datorer, tv-apparater och liknande VÄLDIGT dåliga köp då grejerna man köper kostar hälften så mycket efter bara några få månader.

Hur tänker du då? Du har väl kvar dem i massa år. Eller köper du bara skitgrejer som du inte vill ha?

PowPow
2007-03-19, 16:21
Skaffade ett ICA-kort för någon vecka sedan. Det var kort-pris på kexchoklad. 4 för 20. Skitbra tänkte jag, och bad om ett ICA-kort. När jag sen hade betalat så mötte jag en kompis och frågade henne om hon ville ha ett kexchoklad. Och det ville hon. Vilken jäkla miss alltså. 3 kexchoklad för 20 kr. Det var ju dyrare än utan ICA-kort.

Annars lär det vara min första, och enda, bil. Fast det löste sig ganska bra, då den blev stulen och återfunnen, och försäkringsbolaget var väldigt givmilda.

Nalfaren
2007-03-19, 16:22
Ahah, tänkte direkt spontant på alla bilar jag ägt...

Empe
2007-03-19, 16:22
Hur tänker du då? Du har väl kvar dem i massa år. Eller köper du bara skitgrejer som du inte vill ha?

Nej, klart man har kvar grejerna och använder dem. De blir ju bara så fort mycket billigare än när man köpte dem. De blir ju inte sämre. Bara billigare. Alltså, inte sämre. Billigare. :D

regus
2007-03-19, 16:26
Skaffade ett ICA-kort för någon vecka sedan. Det var kort-pris på kexchoklad. 4 för 20. Skitbra tänkte jag, och bad om ett ICA-kort. När jag sen hade betalat så mötte jag en kompis och frågade henne om hon ville ha ett kexchoklad. Och det ville hon. Vilken jäkla miss alltså. 3 kexchoklad för 20 kr. Det var ju dyrare än utan ICA-kort.
.

:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.

PowPow
2007-03-19, 16:29
:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.

Ja, herrejävlar, hockeykorten. Vad tänkte man då?

petah
2007-03-19, 16:29
:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.

+1

Hockeykort var fan the shit! pog pyssla jag aldrig med men jag höll på mycket med nått som hete Magic the gathering, det ägde! Fan jag vill va 11 igen.

regus
2007-03-19, 16:30
Ja, herrejävlar, hockeykorten. Vad tänkte man då?

"Alltså, jag har en ... edmåånton åilärs målvakt. feltryck dessutom. Har jag chans på dig?"

Slimfit
2007-03-19, 16:32
Tänkte direkt på kläder jag köpte och faktiskt aldrig använt eller bara gjort den en ynka gång.


Senaste missen är en handmixer för 1000kr jag använt två gånger på ett år :/

PowPow
2007-03-19, 16:32
"Alltså, jag har en ... edmåånton åilärs målvakt. feltryck dessutom. Har jag chans på dig?"

haha
jag hade ett helt minialbum med Pavel Bure-bilder. Jag vårdade det som om det vore min egen avkomma. Sen blev man äldre och kastade det. Good thinking.

gladiatorerna1
2007-03-19, 16:33
en mobil..

heltzonicka
2007-03-19, 16:42
En trust 4 megapixelkamera (in my ass, en 0,3 megapixel på sin höjd), så grymt värdelös digitalkamera.
Jag trodde jag hade funnit "värsta" klippet på internet när jag jämnfört med andra kameror i Sverige, jag kunde aldrig haft mer fel.
Sur som man var mailade jag Trustsupporten och frågade om den verkligen skulle vara såhär "dålig", svaret jag fick gjorde att jag slängde kameran:
"Den fungerar bra om det är rätt ljussättning blablbalba".
Inomhusbilderna blev riktigt suddiga och rödaktigt fina trots försök att ändra inställningarna till ljusare osv osv
Sug min *** Trust!

aliquis
2007-03-19, 17:05
Ofrivilligt köp av träningskort på Sportzone, efterblivet gym.

Näst efter det mp3-spelare som tog 8cm CD-R men det var skitsvårt att köpa sådana då längre...

Möjligt att någon enstaka hyrfilm/köpfilm/biobiljett/musikcd har haft ännu sämre värde iofs.

Men ettan leder helt klart och rejält.

När ni säger hockeykort, Gauntlet till NES var väl lite av en sådan sak. Mamma hade lovat mig ett spel om jag följde med på något skollägerbajs fast jag inte ville det, så då fick hon ju hålla det... Jag tyckte beskrivningen i Nintendomagasinet lät bra men bilderna var så intetsägande att jag trodde att det var grafikfel typ, men så var det ju inte. Inte spelat det spelet mycket.
Kändes/känns lite taskigt så här i efterhand.

Kaew
2007-03-19, 17:07
Långärmad t-shirt från Versace som kostade 4000kr, andvände den en gång.

Fettecke
2007-03-19, 17:08
köpte en dvd-kamera utomlands, den funkade skitbra och va grym, problemet var att jag Bara filmade min vistelse utomlands, inget mer... sålde den några månader senare efter hemkomsten...

i övrigt så tror jag att min nuvarande mp3-spelare jag har på gymmet är bland de sämsta jag köpt... batteritid på 2 timmar, samt urdåligt ljud.... inte stötsäker osv, kostade iofs 199:- men lite får man fan kräva :D

Laan
2007-03-19, 17:10
Långärmad t-shirt från Versace som kostade 4000kr, andvände den en gång.



HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

fy fan.. det var klockrent :Virro

jag får nog dra till med 18mån tre abonemang! sjukt missnöjd

JustinCredible
2007-03-19, 17:11
Min nya frisyr. "Klipp luggen vid ögonbrynen ungefär" sa jag. Han klippte så kort att jag inte ens har en lugg längre. "Blev bättre såhär tycker jag" sa han. Helt sjukt. Sista gången jag klipper mig på ett ställe som säljer frukt också.

shadowfire
2007-03-19, 17:14
En BMW M3 som toppen rasade på 3 dgr efter jag köpt den. Grenröret sprack dessutom. Reparationer för 32,000:-. 2 dgr efter att jag fått bilen reparerad så backade grannarna in i sidan på den och kvaddade högerskärm, högerdörr mm.
Jag sålde biljäveln.

LadyInsane
2007-03-19, 17:22
Under 2006 köpte jag 15 par skor varav 6 jag har använt. De andra står i min bokhylla och är vackra. Iofs tycker jag inte själv att de var dåliga köp men resten i min omgivning ser det som slöseri med pengar.. :D

Hades
2007-03-19, 17:22
Telia-aktier för 25 lakan.

Scratch89
2007-03-19, 17:23
Min nya frisyr. "Klipp luggen vid ögonbrynen ungefär" sa jag. Han klippte så kort att jag inte ens har en lugg längre. "Blev bättre såhär tycker jag" sa han. Helt sjukt. Sista gången jag klipper mig på ett ställe som säljer frukt också.

Aaaahahahahaha! Därför klipper man sig inte hos frisörer. ;)

Genesis
2007-03-19, 17:24
Sista gången jag klipper mig på ett ställe som säljer frukt också.
:laugh:

Diana
2007-03-19, 17:28
:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.

Tag bort hockeykort och insert hästtidningar... :D :Virro

Nej mitt sämstaköpslista toppas nog rätt lätt av en sprillans ny skinnsoffa(NÄR jag hade hundvalp... :laugh: go figure)

WheyProtein
2007-03-19, 17:40
Mobil, samsung, ångesten kom redan dagen efter då jag insett att allting sög på den.

Hörlurar till mp3 med grym *rolleyes* basåtergivning för 315:-, köpte koss spark plugs ngn månad senare för 129:-, det var mye skönare ljud i dem.

Krille 87
2007-03-19, 17:44
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

fy fan.. det var klockrent :Virro

jag får nog dra till med 18mån tre abonemang! sjukt missnöjd

Telenor? Tre? :D

eandersson
2007-03-19, 17:52
haha
jag hade ett helt minialbum med Pavel Bure-bilder. Jag vårdade det som om det vore min egen avkomma. Sen blev man äldre och kastade det. Good thinking.
Ja det var inte så smart. Vem vet, kanske är värt fina pengar om några år.


Själv köpte jag ett skitbra ram-minne till min dator, men det jag inte visste var att har man 2 minnen går det bättre ner till samma nivå som det sämre för att det inte ska bli ojämnt. Fast med bättre ord.

Eller varför inte gym1 i växjö när jag bodde där, 299kr/mån i 12 månader, var där 3-4 månader sedan flyttade jag hem till Uddevalla pga anpassningsproblem. Sitta här hemma och betala av ett gym jag inte går till, YES!

nutz
2007-03-19, 17:56
Ett par brallor för 2000 kr, energie limited edition, strax innan jul. Nu är jag för fet, så de sitter inte nå vidare bra längre, och dessutom har jag lyckats åsamka dem ett stort hål i högra knäet.

WheyProtein
2007-03-19, 18:19
Telenor? Tre? :D

Eftersom han skriver tre så tippar jag på just 3 :)

PowPow
2007-03-19, 18:28
Ja det var inte så smart. Vem vet, kanske är värt fina pengar om några år.


Ah! Vid närmare åtanke så kanske de ligger undanstoppade på mina föräldrars vind. Ekonomomiskt oberoende, here I come!

eandersson
2007-03-19, 18:53
Ah! Vid närmare åtanke så kanske de ligger undanstoppade på mina föräldrars vind. Ekonomomiskt oberoende, here I come!
Hehehe.

Alltså man tycker ju att samlingarna ska bli värda mer och mer desto mer tiden går. Men det känns ändå som ingen vill köpa gamla hockey-kort. Vill minnas att en komplett Globe-samling var värd 350-450kr för massa (8-11?) år sedan enligt hockeytidningen Beckett(?). Jag saknar runt 8 kort för en komplett samling.

Jag har iallafall min samling kvar. Ibland när jag har ålderskriser så brukar jag ta fram den och minnas tillbaka, ibland fäller jag en tår eller två. Eller kanske inte, men det KUNDE ha varit så...

hahavaffan
2007-03-19, 19:03
En jävla handdator.

blekfet2
2007-03-19, 19:19
Bilen är nog mitt sämsta köp också. Annars är datorer, tv-apparater och liknande VÄLDIGT dåliga köp då grejerna man köper kostar hälften så mycket efter bara några få månader.

Allt blir billigare efter en viss tid. Tänker man som du gör kommer man aldrig kunna köpa sig ex en ny tv. *slap*

Lexidos
2007-03-19, 19:22
Sämsta köp måste vara de där förbaskade hockykorten som ligger någonstans. Blir de inte värda något om 30 år får man vell tapetsera om nånstans med dem.

Larsen
2007-03-19, 19:26
En minivattenpipa i berlin som gick i sönder efter första kolen.

Angel
2007-03-19, 19:29
ett par vita högklackade mocka stövlar med ull i för flera tusenlappar.

Det var alltså vinterstövlar.....vinter..höga klackar..vit mocka...

vafan tänkte jag på?

Fatalist
2007-03-19, 19:31
Jag har 3 par gabba-jeans för 1495:- st i en storlek för litet (nu).

Jippi, kul att köpa nya.........

Lelle Pelle
2007-03-19, 19:31
Det måste nog vara RR och hans mor.

Lövbiffen
2007-03-19, 19:33
ett par vita högklackade mocka stövlar med ull i för flera tusenlappar.

Det var alltså vinterstövlar.....vinter..höga klackar..vit mocka...

vafan tänkte jag på?



Jaha, äntligen klarnade mystiken kring Angels avsky av dyra och fina kläder...














:D

Mago
2007-03-19, 19:51
Hockeybilderna var ju för fan skitkul ett bra tag. Inget dåligt köp där inte.
Även jag samlade på Bure-bilder. Har rätt många, ska vi se vem som har flest olika PowPow? *cupid*
Var extra stolt över mitt Gretzky-kort, 809 eller vafan det nu stod i bakgrunden.

Mitt sämsta köp.. Minomoton är det enda jag kommer på nu, men den var ju iofs. rätt kul och sålde den med en förlust på 1000kr, så inte så jävla farligt.

Lövbiffen
2007-03-19, 20:13
Hockeybilderna var ju för fan skitkul ett bra tag. Inget dåligt köp där inte.
Även jag samlade på Bure-bilder. Har rätt många, ska vi se vem som har flest olika PowPow? *cupid*
Var extra stolt över mitt Gretzky-kort, 809 eller vafan det nu stod i bakgrunden.

Mitt sämsta köp.. Minomoton är det enda jag kommer på nu, men den var ju iofs. rätt kul och sålde den med en förlust på 1000kr, så inte så jävla farligt.



Fan hörru du är inte intresserad av en Pavel Bure Pinnacle hot number? :D

Väldig ovanlig bild, som jag en gång i tiden kunde ha fått 800-1000 spänn för.
Däremot så behöll jag den för länge, och den lokala butiken slutade betala för bilder :P

Laan
2007-03-19, 20:17
en flaska grappa riserva kvalar nog in med.. dyr, men skum eftersmak..

mangs
2007-03-19, 20:20
Luxury,

Jag har bara gjort bra affärer fram till dess att vi köpte hus. De senaste två årenhar varit en lång följetong av olika problem, jag har jobbat som en gnu med att fixa till alla problem och lagt ut xxx.xxx pengar på något som redan varit nyrenoverat. Advokatprocessen går extremt långsamt, framåt eller bakåt vet jag inte.
Trodde i min enfald att problemen skulle avta men nu den senaste m,ånaden har jag hittat vattenskador mm, skitkul!!

Mago
2007-03-19, 20:21
Fan hörru du är inte intresserad av en Pavel Bure Pinnacle hot number? :D

Väldig ovanlig bild, som jag en gång i tiden kunde ha fått 800-1000 spänn för.
Däremot så behöll jag den för länge, och den lokala butiken slutade betala för bilder :P

Hehe, njaa. Vill nog inte betala för nån hockeybild nu.
Du har ingen bild på kortet? (Tänk om jag redan har! (feit chans eller))

Yankeee
2007-03-19, 20:24
När familjen köpte "internettv". Fyfan så värdelöst det var, fattar inte vad vi tänkte.

dojjan
2007-03-19, 20:24
En trust 4 megapixelkamera (in my ass, en 0,3 megapixel på sin höjd), så grymt värdelös digitalkamera.
Jag trodde jag hade funnit "värsta" klippet på internet när jag jämnfört med andra kameror i Sverige, jag kunde aldrig haft mer fel.
Sur som man var mailade jag Trustsupporten och frågade om den verkligen skulle vara såhär "dålig", svaret jag fick gjorde att jag slängde kameran:
"Den fungerar bra om det är rätt ljussättning blablbalba".
Inomhusbilderna blev riktigt suddiga och rödaktigt fina trots försök att ändra inställningarna till ljusare osv osv
Sug min *** Trust!

Gjorde ngt liknande men kameran jag köpte "hade" 12 mp... *bs*

petah
2007-03-19, 20:27
ett par vita högklackade mocka stövlar med ull i för flera tusenlappar.

Det var alltså vinterstövlar.....vinter..höga klackar..vit mocka...

vafan tänkte jag på?


Haha, ja inte skulle du kunna ha dem många ggr på en vinter inte. :) Får flytta dit det inte finns nån snö. :thumbup:

LadyInsane
2007-03-19, 21:45
ett par vita högklackade mocka stövlar med ull i för flera tusenlappar.

Det var alltså vinterstövlar.....vinter..höga klackar..vit mocka...

vafan tänkte jag på?

Haha fyfan jag kan se dem framför mig! :Virro

champion
2007-03-19, 23:40
:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.



Håller med där, har 4 pärmar fulla med hockeybilder och undra hur många 100/1000kr som man slösa på skiten?

Zakath
2007-03-19, 23:43
En bunt telia-aktier i min barndom, mina föräldrar var SÅ säkra på att de skulle gå bra. :(

Mantus
2007-03-20, 00:03
En ny dator för 2 månader sedan. Har reparerat den hela tiden sedan dess, vet inte hur jag lyckats få måndagsexemplar av allt skit. Visserligen inte kostat mig något men satan i gatan va trist..

Datorn funkar fort. inte. Antagligen har jag just nu bara en felaktig xp installation eller så är jag inne på tredje hårddisken atm. Helt ärligt orkar jag inte göra något atm. :)

Be att få en ny dator om den krånglar för mycket. Om du är konsument så har du ju det valet.

X-Change
2007-03-20, 00:06
Få se nu..

Köpte ett hockeykort på Foppa när jag var 11-12 för 150 spänn. (Har kvar det och alla andra hockeykort)
Köpte även massa tröjor och byxor, som egentligen satt som skit när jag var yngre och bara ble liggandes i garderoben.
Creative Zen Micro (Mp3-spelare) gick igenom 3 st(!) där hon-kontakten lycktades börja glappa (ljudet försvann så fort hörlurskabeln rörde sig). Så aldrig mer Creative eller handla på on off (åtminstone tills jag har redig skäggväxt och kan få ett riktigt bemötande).
Sen har vi "Maxgain" från Eiseilt som är det vidrigaste proteinpulvret av koncistens kräm jag smakat. Tur att jag lyckades sälja bort det fort.

Überbiffen
2007-03-20, 00:07
Min nuvarande BMW. Min förra bil blev stulen och jag var i desperat behov av bil. Så jag köpte mig Sveriges sämsta bil. :thumbup:

Mantus
2007-03-20, 00:12
En minivattenpipa i berlin som gick i sönder efter första kolen.

Minivattenpipor har man enbart som dekoration, har enbart varit hos en som använt en liten en. Det blev ingen riktig stämning med en sådan dåligt sug dessutom och absolut livsfarligt med kolet.

High1ander
2007-03-20, 00:27
Kondomer!


Na, men samsta maste nog blivit klader da eller da som man aldrig anvant eller varit for sma/stora (ibland sa hinner man inte testa...).

Degpekka
2007-03-20, 00:33
Ett par skor jag köpte via internet, såg ut som skor för jag vet fan inte vad... dom såg najs ut på bilden men fy fan va fula! ;D såg ut som äkta ortopedskor! :P

hangatyr
2007-03-20, 07:32
Coffin bank från Hobbex.
såg sjukt grym och cool ut på bilden med skeletthänder och exklusivt plåtutförande, men det visade sig att den var så ofattbart usel.

har inte hämtat mig sedan dess.

coxie
2007-03-20, 07:46
I min ungdom så skulle jag tvunget skaffa mig den första 3g mobilen på marknaden, 1 månad av konstant irritation sedan lyckades jag häva köpet.

Solros
2007-03-20, 09:57
En jävla räkost-tub häromdagen!
Skulle klämma ut lite godsaker till mackan, men efter att ha kommit halvvägs så tog det stopp! Jag blev förbannad och tänkte "detvardåfantubjevfeltrorduattduärbättreänmigeller? ?!!!", klämde hårdare, och då exploderade tuben i andra änden! Så då stod jag där med hela jävla tröjan nerkletad i räkost, och resten på golvet.

Fick nöja mig med halva mackan fylld :(

Mantus
2007-03-20, 11:14
En jävla räkost-tub häromdagen!
Skulle klämma ut lite godsaker till mackan, men efter att ha kommit halvvägs så tog det stopp! Jag blev förbannad och tänkte "detvardåfantubjevfeltrorduattduärbättreänmigeller? ?!!!", klämde hårdare, och då exploderade tuben i andra änden! Så då stod jag där med hela jävla tröjan nerkletad i räkost, och resten på golvet.

Fick nöja mig med halva mackan fylld :(

Det har jag också varit med om:D , räkosten hade frysit i kylen så min kompis bad mig klämma ut det sista medan han höll sin macka under tuben. Jag tog i för kung och fosterland men det vägrade komma ut men helt plötsligt gick det mycket lättare. Blev väldigt förvånad när jag inte såg något komma från öppningen tills jag hör min kompis skrika "Nej, sluta kläm", det visade sig att metallsömmen i tuben spruckit och hsn stog nu med en hel tubs innehåll av räkost i händerna och sprayade över hans kläder.:laugh:

Greg
2007-03-20, 11:19
Whey -80 och Twinfast.

jefla skit,

Arf Pingvin
2007-03-20, 12:05
Coffin bank från Hobbex.
såg sjukt grym och cool ut på bilden med skeletthänder och exklusivt plåtutförande, men det visade sig att den var så ofattbart usel.

har inte hämtat mig sedan dess.

:laugh: Jag kommer ihåg den där. Det måste vara 15-20 år sen eller nåt sånt. Hobbexkatalogen var ju oändligt underhållande. Massa ramboknivar och andra balla saker.

Ganymedes
2007-03-20, 12:19
Skulle vara "smart" och spara lite pengar på en subwoofer, så jag köpte en lite mindre än jag egentligen ville ha. 5000 kr var ju ett klipp. Not. För det första som hände var att jag började fundera på om inte "storebror" för 2000 kr till hade varit mycket bättre. Och när jag väl tänkt den tanken kunde jag inte sluta tänka den. Så jag fick sälja den med 1000 kr förlust och köpa den större. Det är dyrt att köpa billigt...

Mental
2007-03-20, 12:20
Hmm, årskort på ett gym som konkursade samma månad, timing!

Mental
2007-03-20, 12:24
Be att få en ny dator om den krånglar för mycket. Om du är konsument så har du ju det valet.


Om man inte köpt i delar och meckat själv då, för då är det bara att reklamera en bit i taget, men att få 3 trasiga hårddiskar i rad är svårt, inte omöjligt så klart, men jag skulle misstänka något annat, skit bakom spakarna, kabelfel eller knas med moderkortet.

psirus
2007-03-20, 12:44
:D

OnT; Alla hockeykort och pog jag köpt i min barndom.. Mycket pengar där.

Jag hoppas ni skojar! Hockeybilder FTW!!!

En unge som trodde han skulle få mina bilder för något år sen, fet chans!

Nån som vill byta förresten? *rolleyes*

Nina L
2007-03-20, 12:54
Vad är ert livs sämsta köp?650 cc plastlökar. :em: Lite svårt att göra ogjort, dessutom.

Jag gör sällan dåliga köp annars. Smartson, Google och Pricerunner är nära vänner till mig.

mela
2007-03-20, 13:05
LG U8138 *mini* Skittelefon! *gah!*

Förlängde naglarna hos en brud som inte visste fullt ut vad hon gjorde, så förlängningen+förstärningen lossna och drog med sig min egna nagel, eller halva iaf. Så jag hade jättejättejättetunna naglar tills det växte ut igen, fick ha plåster på fingrarna för att det gjorde så ont.

lectris
2007-03-20, 13:35
Mobil, nyss utkomna LG Chocolate. Absolut inget fel på mobilen, jag älskade den.. ett par veckor efter köpet råkade jag dock tappa den utomhus i upptrampad hage med 40cm djup vattenlera. PLUMS! sa det, sen blev den uppslukad av underlersströmmar eller något, för hur jag än grävde efter den där jävla mobilen så återfanns den aldrig.

3500+ spänn i sjön (eller leran) great! :D

Krille 87
2007-03-20, 13:38
Mobil, nyss utkomna LG Chocolate. Absolut inget fel på mobilen, jag älskade den.. ett par veckor efter köpet råkade jag dock tappa den utomhus i upptrampad hage med 40cm djup vattenlera. PLUMS! sa det, sen blev den uppslukad av underlersströmmar eller något, för hur jag än grävde efter den där jävla mobilen så återfanns den aldrig.

3500+ spänn i sjön (eller leran) great! :D


KE800:an elle?

Mago
2007-03-20, 14:00
Jag hoppas ni skojar! Hockeybilder FTW!!!

En unge som trodde han skulle få mina bilder för något år sen, fet chans!

Nån som vill byta förresten? *rolleyes*

Jag vill!

lectris
2007-03-20, 14:28
KE800:an elle?

stämmer.

Jan
2007-03-20, 15:28
För 2 år sedan köpte jag en gott & blandat påse för 25kr. Sen äter jag inte ens lakritsen *cry*

tenchi
2007-03-20, 16:17
en Honda Prelude av årsmodell 1988 som kostade 9000:- att köpa. Efter 2 motorras, en utbytesmotor, bärgning, hotell, flygbiljetter till mig och mina två passagerare så gick det väl på total 30000:-. Vet inte varför jag ville ha iordning den men sålde den till sist för 5000:- efter att jag lessnat nåt fruktansvärt och fick ångest varje gång jag körde den.

Japan Power.

lectris
2007-03-20, 16:24
För 2 år sedan köpte jag en gott & blandat påse för 25kr. Sen äter jag inte ens lakritsen *cry*

WTF?! Lakrits är ju det bästa som finns. skäms!! :nono: :D

Whistler
2007-03-20, 16:51
Har köpt rätt mycket onödiga airsoftprylar genom åren. Spelade mycket första sommaren jag höll på, efter det har det bara blivit att man köpt nya pickor och bössor för att man "ska" ut och spela när det blir fint väder igen. =/

Kabuto
2007-03-20, 17:09
Whistler > Där är du inte ensam... Sämsta köpet var nog en beggad Phantom aug av en lite mer känd airsoftare för en 5 år sedan eller nåt, när dom var lite "sällsynta" :)

Mantus
2007-03-20, 17:42
Om man inte köpt i delar och meckat själv då, för då är det bara att reklamera en bit i taget, men att få 3 trasiga hårddiskar i rad är svårt, inte omöjligt så klart, men jag skulle misstänka något annat, skit bakom spakarna, kabelfel eller knas med moderkortet.

Finns det verkligen folk som gör sånt?:D Ja det sätter ju onekligen saken i ett annat ljus. Så illa kan det gå om man är tekniknörd, tänk på det.:devil:

Thewind
2007-03-20, 18:14
En tröja från blueprint för 500pix som satt tajt. Köptes precis innan bulk. Den sitter inte sådär värst bra nu ett halvår senare kan jag tillägga.