handdator

Visa fullständig version : Filmen 300


Lexidos
2007-03-18, 19:15
Fanns nån tråd för ett tag sen om 300 men jag hittar inte den.
Ialla fall, såg filmen i förrgår. Rätt tuff måste jag säga, o vilken grym fysik de 300 har..
Sen kan man ju fundera på varför de är renvaxade allihop.

Har inte sett några recensioner av filmen än men jag vågar nog säga 3,5/5 ialla fall. Är man svag för action så kan man bara gilla den :)

Squirrel
2007-03-18, 20:24
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=79188&highlight=troja

Bumpa den tråden med liten review, plz? Ska ses så fort jag fått tag på den.

Gandalf
2007-03-18, 22:00
Dom 300 var ena fikusarna för dom låg med varandra och kärlek mellan män ansågs i deras kultur vara mer riktigt kärlek än mellan man och kvinna för kvinnans enda uppgift var att föda starka barn.
Och som det står i Historieboken "slagfälten under antiken" tror jag att den hette så blev motståndarnas spioner förundrande då dom såg att dom 300 borstade håret och putsade naglarna mm före slaget och när han rapporterade detta till sin ledare så trodde dom att det skulle bli en lät match.
Så dom var nog renvaxade eftersom dom var "noga" med sitt utseende:)

Lövbiffen
2007-03-19, 09:42
Dom 300 var ena fikusarna för dom låg med varandra och kärlek mellan män ansågs i deras kultur vara mer riktigt kärlek än mellan man och kvinna för kvinnans enda uppgift var att föda starka barn.
Och som det står i Historieboken "slagfälten under antiken" tror jag att den hette så blev motståndarnas spioner förundrande då dom såg att dom 300 borstade håret och putsade naglarna mm före slaget och när han rapporterade detta till sin ledare så trodde dom att det skulle bli en lät match.
Så dom var nog renvaxade eftersom dom var "noga" med sitt utseende:)


Manlig kärlek i vinklar helt enkelt?