handdator

Visa fullständig version : Sveriges Karelin?


Droog
2007-03-17, 20:09
Såg just sportnytt som visade bilder från brottnings-SM. Sællan har jag skådat en tungviktare i samma goda form som Jalmar Sjøberg visade upp, fullt i klass med Karelin. Vilket monster! 95kg Jimmy Lidberg såg ut som en førkrympt dværg och Eddy Bengtsson såg smalfet ut. Jisses vilken blut!

nr16
2007-03-17, 20:13
Såg det med..biff :)

Kwon
2007-03-17, 20:31
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=463347

Mantus
2007-03-17, 20:35
Det är väldigt många som drabbas av ulcerös kolit nu för tiden. En riktigt hemsk sjukdom vad jag förstått från dem som har det i min närhet. Tur att det gått så bra för honom och att han kunnat ta bort stomin.

blasr
2007-03-17, 21:17
Det är väldigt många som drabbas av ulcerös kolit nu för tiden. En riktigt hemsk sjukdom vad jag förstått från dem som har det i min närhet. Tur att det gått så bra för honom och att han kunnat ta bort stomin.

Det kan vara riktigt illa när man väl kommer in i en dålig period *mini*

Droog
2007-03-17, 21:33
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=463347

Det dær var 1.5 år sedan. Han har INTE blivit mindre. Måste vara en jækla talang, speciellt med tanke på den sjukdom han har haft.

olwe
2007-03-17, 22:23
Det är väldigt många som drabbas av ulcerös kolit nu för tiden. En riktigt hemsk sjukdom vad jag förstått från dem som har det i min närhet. Tur att det gått så bra för honom och att han kunnat ta bort stomin.

Äsch, det är inte så farligt. Man måste bara inse att man ska gå iväg och operera bort den satans tjocktarmen så man slipper skov och skit.

Trance
2007-03-17, 22:57
Det är väldigt många som drabbas av ulcerös kolit nu för tiden. En riktigt hemsk sjukdom vad jag förstått från dem som har det i min närhet. Tur att det gått så bra för honom och att han kunnat ta bort stomin.

Väldigt individuell sjukdom, men om man har blivit opererad så har man nog haft det rätt tufft ja. En del klarar sig undan med relativt få besvär.