handdator

Visa fullständig version : Nytt träningschema!


zink
2007-03-14, 18:47
Hej!

Ändrade lite på mitt träningschema och kom fram till det här:

Tisdag:
Ben
Axlar
+ Mage

Torsdag:
Biceps
Rygg
Underarmar
+ Mage

Lördag/Söndag:
Bröst
Triceps
+ Mage

Är det något jag ska ändra tycker ni? Tränar bara 3 ggr i veckan pga bandrep och kompisar, samt att jag bor ganska långt bort från gymmet. :)

Säg gärna om det finns något jag kan förbättra!

Mvh

Patrik Svensson
2007-03-14, 19:54
kan man få lite stats på dig?
målvikt på 58kg är inte så många kilon

Fatality
2007-03-14, 20:07
tycker det är väldigt lite med 58kg :( men om du vill så gärna gå ner i vikt varför inte köra cardio i ca 30min efter styrketräningen? men mitt tips vore väl att bulka sönder dig så du iaf väger 70kg muskler,, för det är inte manligt och väga under 60 som du har som mål (vet inte vad du är för kön men gissar på pojk)

FreCKo
2007-03-15, 21:52
Massa mage, se till att du kan stabilisera med ryggen bara :)

Band btw? vad för band? Vad spelar du? Är ni bra? ;)

zink
2007-03-17, 10:39
kan man få lite stats på dig?
målvikt på 58kg är inte så många kilon

Fyller 16 i April, är 1.69 cm lång och väger för tillfället 60~.
Jag har fortfarande lite fett som jag vill få bort, så jag har egentligen ingen målvikt utan kör väl på tills jag är nöjd med mig i spegeln. :) Fast lägre än 55~ kommer jag nog då inte sjunka.

tycker det är väldigt lite med 58kg, men om du vill så gärna gå ner i vikt varför inte köra cardio i ca 30min efter styrketräningen? men mitt tips vore väl att bulka sönder dig så du iaf väger 70kg muskler,, för det är inte manligt och väga under 60 som du har som mål (vet inte vad du är för kön men gissar på pojk)

Mjo jag är en pöjk, jag. Jag har gått ner från 65~ bara av att ha ätit mer normalt, inte lika mycket godis och styrketränat 3 ggr / veckan. Hade delmål på ca 60 kg till Thailand som jag ska till idag (*cupid*) så än så länge är jag nöjd. ;)

Massa mage, se till att du kan stabilisera med ryggen bara

Band btw? vad för band? Vad spelar du? Är ni bra? ;)

Har ett band med 3 kompisar, vi lirar lite covers och så, bl a Sum 41, Arctic Monkeys och håller nu på med en Metallicalåt. Vi ska dock börja med egna låtar när jag kommer hem från Thailand, så det ska bli kul! Jag lirar elgitarr, men vi 3 som spelar (alla förutom trummisen) delar på basen. Vi har även våran gitarrlärare som "tränare" eller vad man nu ska säga och repar gratis på en skola en gång i veckan. :)