handdator

Visa fullständig version : Ny Här


DreamMaster
2007-03-13, 12:27
Skulle bara säga att jag är ny här.. Har börjat att träna typ 3 dagar i veckan..
Skulle behöva lite tips på något bra tillskott som hjälper en på vägen att bygga muskler har just nu Dalblads Whey Class+ med smaken mintchoklad*drool*... Undrar då om det finns något annat man kan ta

Nitrometan
2007-03-13, 12:29
Välkommen.

Ät. Mycket. Mat.


Kul att du hälsar och så! *flex*

Pix
2007-03-13, 12:32
Träna hårt, vila och ät och så efter några..hmm månader så har du nog några muskler. Tillskott..tja proteinpulver nått mer borde väl inte behövas?

Gabber
2007-03-13, 12:34
Skulle bara säga att jag är ny här.. Har börjat att träna typ 3 dagar i veckan..
Skulle behöva lite tips på något bra tillskott som hjälper en på vägen att bygga muskler har just nu Dalblads Whey Class+ med smaken mintchoklad*drool*... Undrar då om det finns något annat man kan ta

hej och välkommen,

Mitt råd är förut att lusläsa allt här att spara dina pengar till någonting roligt, åk ut och res och se världen, köp något fint eller dyrt som du har användning för. Köp inte kosttillskott för dyra pengar!! Du kan bli stor utan sånt skit.

Istället tränar du som vanligt och äter och njuter av livet.

Mina tankar bara, ha det bra och kämpa på.

DreamMaster
2007-03-13, 12:36
hej och välkommen,

Mitt råd är förut att lusläsa allt här att spara dina pengar till någonting roligt, åk ut och res och se världen, köp något fint eller dyrt som du har användning för. Köp inte kosttillskott för dyra pengar!! Du kan bli stor utan sånt skit.

Istället tränar du som vanligt och äter och njuter av livet.

Mina tankar bara, ha det bra och kämpa på.

Ok tackar men det var inte så dyrt

Gabber
2007-03-13, 12:39
Ok tackar men det var inte så dyrt

Jag syftade såklart inte på det du redan köpt utan i framtiden då du börjar växa. Det du har lär väl inte räcka antar jag?

DreamMaster
2007-03-13, 12:45
hehe nej det lär det ju inte göra.... Fattade lite fel där :D

Kwon
2007-03-13, 13:38
Välkommen till familjen Dream!

Må din vistelse vara roande, underhållande, stimulerande och först och främst fruktfull.

Skall du köra hårt så köper du Kolozzeum Kokos, Slow Protein, EsaPro och tänker på att arbeta med vinklar.

bubbe
2007-03-13, 14:11
Eftersom du kommer från Falkenberg så måste jag också hälsa dig välkommen, fö håller jag till fullo med Nitro fast utan punkter.

När det kommer till hård träning, så kan jag hjälpa dig om du kommer ner till Tullbron!

L-Sami
2007-03-13, 14:14
Välkommen till familjen Dream!

Må din vistelse vara roande, underhållande, stimulerande och först och främst fruktfull.

Skall du köra hårt så köper du Kolozzeum Kokos, Slow Protein, EsaPro och tänker på att arbeta med vinklar.

Hahaha, väldigt fruktfull inlägg Kwonne :D

champion
2007-03-13, 15:17
Visst det är aldrig fel med tillskott men jag skulle fixa lite med maten innan jag köper tillskott. Är maten typ OK då kan man käka tillskott. Mitt tips så du inte slänger bort pengar på pulver.

hultman
2007-03-13, 15:25
Välkommen till familjen Dream!

Må din vistelse vara roande, underhållande, stimulerande och först och främst fruktfull.

Skall du köra hårt så köper du Kolozzeum Kokos, Slow Protein, EsaPro och tänker på att arbeta med vinklar.

Du ger dig aldrig du va? :laugh: :D

Jompan
2007-03-13, 15:34
Du ger dig aldrig du va? :laugh: :D

Han är en duracell kanin, lika bra att lära sig... :D

Kwon
2007-03-13, 15:35
Never Give Up! Never Surrender!

No Retreat, No Surrender! etc osv

HenrY
2007-03-13, 15:39
Haha efter 1 inlägg så får han redan en dos av Kwons tidslösa humor!:D

Kwon
2007-03-13, 15:43
Haha efter 1 inlägg så får han redan en dos av Kwons tidslösa humor!:D

:D

Man måste ju ge dom (de nya medlemmarna) ett varmt välkomnande, n'est pas?

DreamMaster
2007-03-13, 18:35
hehe tackar för det varma välkomandet :D Tullbro säger du bubbe hmmm kör på motionshuset just nu... Men man kan ju komma och kolla läget ju :D...

bubbe
2007-03-13, 19:36
hehe tackar för det varma välkomandet :D Tullbro säger du bubbe hmmm kör på motionshuset just nu... Men man kan ju komma och kolla läget ju :D...

Självklart! PMa mig om du vill prova ett pass.

DreamMaster
2007-03-13, 21:23
Självklart! PMa mig om du vill prova ett pass.
Klart att jag gör :D