handdator

Visa fullständig version : Kolozzeum PURE WHEY


Sadde
2007-03-11, 19:08
Har bara en fråga angående kolos webshop, jag och två polare hade tänkt att dela på 8kg pure whey, och vi undrar om det är så att man kan få 8x1kg påsar, så det blir lättare att födela och så vi kan välja olika smaker.

Tacksam för snabba svar!

MVH Sadde!

Gpajpen
2007-03-11, 19:10
Japp.
sedan fyller du in smakerna i meddelandefältet.

Arnesson
2007-03-11, 19:10
Har bara en fråga angående kolos webshop, jag och två polare hade tänkt att dela på 8kg pure whey, och vi undrar om det är så att man kan få 8x1kg påsar, så det blir lättare att födela och så vi kan välja olika smaker.

Tacksam för snabba svar!

MVH Sadde!

Det kommer i kilospåsar.

z_bumbi
2007-03-11, 19:11
Har bara en fråga angående kolos webshop, jag och två polare hade tänkt att dela på 8kg pure whey, och vi undrar om det är så att man kan få 8x1kg påsar, så det blir lättare att födela och så vi kan välja olika smaker.

Tacksam för snabba svar!

MVH Sadde!

Det är förpackat i enkilospåsar.

Ello
2007-03-11, 19:46
Lånar tråden lite:
Jag har noterat att kolozzeums pure whey innehåller 7% fett. Det är ganska mycket mer än de ''rena'' proteintillskott jag har sett annars. Jag säger inte att det är dåligt, jag undrar bara varför? Slöar inte fettet ner näringsupptaget, vilket borde göra just fett mindre lämpligt i samband med träning?:confused:

Sadde
2007-03-11, 20:03
Japp.
sedan fyller du in smakerna i meddelandefältet.

Det kommer i kilospåsar.

Det är förpackat i enkilospåsar.

fan va nice!! :hbang:

Sverker
2007-03-11, 20:07
Fetthalten ligger på 6 - 7 % på ett vasslekoncentrat. Vissa företag döljer siffran genom att ange 2 g fett per portion.

z_bumbi
2007-03-11, 20:07
Lånar tråden lite:
Jag har noterat att kolozzeums pure whey innehåller 7% fett. Det är ganska mycket mer än de ''rena'' proteintillskott jag har sett annars. Jag säger inte att det är dåligt, jag undrar bara varför? Slöar inte fettet ner näringsupptaget, vilket borde göra just fett mindre lämpligt i samband med träning?:confused:

Det finns koncentrat och isolat av vassle, isolat innehåller mindre fett men kostar betydligt mer, 2-2,5 g fett i en blandning av 30-35 g proteinpulver och 70-120 g kolhydrater kommer inte att sänka upptagshastigheten.

Det finns vad jag vet inte heller någon konstaterad skillnad mellan enbart koncentrat vs isolat.

Ello
2007-03-11, 20:24
Tack för snabba svar! Jag har helt enkelt förväxlat innehåll per 100g med innehåll per port.:Virro :smash: