handdator

Visa fullständig version : Duktig rage på den här killen...


Lasse Kongo
2007-03-12, 11:52
http://www.clipjunkie.com/Office-Rage-vid757.html

Stoltz
2007-03-12, 11:55
Men vad fan, så sitter de andra bara och glor!

HenrY
2007-03-12, 11:58
:laugh: :laugh:

Eller ah, inte så kul om han blir ihjälslagen iof...

Larsson
2007-03-12, 11:59
Finns bara ett ord: Skogstokig.

FreCKo
2007-03-12, 12:17
steroider ftw *popcorn*

hahavaffan
2007-03-12, 12:23
Nyllevild snubbe

Whistler
2007-03-12, 12:32
Hahahhaa, vad skön! Hata mobbare!

mathor
2007-03-12, 12:42
Fake.

blekfet2
2007-03-12, 13:25
haha, klart killen blir arg, fjanten imot kastar juh saker på honom. :D

Achryl
2007-03-12, 16:09
Sånt är fake va? Eller varför har man övervakningskameror på kontor som får störningar när nåt händer?
Det verkade svenskt med

KlopFer
2007-03-12, 16:34
Ofta man vill slå ner platt skärmar och krossa ett tangentbord bara för att lägga upp ett roligt klipp.

shibi
2007-03-12, 17:19
haha nice:D

"Visa var skåpet ska stå" x1000

dojjan
2007-03-12, 18:39
Roligaste var ju att han letade efter ngt att slå med på skrivbordet och hittar ett tangentbort :laugh:

Kwon
2007-03-12, 18:49
Well, he proved a point!

Tror inte nissen kastar papper på han fler ggr :)

christian
2007-03-12, 18:57
Sånt är fake va? Eller varför har man övervakningskameror på kontor som får störningar när nåt händer?
Det verkade svenskt med

Norskt, lät det mer som?

Skönt gjort, hur som helst.

bluelight
2007-03-12, 18:59
så rätt, skulle inte göra något annat själv.

Robbin
2007-03-12, 19:13
Killen regerade ungefär som mig.. är lugn.. lugn.. tänker för mig själv lugn nu lugn nu.. fortsätter någon idiot att pusha då är det klart man blir galen.
Tur att man blivit betydligt bättre med åren och kan hålla sig lugn längre iaf.

Gpajpen
2007-03-12, 21:27
hm låter som nå norskt i början men sen senare i klippet innan han dampar är jag fan 100 på att han säger "are you serious?!"

Ryska_raketen
2007-03-12, 21:28
Klart som fan att lite vingar ska den jäveln ha. Orka med retstickor.

Überbiffen
2007-03-12, 22:19
Killen regerade ungefär som mig.. är lugn.. lugn.. tänker för mig själv lugn nu lugn nu.. fortsätter någon idiot att pusha då är det klart man blir galen.
Tur att man blivit betydligt bättre med åren och kan hålla sig lugn längre iaf.
Vill själv påstå att det är det sämsta man kan göra. "Härda ut" och bygga upp mer och mer inom sig är väl ingen god idé. Man gör klart och tydligt från första början hur man känner (och då menar jag inte att man ska slå sönder folk så fort det är något).

hultman
2007-03-12, 22:54
Han slog ju ingenting, förutom skärmen :D

Robbin
2007-03-12, 23:11
Vill själv påstå att det är det sämsta man kan göra. "Härda ut" och bygga upp mer och mer inom sig är väl ingen god idé. Man gör klart och tydligt från första början hur man känner (och då menar jag inte att man ska slå sönder folk så fort det är något).

Nej jag tycker själv inte det är det bästa sättet men jag har gått från att ha en stubin som small direkt när jag var yngre och då var det slagsmål som gällde direkt till att kunna kontrollera mig i de flesta situationer. En klar förbättring tycker jag, även om det nu är så att när det smäller så smäller det rejält. Fast senast var för ca 3 år sedan så det händer inte direkt ofta.
Grejen är väl bara den att är man en sån som har lätt till explosion och försöker att inte tappa kontrollen så kan det vara svårt att be någon att sluta snällt samtidigt som man försöker hålla sig lugn.

Dnepr
2007-03-12, 23:13
Det ser ut som att det är ett fejkbråk.

Überbiffen
2007-03-12, 23:21
Nej jag tycker själv inte det är det bästa sättet men jag har gått från att ha en stubin som small direkt när jag var yngre och då var det slagsmål som gällde direkt till att kunna kontrollera mig i de flesta situationer. En klar förbättring tycker jag, även om det nu är så att när det smäller så smäller det rejält. Fast senast var för ca 3 år sedan så det händer inte direkt ofta.
Grejen är väl bara den att är man en sån som har lätt till explosion och försöker att inte tappa kontrollen så kan det vara svårt att be någon att sluta snällt samtidigt som man försöker hålla sig lugn.
Tja, ser man det så, att du antingen "härdar ut" eller tänder till direkt så får jag hålla med dig om att det är bra du lärt dig hålla inne längre. Om resultatet ändå blir detsamma.

The_RobRoy
2007-03-13, 00:50
Det ser ut som att det är ett fejkbråk.

Det är fejk, dom har klippt bort biten när någon företagslogga dyker upp osv..

tenchi
2007-03-13, 09:40
steroider ftw *popcorn*

(hemo)roids!

Langster
2007-03-13, 11:02
Nej jag tycker själv inte det är det bästa sättet men jag har gått från att ha en stubin som small direkt när jag var yngre och då var det slagsmål som gällde direkt till att kunna kontrollera mig i de flesta situationer. En klar förbättring tycker jag, även om det nu är så att när det smäller så smäller det rejält. Fast senast var för ca 3 år sedan så det händer inte direkt ofta.
Grejen är väl bara den att är man en sån som har lätt till explosion och försöker att inte tappa kontrollen så kan det vara svårt att be någon att sluta snällt samtidigt som man försöker hålla sig lugn.

Alltså man kan inte ursäkta sitt beteende genom att säga att man är en sådan person. Du kan, liksom alla andra människor, ändra dig och anpassa dig till situationer, om du inte har en hjärnskada eller är sjuk på något annat sätt.

Robbin
2007-03-13, 12:16
Alltså man kan inte ursäkta sitt beteende genom att säga att man är en sådan person. Du kan, liksom alla andra människor, ändra dig och anpassa dig till situationer, om du inte har en hjärnskada eller är sjuk på något annat sätt.

Jag har visserligen många psykiska problem men på vilket sätt anser du att jag INTE har anpassat mig? Du kan ju läsa vad jag skriver innan du börjar komma med förslag om hjärnskador och sjukdomar.

Robbin
2007-03-13, 12:19
Hann inte använda edit men om du tänker på att jag blev förbannad för 3 år sedan så var det för att några personer tänkte spöa min klasskompis i skolan och när jag gick i mellan fick jag en stol i ryggen bland annat vilket kan göra men som helst lite småsur tror jag.

Timme
2007-03-13, 13:02
Hann inte använda edit men om du tänker på att jag blev förbannad för 3 år sedan så var det för att några personer tänkte spöa min klasskompis i skolan och när jag gick i mellan fick jag en stol i ryggen bland annat vilket kan göra men som helst lite småsur tror jag.

Jag had med stor sannolikhet reagerat likadant.

Langster
2007-03-13, 13:14
Hann inte använda edit men om du tänker på att jag blev förbannad för 3 år sedan så var det för att några personer tänkte spöa min klasskompis i skolan och när jag gick i mellan fick jag en stol i ryggen bland annat vilket kan göra men som helst lite småsur tror jag.

Ja det är ju viss skillnad från att få pappersbitar eller vad det var kastade på sig.