handdator

Visa fullständig version : När du blir spanad...


Jompan
2007-03-14, 19:01
Vilken kroppsdel vill du att den andra spanar in på dig!!!???


Jag säger Tha Butt!

Absinteh
2007-03-14, 19:02
ehm, ansiktet?

Mantus
2007-03-14, 19:02
Vilken kroppsdel vill du att den andra spanar in på dig!!!???


Jag säger Tha Butt!

SKulle väl vara triceps då eftersom den är en mäktig hästsko.:D

Allvarligt så blir det väl röven och ansiktet.

hobbitar
2007-03-14, 19:04
Om det är en kille: Mina armar

Om det är en tjej: ansiktet

:D

rolf
2007-03-14, 19:05
..Folk spanar på MIG..? *screwy*

mangemani
2007-03-14, 19:05
vilken JAG vill att den andre ska spana in=/?
för mej kvittar det väl,enjoy the show säger jag bara.

Diana
2007-03-14, 19:06
Haha *popcorn* :D

ÄZZ och Bröst
eller omvänd ordning spelar ingen roll

Kwon
2007-03-14, 19:06
Jag vill att de tittar på min framträdande mustasch alt min vänstra vad, då den tillhör den muskelgrupp som är minst underutvecklad ... :sleep: :D

De får titta på vadfasiken de vill om jag skall vara ärlig, jag har inga preferenser, men generellt har damerna tagit mig mest på tuttarna och rumpan och då innan någon som helst introduktion! :em:

Mitt antagande då efter denna empiriska undersökning är väl

Zakath
2007-03-14, 19:08
De får spana på precis vad som helst, jag blir glad i vilket fall, fast ögenkontakt är ju alltid trevligt.

mela
2007-03-14, 19:08
Beror väl på..Har jag ett par jeans som visar upp röven bra, kan den väl vara tjusig att kika på. Annars är ansiktet bra, jag är nog ganska så söt tror jag :em:

Mass-Tech
2007-03-14, 19:10
Min rygg och röv.

Och ja Mela, du är söt:)

Kwon
2007-03-14, 19:10
Jag kan nog se ganska het ut ibland, då en kompis flickvän en gång sa till mig "Varför är du så porrig" alt "Du är så jäkla porrig" varvid hon gav mig tungan!

Ja ser man på tänkte jag

Lexidos
2007-03-14, 19:11
Jag är rätt ouppmärkasam på när folk spanar in mig. Om de tittar asset o så vidare har jag ingen aning om då jag inte har ögon i nacken :P

Har fått känslan av att folk tittar på mina ögon.

mangemani
2007-03-14, 19:12
nått som man blir lite förvånad över är att tjejer VILL att man ska glo på deras bröst,men sen om man skulle råka göra det så blir det "om blickar bara kunde döda" mot en:D.

nä,jag säger som seinfeld: "you dont stare at a cleevage,its to risky,its like staring at the sun,you just take a peek and get a sense of it and then you look away".

hobbitar
2007-03-14, 19:13
Jag kan nog se ganska het ut ibland, då en kompis flickvän en gång sa till mig "Varför är du så porrig" alt "Du är så jäkla porrig" varvid hon gav mig tungan!

Ja ser man på tänkte jag



Jag vill se en bild på porriga Kwon nu*popcorn*

Kwon
2007-03-14, 19:16
Nja porrigare än såhär blir jag nog inte nuförtiden

Puss
http://img171.imageshack.us/img171/5724/pussisengr7.jpg

Jompan
2007-03-14, 19:16
Jag kan nog se ganska het ut ibland, då en kompis flickvän en gång sa till mig "Varför är du så porrig" alt "Du är så jäkla porrig" varvid hon gav mig tungan!

Ja ser man på tänkte jag

Hum! Jag skulle gissat att porrigheten hos en man sitter i ögonen alternativt läpparna. SÅ Kwon du har väl ögon och läppar som får kvinnor att göra :booty: :D

hobbitar
2007-03-14, 19:18
Nja porrigare än såhär blir jag nog inte nuförtiden

Puss
http://img171.imageshack.us/img171/5724/pussisengr7.jpg

GOT DAMN!! :hbang:

Jompan
2007-03-14, 19:18
Nja porrigare än såhär blir jag nog inte nuförtiden

Puss
http://img171.imageshack.us/img171/5724/pussisengr7.jpg

Hum! Jag skulle gissat att porrigheten hos en man sitter i ögonen alternativt läpparna. SÅ Kwon du har väl ögon och läppar som får kvinnor att göra :booty: :D

Haha! Så la du upp just den bilden!!! :D

Visar att jag har rätt i mitt påstående!!! ;)

mela
2007-03-14, 19:18
Det är en kille på Chalmers som ragga på mig under nollningen. Hade bestämt träff med honom på en utav festerna, men min mobil dog så jag fickinte tag på honom :( Så har allt bara lagt sig och så. Nu spanar vi i skolan och sådär. Men inget mer.

Men han sa att jag "såg ut som en vettig tjej". :Virro Hur fan ser en vettig tjej ut?

hobbitar
2007-03-14, 19:19
Det är en kille på Chalmers som ragga på mig under nollningen. Hade bestämt träff med honom på en utav festerna, men min mobil dog så jag fickinte tag på honom :( Så har allt bara lagt sig och så. Nu spanar vi i skolan och sådär. Men inget mer.

Men han sa att jag "såg ut som en vettig tjej". :Virro Hur fan ser en vettig tjej ut?

vettig=lösaktig?

Kwon
2007-03-14, 19:20
Det är en kille på Chalmers som ragga på mig under nollningen. Hade bestämt träff med honom på en utav festerna, men min mobil dog så jag fickinte tag på honom :( Så har allt bara lagt sig och så. Nu spanar vi i skolan och sådär. Men inget mer.

Men han sa att jag "såg ut som en vettig tjej". :Virro Hur fan ser en vettig tjej ut?

En vettig tjej sa du? Han menade nog att du såg ut som gf-material :)

hum
2007-03-14, 19:20
Ansiktet. Övriga kroppen skäms jag snarare om nån tittar på i dagsläget.

Tur att man är snygg i fejjan dvs :thumbup:

Kwon
2007-03-14, 19:22
Generellt så kommer man väl längre med en snygg fejja och mindre snygg kropp än med en snygg kropp med ful fejja.

Snygg fejja når ut till fler, dvs större målgrupp

Det är därför du kan dominera hum, men du borde fixa till tänderna

Empe
2007-03-14, 19:24
Hoppas dom kikar in ansiktet. Brukar titta mig själv i spegeln, bilrutan, skyltfönster mm etc och tänka att jag är JÄVLIGT snygg i ansiktet. Resten av kroppen vill jag dock inte veta av.

hum
2007-03-14, 19:25
Generellt så kommer man väl längre med en snygg fejja och mindre snygg kropp än med en snygg kropp med ful fejja.

Snygg fejja når ut till fler, dvs större målgrupp

Det är därför du kan dominera hum, men du borde fixa till tänderna

Tänderna är ju bling, titta noga!

Yankeee
2007-03-14, 19:25
Säger man "tha butt" krävs det bild för att styrka det påståendet :Virro

mela
2007-03-14, 19:25
vettig=lösaktig?
haha.. he wishes :D

En vettig tjej sa du? Han menade nog att du såg ut som gf-material :)
ooh..jag ska nog börja prata med den här herrn igen.. sååååå snygg *drool*

Slartibartfast
2007-03-14, 19:26
Jag vill att tjejerna blir så till sig att de inte vet vad de ska kolla på först.

Kwon
2007-03-14, 19:26
Tänderna är ju bling, titta noga!

Ok, jag ser nu, trodde först det var tandställning.

Ja, då kan du ju ta ut blinget närhelst du vill.

Ironbabe
2007-03-14, 19:29
Mitt strålande leende och min stora röv ;)

Lexidos
2007-03-14, 19:29
Måste bara säga att jag är sjukt avis på din mustasch kwon :D

Jompan
2007-03-14, 19:29
Säger man "tha butt" krävs det bild för att styrka det påståendet :Virro

:em: Haha! Eller så litar du bara på mig!!! ;)

Jompan
2007-03-14, 19:31
Jag vill att tjejerna blir så till sig att de inte vet vad de ska kolla på först.

Det var helt klart bästa svar hittills!:thumbup:

Karl_alfred
2007-03-14, 19:32
Paketet kalaspuffar jag alltid bär på utifall hunern slår till.

Nadja_N
2007-03-14, 19:34
ögonen... de och mina handleder. Enda kroppsdelarna som jag inte skäms över, med andra ord ;)

Yankeee
2007-03-14, 19:35
:em: Haha! Eller så litar du bara på mig!!! ;)

http://www.metalflirt.de/irc/images/denk.gif

ögonen... de och mina handleder. Enda kroppsdelarna som jag inte skäms över, med andra ord ;)

Bah, nog med bs nu.

Viktor_Balck
2007-03-14, 19:36
ögonen... de och mina handleder. Enda kroppsdelarna som jag inte skäms över, med andra ord ;)

Händer det ofta att nån står och spanar in dina handleder? :D

jag skulle bli lite orolig om nån gjorde så mot mig.

Nadja_N
2007-03-14, 19:38
http://www.metalflirt.de/irc/images/denk.gif



Bah, nog med bs nu.

du kan inte säga att mina åsikter är bs...

Nadja_N
2007-03-14, 19:38
Händer det ofta att nån står och spanar in dina handleder? :D

jag skulle bli lite orolig om nån gjorde så mot mig.

nej tyvärr alldeles för sällan. fick dock höra igår att jag hade grymt sexiga handleder och händer :cool:

hobbitar
2007-03-14, 19:39
Det första jag hade spanat in på markus Ruhl vore detta:

http://www.interjakt.com/2005/bilder/erbjudande/midjevaska_harkila.jpg

Greg
2007-03-14, 19:40
Jag vill att tjejerna blir så till sig att de inte vet vad de ska kolla på först.

Typiskt Slarti-svar.

Inga nya pics på Pitt`?

Ironbabe
2007-03-14, 19:40
Händer det ofta att nån står och spanar in dina handleder? :D

jag skulle bli lite orolig om nån gjorde så mot mig.

Vart du rädd för mig? *bs*

Yankeee
2007-03-14, 19:44
du kan inte säga att mina åsikter är bs...

Watch me...

Dnepr
2007-03-14, 19:46
Jag vill att dom ska spana på mina kompisar - för jag önskar dom allt gott och dom är också värda att få en tjej.

HerrArne
2007-03-14, 19:47
Tja vad säger man? Det vore trevligt om någon spanade in mig ibland. Jag är inte kräsen, man får stirra även på mina tallösa dåliga sidor. :D

Inte så att jag önskar någon form av raggningsförsök efter själva inspanandet, men ibland vore det trevligt att bli sedd som något mer än en vandrande samling spetskompetens... ;)

Nadja_N
2007-03-14, 19:48
EDIT: glöm det

j_p
2007-03-14, 19:49
EDIT: glöm det

Näää, det första svaret var mer underhållande ju... ;)

Nadja_N
2007-03-14, 19:50
Näää, det första svaret var mer underhållande ju... ;)

ORKA bråka :(

Ryska_raketen
2007-03-14, 19:51
Får gärna kolla in röven, nu menar jag inte skinkorna, utan in i brunögat. Det gillar jag.

Viktor_Balck
2007-03-14, 19:52
Vart du rädd för mig? *bs*

Ja tina, du kan vara lite skrämmande faktiskt.

Nädå, du är jävligt stark och snygg och cool.

skyler
2007-03-14, 20:00
Jag föredrar när killar spanar in mitt ansikte.
Min starkaste sida tror jag.*whistle*

ligne
2007-03-14, 20:01
tjejer har en tendens att stirra mig rakt i ögonen.

resten glöms liksom bort.

Dnepr
2007-03-14, 20:04
Jag föredrar när killar spanar in mitt ansikte.
Min starkaste sida tror jag.*whistle*

Jag tycker ansiktet är det som avgör - kroppen kan en snygg tjej förändra med träning, om den nu inte skulle falla en i smaken. Men det spelar ingen roll vad fan en ful tjej gör. Mitt ansikte talar också sitt tydliga språk.

Lövbiffen
2007-03-14, 20:12
Fan idag blev jag spanad av en het MILF då jag körde knäböj.

Undrar vad hon kollade på ;)

Stoltz
2007-03-14, 20:29
Jag kan nog se ganska het ut ibland, då en kompis flickvän en gång sa till mig "Varför är du så porrig" alt "Du är så jäkla porrig" varvid hon gav mig tungan!

Ja ser man på tänkte jag

Gav dig tungan eller gav dig tunga?

Lexidos
2007-03-14, 20:30
Fan idag blev jag spanad av en het MILF då jag körde knäböj.

Undrar vad hon kollade på ;)

Är ju solklart, hon väntade ju på att du skulle bli klar nångång ;)

Lövbiffen
2007-03-14, 20:35
Är ju solklart, hon väntade ju på att du skulle bli klar nångång ;)

Fan :(









:D

Empe
2007-03-14, 20:40
Säger som Yankeee. Säger man röven så är det fan obligatoriskt med bildbevis.

Dnepr
2007-03-14, 20:42
Säger som Yankeee. Säger man röven så är det fan obligatoriskt med bildbevis.

Bra att du står för att du är rövsugen.

Mago
2007-03-14, 20:43
Man skulle ju kunna se det som att man helst vill att någon ska spana in röven för att någon äntligen ska tycka att den är fin, för ovanlighetens skull.

Dnepr
2007-03-14, 20:50
Man skulle ju kunna se det som att man helst vill att någon ska spana in röven för att någon äntligen ska tycka att den är fin, för ovanlighetens skull.

Exakt min tanke med - tråden gäller ju 'vilken kroppsdel man vill att dom kollar på'.

Inte vilken kroppsdel man brukar få blickar på.

Jompan
2007-03-14, 21:15
Säger som Yankeee. Säger man röven så är det fan obligatoriskt med bildbevis.

In your dreams! :D

Varför måste jag bevisa något förresten? Räcker det inte med att jag gillar den?

Chaan
2007-03-14, 21:17
Hehe, oavsett vad jag vill så brukar det vara da batt. Såvida man inte sitter mitt emot varann.

Larsen
2007-03-14, 21:17
In your dreams! :D

Varför måste jag bevisa något förresten? Räcker det inte med att jag gillar den?

ZOMG lol nej. Låt kollo bestämma!

L-Sami
2007-03-14, 21:19
Jag vill helst att de kollar på mina ögon.

Jompan
2007-03-14, 21:25
ZOMG lol nej. Låt kollo bestämma!

Haha, då får det allt vara kollo-koncensus på det!;)

Nitrometan
2007-03-14, 21:30
Haha, då får det allt vara kollo-koncensus på det!;)

Ska jag starta en poll?

"Vill du se Jompans rompa?" :D *drool*

olwe
2007-03-14, 21:31
Jag VILL ju att de kollar mig i skrevet och slickar sig om munnen. Men det jag oftast får komplimanger (och blickar) för är mina ögon + ansiktet. Nu sitter väll iof ögonen i ansiktet men wtf liksom.

Jag ser jävligt bra ut men jag vet inte hur jag sätter in en bild här längre så jag kan inte bevisa det :D

Mantus
2007-03-14, 21:32
Ska jag starta en poll?

"Vill du se Jompans rompa?" :D *drool*

Bra idé

Madde196
2007-03-14, 21:33
Jag säger Tha Butt!

Jag med.

Mine is bootylicious!

Tuniz
2007-03-14, 21:33
Jag säger ansikte, armar, bröst. I den ordningen :P

tycker det bara är peppande om någon står och kollar in en på gymmet när man kör ett set. Då brukar man ha lite extra energi till att göra "den där sista reppen":thumbup:

Jompan
2007-03-14, 21:40
Ska jag starta en poll?

"Vill du se Jompans rompa?" :D *drool*

:laugh:

jakke
2007-03-14, 22:25
Min skeppar-krans, aka tenta skägg!

Empe
2007-03-14, 22:28
Jag VILL ju att de kollar mig i skrevet och slickar sig om munnen. Men det jag oftast får komplimanger (och blickar) för är mina ögon + ansiktet. Nu sitter väll iof ögonen i ansiktet men wtf liksom.

Jag ser jävligt bra ut men jag vet inte hur jag sätter in en bild här längre så jag kan inte bevisa det :D

Brunögat aka RR-ögat?

Diana
2007-03-14, 22:34
Ska jag starta en poll?

"Vill du se Jompans rompa?" :D *drool*
:D *popcorn*

Jag tycker ansiktet är det som avgör - kroppen kan en snygg tjej förändra med träning, om den nu inte skulle falla en i smaken. Men det spelar ingen roll vad fan en ful tjej gör. Mitt ansikte talar också sitt tydliga språk.

DEFINITIVT
Fast jag tror att de flesta ändå tycker att det känns sexigare när det spanas på ens kvinnliga/manliga attribut än ansiktet(oavsett snygghet på fejja). För ansiktet är ju det som alla(de allra flesta?) checkar av först(medvetet eller undermedvetet) innan man börjar själva spanandet, så det känns överflödigt att ens nämnas som spanmaterial.
*spekulerar* :D

Lellan
2007-03-14, 22:38
Är kontrollfreak, därför väljer jag ögonkontakt. När okända har blicken någon annanstans på min kropp vet jag ju inte vad de tänker å jag kan ha problem med folk som ser ut att tänka.. mycket. Men är det gemensamt spanande så är det en annan femma, då får han glo var han än må uppskatta mig mest.:D

Om man ska titta på behagen (om det så är rompa eller kanske handleder (wtf?) som nån nämnde) kan man väl ha artigheten och uttrycka uppskattning.. Dock inte som en gammal killkompis till mig gör det, typ "Fan, när jag ser din rumpa tänker jag på ett gammalt ex jag hade, faaan va kåt hon var å rumpan fan gungade järnet när vi ******". Helt ärligt sa han det till en kompis till mig när han träffade henne för första ggn. Alltså.. blev lite fel stämning. Big NONO. Ljug om det nu är sånt du tänker på när du spanar. Lovar att alla vinner på det. Ja jisses han var udda... :Virro :smash:

Überbiffen
2007-03-14, 22:40
Skiter faktiskt i vilket.

Dnepr
2007-03-14, 22:43
DEFINITIVT
Fast jag tror att de flesta ändå tycker att det känns sexigare när det spanas på ens kvinnliga/manliga attribut än ansiktet(oavsett snygghet på fejja). För ansiktet är ju det som alla(de allra flesta?) checkar av först(medvetet eller undermedvetet) innan man börjar själva spanandet, så det känns överflödigt att ens nämnas som spanmaterial.
*spekulerar* :D


Klart att det är kul om dom gillar ens maskulinitet eller annat som kännetecknar manlighet. Eller breda axlar osv etc et al. Men jag tycker det är trevligare när dom kollar rakt in i min snygga feja. För det är den som skiljer mig från alla fula killar med snygga kroppar.

*popcorn**popcorn**popcorn**popcorn*

Sundsarn
2007-03-14, 22:48
:D *popcorn*



DEFINITIVT
Fast jag tror att de flesta ändå tycker att det känns sexigare när det spanas på ens kvinnliga/manliga attribut än ansiktet

Jag tycker nog att män och kvinnors anikten ska anses som manliga/kvinnliga attribut. Varför vet jag inte riktigt men ansikten är precis som övriga kroppen vad gäller feminimitet/muskulinitet (kan man ens säga så? :D)

Sen tycker jag att helhetsbilden hamnar lite i skymundan. De tjejer man (jag alltså) faktiskt uppskattar är de som har "rätt" kombination av allting. Kanske inte den som har mest fit bakdel eller snyggast ansikte normmässigt.
Det jag just skrivit låter som något om endast utseende, men mina tankar är inne på ett djupare spår som ni säkert förstår :D och tråden handlar ju om utseende så nu har jag spårat ur lite grann... skitsamma lite småfilosofiska tankar såhär på kvällskvisten har aldrig skadat, tror jag.

Slartibartfast
2007-03-14, 22:50
Typiskt Slarti-svar.

Inga nya pics på Pitt`?

Jag anar hostilitet. :MrT:

Eller glömde du bara en smiley?

Metal_boy_
2007-03-14, 23:03
Haha *popcorn* :D

ÄZZ och Bröst
eller omvänd ordning spelar ingen roll

Visa då om jag ska kunna se :D

HajduMan
2007-03-14, 23:10
märkt att brudar tydligen vill att man glor på deras ass, så då kommer jag fortsätta med de utan att känna mig nasty... :D

Diana
2007-03-14, 23:17
Klart att det är kul om dom gillar ens maskulinitet eller annat som kännetecknar manlighet. Eller breda axlar osv etc et al. Men jag tycker det är trevligare när dom kollar rakt in i min snygga feja. För det är den som skiljer mig från alla fula killar med snygga kroppar.

*popcorn**popcorn**popcorn**popcorn*

haha :D
Jooo ögonkontakt slår ju ALLT! men jag tror jag ser mer en scen af typ krog-span eller fest eller kanske cafee på stan där folk har lite distans och inte sitter precis mitt emot och pratar direkt... utan mer spanar på håll... sitter man mitt emot(ögonkontakts snack) är det ju ansiktet som gäller och som bekant mindre uppskattat när killen kollar rakt ner i urringningen istället he he.

En fejja kan man liksom titta sej mätt på på ett annat vis tycker jag(oavsett snygghet) än vad man kan på andra delar...

Diana
2007-03-14, 23:20
Jag tycker nog att män och kvinnors anikten ska anses som manliga/kvinnliga attribut. Varför vet jag inte riktigt men ansikten är precis som övriga kroppen vad gäller feminimitet/muskulinitet (kan man ens säga så? :D)

Sen tycker jag att helhetsbilden hamnar lite i skymundan. De tjejer man (jag alltså) faktiskt uppskattar är de som har "rätt" kombination av allting. Kanske inte den som har mest fit bakdel eller snyggast ansikte normmässigt.
Det jag just skrivit låter som något om endast utseende, men mina tankar är inne på ett djupare spår som ni säkert förstår :D och tråden handlar ju om utseende så nu har jag spårat ur lite grann... skitsamma lite småfilosofiska tankar såhär på kvällskvisten har aldrig skadat, tror jag.
Jo det tycker jag med men det är inte lika tändande på något vis, tror tjusningen i att det spanas på ens äzz/bröst ligger i att det känns mer sexigt/objektifierande/porrigt. :D:em:

Det finns ju två typer av spaan också, dels spontanspan och dels intresse/partnerspan... jag tänker främst på spontanspan i den här tråden därför jag skrivit som jag gjort. Vore det fråga vad jag vill att min partner ska fastna för(eller vad JAG fastnar för hos en partner) så blir det ju som du säger en helhet mera med vissa mer eller mindre betydelsefulla komponenter.
Isch.. det är en hel vetenskap detta.

Dnepr
2007-03-14, 23:24
haha :D
Jooo ögonkontakt slår ju ALLT! men jag tror jag ser mer en scen af typ krog-span eller fest eller kanske cafee på stan där folk har lite distans och inte sitter precis mitt emot och pratar direkt... utan mer spanar på håll... sitter man mitt emot(ögonkontakts snack) är det ju ansiktet som gäller och som bekant mindre uppskattat när killen kollar rakt ner i urringningen istället he he.

En fejja kan man liksom titta sej mätt på på ett annat vis tycker jag(oavsett snygghet) än vad man kan på andra delar...

Det är ju när dom tittat på fejan, och på andra delar som dom återgår till dom fina ögonen och det snygga manliga ansiktet, och med glädje kan konstatera att dom där sexiga attributen är kombinerat med en jävlig snygg feja.

Det är då tjejen blir lite glad *popcorn*

Diana
2007-03-14, 23:28
Visa då om jag ska kunna se :D
Jao, hoppar på tåget så kan vi ta ett schnack om det där drängjobbet du skulle fixa åt mej också :D *cupid*

*fortfarande arbetslös* grr

RassK
2007-03-15, 15:12
ärligt talat, Bröst.

Skönt å höra att det är fritt fram å spana in bröst och ass :-D

Kwon
2007-03-15, 15:14
Det e fritt fram rASSk

Piranha
2007-03-15, 15:49
Skrevet?

Pez
2007-03-15, 15:51
Skrevet?

Men du sa ju att tights var till för att ge bättre rörelseförmåga..?
Nu känner jag mig smutsig. *gah!*

RassK
2007-03-15, 16:09
Det e fritt fram rASSk

you broke the secret code *gah!*
ass4life! <3

better__bodies
2007-03-15, 18:52
mmm ögona?

Sundsarn
2007-03-15, 20:42
Isch.. det är en hel vetenskap detta.

Tycker jag har kommit en bra bit isf i mina unga år :D

och jo, jag märkte att jag gled ut på ett djupare plan :smash:

antonio
2007-03-15, 21:40
Ansiktet

/A

Sniggel
2007-03-16, 00:28
En vettig tjej sa du? Han menade nog att du såg ut som gf-material :)

+1

Tror jag också.

muddler
2007-03-16, 00:51
ja kvinnorna verkar föredra min knäböjs-röv och det är väl ok för mig :D har fått många komplimanger för den jäveln