handdator

Visa fullständig version : Nyfiken som fan på detta..


Fatality
2007-03-11, 11:43
Skulle det gå och köra 1 timme TUNG intensiv styrketräning te.x idag.

Bröst och triceps:
Hantelpress 3x8
Bänkpress 6x5
Snedhantelpress 3x8
Flyes 3x8

Skullcrusher 3x8
Pushdowm 3x8
Rep över huvudet 3x8

Dricka en gainomax och sedan vila lite sen gå på steppmaskinen för att få igång förbränningen ännu mer, steppmaskinen i kanske en halvtimme, skulle det ge några katabola egenskaper mer än cardion?*kissass*

Zakath
2007-03-11, 11:44
För muskeluppbyggnad så är det bättre att hålla kondition och styrketräning så långt ifrån varandra som möjligt. Men visst går det, du kommer få resultat ändå. :)

Fatality
2007-03-11, 11:45
För muskeluppbyggnad så är det bättre att hålla kondition och styrketräning så långt ifrån varandra som möjligt. Men visst går det, du kommer få resultat ändå. :)

Tänkte mer på om det va värt det.. styrka och viktminskning är mitt primära mål

Jacksatan
2007-03-11, 12:11
Tänkte mer på om det va värt det.. styrka och viktminskning är mitt primära mål

Vad jag förstått så är ändå viktminskning ditt primära mål så det funkar helt ok att köra en halvtimme stepmaskin efter gymmet.

Fatality
2007-03-11, 13:26
Vad jag förstått så är ändå viktminskning ditt primära mål så det funkar helt ok att köra en halvtimme stepmaskin efter gymmet.

oki, kortisol nivåerna då? :D

Lexidos
2007-03-11, 13:58
Trådskaparen får ursäkta men jag har en fråga som berör detta ämne oxå.
Om man vill i första hand satsa på byggandet men även träna konditionen hur mycket tror ni är lagom att köra.
Är själv förtjust i att springa långdistans men nu när jag satsar på uppbyggnad så är jag orsäker hur långt resp länge jag ska springa.

Degpekka
2007-03-11, 16:07
Trådskaparen får ursäkta men jag har en fråga som berör detta ämne oxå.
Om man vill i första hand satsa på byggandet men även träna konditionen hur mycket tror ni är lagom att köra.
Är själv förtjust i att springa långdistans men nu när jag satsar på uppbyggnad så är jag orsäker hur långt resp länge jag ska springa.

tror du seriöst att någon här som itne känner dig ett dugg kan lägga upp ett träningsschema åt dig? :S finns nog ingen som gör det bättre än dig själv.. så testa dig fram :thumbup:

Jorgen
2007-03-11, 16:16
Trådskaparen får ursäkta men jag har en fråga som berör detta ämne oxå.
Om man vill i första hand satsa på byggandet men även träna konditionen hur mycket tror ni är lagom att köra.
Är själv förtjust i att springa långdistans men nu när jag satsar på uppbyggnad så är jag orsäker hur långt resp länge jag ska springa.

Starta en egen tråd.
Ingen trådkapning tack.

major Pectoralis
2007-03-11, 16:26
tror du seriöst att någon här som itne känner dig ett dugg kan lägga upp ett träningsschema åt dig? :S finns nog ingen som gör det bättre än dig själv.. så testa dig fram :thumbup:

Man skall inte överdriva betydelsen av "individuellt anpassade program". Man klarar sig länge med "universelmetoder". Först då man kommit ganska långt (eller har någon form av skada/handikapp) kan det behövas personliga korrigeringar.