handdator

Visa fullständig version : Jay Cutler tränar Ben


Mass-Tech
2007-03-19, 15:41
http://www.flexonline.com/news/202

Blev lite besviken:(
Men Arne kommer nog bli glad när han ser filem

heltzonicka
2007-03-19, 16:46
Fan vilken stor t-shirt.

Rahf
2007-03-19, 16:47
Tycker det ser så förvirrande ut. Han ser ju nästan tjock ut med tröja på. Så fort den åker av så blir det andra bullar dock. Fattar fortfarande inte vad det är med den frisyren.. Samt att intervjuer med honom brukar visa en riktig torrboll.

Nu spydde jag mycket galla här. Han är ju onekligen imponerande i vilket fall som helst så. Men det är mina åsikter iaf.

fonzie
2007-03-21, 15:48
Vafalls? I One step closer säger han ju att han föredrar böjar i smith för han squeeza och kontrahera bättre. Kul att han gör fria och ändrar sin träningsstil jämnt.

Mass-Tech
2007-03-21, 16:13
Vafalls? I One step closer säger han ju att han föredrar böjar i smith för han squeeza och kontrahera bättre. Kul att han gör fria och ändrar sin träningsstil jämnt.

Jo, men det är bara när han kör front.

Snapphanen
2007-03-21, 17:50
vad heter låten i början?

Stoltz
2007-03-21, 18:00
Haha, jag läste "Ben" som namnet Ben i och med att det var stor bokstav, så jag började direkt undra om Jay extraknäckte som PT ;)

Kaboffastar
2007-03-21, 18:18
Feta raka mark där =)

Börje H
2007-03-21, 19:01
Hade jag varit en body broiler hade jag fan blivit lite sur. Pöjken böjer grunda OL-böj på runt 180 pannor med knälindor! Galet *screwy*

Big Ronnie måste tycka att det är rätt så störande att en kille som jämt verkar köra på 50% av hans belastning och intensitet går och vinner över honom...

Baan
2007-03-21, 19:06
Hade jag varit en body broiler hade jag fan blivit lite sur. Pöjken böjer grunda OL-böj på runt 180 pannor med knälindor! Galet *screwy*

Big Ronnie måste tycka att det är rätt så störande att en kille som jämt verkar köra på 50% av hans belastning och intensitet går och vinner över honom...

Cutler vill ju inte trycka ner någon va... när kameran stängs av så slänger han på en 200kg och gör en tolva samtidigt som han sniffar lite Esapro

Börje H
2007-03-21, 19:16
Cutler vill ju inte trycka ner någon va... när kameran stängs av så slänger han på en 200kg och gör en tolva samtidigt som han sniffar lite Esapro

Han är ju bara grymt smart. Han vet att han inte behöver ta ihjäl sig under stången. Han ger musklerna viss stimulans, kör halva reps på låg vikt, och kommer därmed aldrig skada sig allvarligt i framtiden. Mer verkar ju inte krävas för att bli världens bästa byggare.

Dnepr
2007-03-21, 19:25
Han ger musklerna viss stimulans, kör halva reps på låg vikt, och kommer därmed aldrig skada sig allvarligt i framtiden. Mer verkar ju inte krävas för att bli världens bästa byggare.

Håller med - det verkar ju inte krävas nånting :-/

Greg
2007-03-21, 19:27
Håller med - det verkar ju inte krävas nånting :-/

Bara lite testo, kör lite vinklar så kommer du vinna Mr.O inom 1-2 år.

Sen är det orättvist att jämföra Cutlers styrka med Colemans.

Har för mig att ibland går Cutler hårt och tungt, och ibland så vill han ha "kontakt".

Fråga Masse, han kan väl mer om det än mig.

Mass-Tech
2007-03-21, 19:27
Han är ju bara grymt smart. Han vet att han inte behöver ta ihjäl sig under stången. Han ger musklerna viss stimulans, kör halva reps på låg vikt, och kommer därmed aldrig skada sig allvarligt i framtiden. Mer verkar ju inte krävas för att bli världens bästa byggare.

Jo, men det var 4 veckor efter Mr.O
Nu kör han nog 5-7 plattor NU, vilket är lika mycket som ronnie.

Dnepr
2007-03-21, 19:35
Bara lite testo, kör lite vinklar så kommer du vinna Mr.O inom 1-2 år.

Sen är det orättvist att jämföra Cutlers styrka med Colemans.

Har för mig att ibland går Cutler hårt och tungt, och ibland så vill han ha "kontakt".

Fråga Masse, han kan väl mer om det än mig.

Jag var ironisk - till skillnad från Börje som klagade på styrkan och att det inte verkar krävas nåt. Jag fattar väl att det krävs mer än vad ni nånsin kan ana. Han är ingen jävla styrkelyftare - han vill åt kontakten och att bygga upp musklen. Han kan nog fläska på om han bara vill.

Börje H
2007-03-21, 19:43
Jag var ironisk - till skillnad från Börje som klagade på styrkan och att det inte verkar krävas nåt. Jag fattar väl att det krävs mer än vad ni nånsin kan ana. Han är ingen jävla styrkelyftare - han vill åt kontakten och att bygga upp musklen. Han kan nog fläska på om han bara vill.

Jag klagade inte på styrkan. Jag konstaterade bara att han är smart. Naturligtvis kan han fläska på. Men han behöver inte.
Och nog vet jag att han inte är nån djävla styrkelyftare.

Greg
2007-03-21, 19:53
Jag var ironisk - till skillnad från Börje som klagade på styrkan och att det inte verkar krävas nåt. Jag fattar väl att det krävs mer än vad ni nånsin kan ana. Han är ingen jävla styrkelyftare - han vill åt kontakten och att bygga upp musklen. Han kan nog fläska på om han bara vill.

Förstod det. Därför svarade jag med.... samma medel.

Dnepr
2007-03-21, 19:55
Förstod det. Därför svarade jag med.... samma medel.

Du blandade in testo och vinklar och dessutom mig. Verkligen samma medel.

Greg
2007-03-21, 19:57
Du blandade in testo och vinklar och dessutom mig. Verkligen samma medel.

Lönt att böla över det. Får man inte lov att använda exempel?

Förlåt?

Dnepr
2007-03-21, 19:57
Lönt att böla över det. Får man inte lov att använda exempel?

Förlåt?

Ursäkten godtages - nu kör vi vidare. Med kontakt före vikt.

Greg
2007-03-21, 20:00
Ursäkten godtages - nu kör vi vidare. Med kontakt före vikt.

Vilket jag inte tycker är korrekt. Det ena utesluter inte det andra. En kombination av kontaktövningar och fläska-på-övningar är något som jag själv föredrar.

Dnepr
2007-03-21, 20:03
Vilket jag inte tycker är korrekt. Det ena utesluter inte det andra. En kombination av kontaktövningar och fläska-på-övningar är något som jag själv föredrar.

Prioriterar man det ena mer - så får man tumma på det andra. Självklart försöker man hitta en balans.

melancoolio
2007-03-21, 20:08
Tycker det ser ut som att han kör perfekt djup för att bygga ben.

Parallella böj är najs!

Greg
2007-03-21, 20:09
Tycker det ser ut som att han kör perfekt djup för att bygga ben.

Parallella böj är najs!

Sissy-squats :D

melancoolio
2007-03-21, 20:10
Sissy-squats :D

Är det ditt riktiga namn eller vad menar du SS?

Greg
2007-03-21, 20:19
Är det ditt riktiga namn eller vad menar du SS?

Que?

Undrar om man måste sätta en disclaimer på sina inlägg framöver.