handdator

Visa fullständig version : Diet Pro + Lose It


Prozack
2007-03-11, 21:12
Diet Pro och Lose It, köpte dessa två produkter från

Och undrar ifall någon kan hjälpa mig med att föreslå hur jag borde äta dom. På vilka tider eller med vilka mellanrum och så vidare.
Träningstips hade jag också uppskattat väldigt mycket.
Mitt stora problem är väll egentligen att jag jobbar, dock utför jag mitt arbete på en fabrik, så jag rör mig väldigt mkt och lyfter tyngre saker hela tiden.
Tiderna jag jobbar mellan är:
Börjar 07.00 - 16,17,18.00 (Varierar mkt då det är en färdig produktion vi jobbar med)

Rasterna är följande:
09.30 - 10.00 = Frukost
12.00 - 12.30 = Middag
12.30 - 14.00 = Lunch, fika (Vad ni nu kallar det)

Skulle mkt väll kunna ta och gå till jobbet varje dag, skulle ta ca en 30 min med rask takt dvs mindre med cykel.

Det svåra för mig är att bygga upp ett bra schema, då jag alltid misslyckas på frågorna:När ska jag ta det, hur ofta ska jag äta "vanlig" mat och hur mkt måste jag röra mig per dag för att inte få motsat effekt?

Har byt ut allt vit bröd mot Lingongrova, har börjat göra en fruktlåda med mig varje dag till jobbet.Har även slutat med läsk, godis och skräpmat.

Vet att jag begär mkt av er läsare och forums admin, men detta är något jag verkligen vill (gå ner i vikt) och inget skitsnack eller en impulsiv tanke.

Hjälp mig och ni får se för och efter bilder, dvs ett lyckat resultat.

Edit:Såg nu att inte länkarna fungerade riktig som dom skulle. Just det. För länkning är förbjudet på kolozzeum.

mangemani
2007-03-11, 21:57
nu när du redan har köpt dom och det nu är försent att säga att du ska lägga pengarna på nå bättre,så kan man väl lika gärna berätta då.
ta diet-pro efter behov och ta lose it typ 20-30 min innan måltid.

edit: ett tips,länka aldrig till sidor som säljer kosttillskott,det leder till en varning.
dels därför som man ej kan skriva adressen till dessa sidor.

Pepz
2007-03-11, 21:57
läs reglerna och den klistrade tråden om deff.

Sök gärna på dessa två produkter då de har omnämnts tidigare,
Eller fråga där du köpte prylarna..

Prozack
2007-03-16, 16:46
Nån annan som kan göra ett lite mera intressantare och mera läsvärt en dom som står ovan?

Mental
2007-03-16, 17:07
Nån annan som kan göra ett lite mera intressantare och mera läsvärt en dom som står ovan?

Nu är du bara otacksam och grinig, det är ingen bra start.
Ta åt dig av det som sägs, bemöt det sedan artigt och genomtänkt så kommer allt vara mycket trevligare och smidigare.

Prozack
2007-03-16, 17:59
Vilket var otrevligt i det jag sa? Aja skitsamma iaf.. döda post..

PopEye2
2007-03-17, 00:03
Diet Pro är super, kör me det nu när jag deffar, tar det till lunch och middag. Sen är det bra pris också.

PingvinFlickan
2007-03-17, 19:52
Diet Pro är super, kör me det nu när jag deffar, tar det till lunch och middag. Sen är det bra pris också.

Klarar du dig på bara det till lucnh och middag? I så fall måste det väl vara mer än en portion? Jag tycker det på sin höjd funkar som mellanmål....

PopEye2
2007-03-17, 20:47
jo ja klarar mig, ungefär 35g kolhydrater 50g protein får jag i mig när jag gör en drink.