handdator

Visa fullständig version : Erat mål!?


AciDBL00D
2003-03-07, 18:38
Jag har själv funderat lite på det. Hur vill du din kropp skall se ut om du fått bestämma själv. När är man lagom stor?

Själv vet jag inte riktigt men jag vet jag inte vill bli riktigt stor. Lägga på mig ordentligt på överkroppen men inget jätte stort.

Spud
2003-03-07, 19:38
lagom stor vet jag inte riktigt, men inte så speciellt stor.

jag vill mera hålla mig fit.

jobbar mig framåt sakta men säkert :)

Helen@
2003-03-07, 20:47
...ha ha....pojkar, pojkar...oroa er inte, ni kommer aldrig att bli för stora ändå ;)

Lagom är ju alltid bäst, sedan är det relativt med vad man tycker är "lagom" och väldigt individuellt.........och det spelar ingen roll hur mycket och hur länge man tränar, man blir aldrig nöjd ändå....det går alltid att förbättra.....I know, både av egen erfarenhet och av andras......

Och jag vet också av erfarenhet bland folk som börjar på gym.....de flesta är "upp som en sol, ner som en pannkaka" eller "snabbt in, snabbt ut".........Exempelvis, om 10st börjar träna så är det bra om 2st utav dem är kvar efter ett par år :rolleyes:

I all välmening
Helena

feldtarn
2003-03-07, 20:51
nått som är ganska kul som vissa säger är:

-Faan, sådär stor vill jag inte bli!!!

haha, ingen risk att man bara blir så stor helt sådär bara....

tar ju ett tag om man säger så....



nått som jag brukar gölra iblan när man tycker att man är lite vek o fet är att ta fram några gamla kort på mig själv o glo på...

Då blir man ganska nöjd endå;)

Om man jämför med innan man börjar träna iaf!

Men målet för tilfället är en deff om 1-2 månader o bli av med vaktmagen man lagt på sig under höst/vintern! Ska bli kul att se om det finns nått kvar under:eek:

AciDBL00D
2003-03-07, 21:10
Jo det är klart det tar tid. Inte direkt något som händer över en natt.

Helen@ får du inte mycket kommentarer som tjej. De flesta jag känne är så emot det bara. Själv gillar jag där det är vältränat men inte superdeffat.

Chris
2003-03-07, 21:46
Jag började träna för att jag kände mig liten och ville växa ikapp "dom andra", nu är jag så pass stor så att jag känner mig bekväm med min kropp och har ingenting att skämmas över, så jag har nått mitt ursprungliga mål kan man väl säga. Allt jag bygger på nu är bara en bunus!

spinkoo
2003-03-07, 22:11
Originally posted by Chris
Jag började träna för att jag kände mig liten och ville växa ikapp "dom andra", nu är jag så pass stor så att jag känner mig bekväm med min kropp och har ingenting att skämmas över, så jag har nått mitt ursprungliga mål kan man väl säga. Allt jag bygger på nu är bara en bunus!

:cheers: :cheers: :cheers:

Bra sagt, väldigt disco och bra :love:

d3lez
2003-03-07, 23:53
Hehe själv tycker jag inte det skulle skada med ett utseende som jay cutler :naughty: .. haha nämen han e bredaxlad och har stora flies .. det är väll det jag mest vill ha av honnom :)

Niclaaas
2003-03-07, 23:57
ursäkta men....stora flies? lats?

d3lez
2003-03-08, 00:02
tänkte skriva vingar , men kom på att kanske inte många som fattar vad jag menar .. jag är uppvuxen med att kalla dom det :em:

Niclaaas
2003-03-08, 00:03
nog fler som fattar vingar än flies :D

spinkoo
2003-03-08, 00:05
Ett par vingar kommer latsat...

Get it?? ;) :eating:

d3lez
2003-03-08, 00:08
Originally posted by Niclaaas
nog fler som fattar vingar än flies :D

hehe kanske sant! jag blandar lätt ihop en massa sånna där tyska ord :smash: .. :D ...

jag håller mig från och med nu till mina egna ord :hbang:

Helen@
2003-03-08, 06:46
"Helen@ får du inte mycket kommentarer som tjej. De flesta jag känne är så emot det bara."

Ja, eftersom Du frågar så ska jag svara :)

Från den manliga befolkningen har jag aldrig hört någon negativ kommentar faktiskt, tvärtom. Däremot från tjejer, fast aldrig någon som vågat säga något rent ut till mig utan de tisslar och tasslar bakom ryggen.....ett exempel; i affären i somras, och jag var inte speciellt lättklädd och såg inte ut som någon spännis, "Titta på henne, hon tror hon är något med de musklerna" "så skulle jag aldrig vilja se ut" ......till grejen hör att båda tjejerna var lite småfeta och ja, då förstår ni nog vad det bottnade i, mår man inte bra själv så ger man sig på andra.....Jag vände mig bara om och log då visste de inte var de skulle titta :D ..........

För övrigt om/när jag får negativa kommentarer så är det alltid från tjejer som är i helt otränad form, med antingen övervikt eller en fet bilring som hänger över de låga byxor som nu är moderna och inte gjorda för otränade tjejer..........Oftast bryr jag mig inte då jag vet hur tjejer fungerar :notme: De menar egentligen inte så mycket med det utan är så missnöjda med sig själva att det då känns bra att "kasta skit" på andra.

Idealen är olika och man väljer själv hur man vill se ut......dock är det hälsosammare att träna och vårda sin kropp än att se ut som många, många av dagens ungdomar, utan självkritik, gör idag.

I all välmening
Helena

Fultjack
2003-03-08, 09:13
jag vill ha en tjej med muskler, men dom är sällsynta :em:



just ja , mitt mål
Jag ska få ronnie coleman att lika en liten bebis :naughty:

AciDBL00D
2003-03-08, 10:54
Jo helen@ förstår vad du menar. Fortsätt bara ditt :bpump: och :eating: . Stå på dig

Ankarby
2003-03-10, 15:57
Har senaste tiden börjat tycka coleman med gänget är en aning taniga så vetitusan vad jag ska ha för mål nu? Bli ännu större och visa dem :hbang: Skämt å sido så tycker jag Age´s fysik är något att eftertrakta men troligtvis omöjligt för mig men sådant är mitt ideal :bow:

Bubba
2003-03-10, 17:17
Tycker Graneheim har schysta proportioner, så jag satsar på att bli som han ung. , fast kanske lite mer slimmad. Det är nog rätt så omöjligt att nå så långt, men det känns bra att ha ett mål att sträva efter och få lite inspiration av.

Allan
2003-03-10, 17:47
När jag blir stor ska jag bli större.....


allan

MIGGE
2003-03-10, 20:57
Mitch..:D ...eller vad heter den där andra?....Cody?:D

spinkoo
2003-03-10, 21:03
Helt rätt Migge...Ingen sitter på en surfbräda som cody :hbang: http://www.baywatch.com/cast/david_chockachi/david_chockachi_6.jpg

Pecca
2003-03-10, 22:14
Jag vill bli som Mitch, fast då måste jag nog sluta träna nu, och lägga kraft och energi på att odla en matta istället:naughty:

spinkoo
2003-03-10, 22:22
Spinkoo banner - Regain funkar nu även i röven :hbang:

MaW
2003-03-10, 22:24
Det är konstigt hur man ibörjan tyckte att bodybuilders var äckliga och på tok för stora..

Ibörjan ville man bara bli lite större... men nu är man ju bra mycket större än man tänkt från början... och vart tar det slut egentligen??
Idealet blir ju mer och mer åt bodybuilderhållet för min del..

Men jag tror jag är rätt nöjd nu... ska bara slipa lite på vissa saker.. samt symmetrin..

Vill ju ändå inte specialbeställa kläder som passar... samt komma i ett par jeans även offseason..:bpump:

z_bumbi
2003-03-10, 22:28
Originally posted by MaW
Vill ju ändå inte specialbeställa kläder som passar...

Det är ju inte ditt fel utan klädindustrin som har fel kroppsuppfattning så att du måste beställa kläder :D

Själv tycker jag att storlek 60 upptill och 54 i midjan är ganska normalt men det tycker tydligen inte en del designers...

Fultjack
2003-03-10, 23:03
tell me about it .. 38 i midajn , skulle testa 36:or, fick dom inte över benen :thumbup:

Antonius
2003-03-11, 00:09
Originally posted by spinkoo
Ett par vingar kommer latsat...
Hihihihi... "*fNizZ**LejJ*"

Mitt mål tror jag att jag nämnt i förbifarten här redan... och det är att kunna ge någon liten fjant, som mopsar sig och säger att han kan karate, en snyting genom att bara flexa valfri muskelgrupp (t.e.x. bröst).
Ok, jag kanske överdrev, men mitt mål är att se större ut än vältränade folk i normal längd. Eftersom jag är liten och inte normallängd...

gasoliner
2003-03-11, 00:36
85 kg under 10%BF..

har en bit kvar så att säga..:bpump:

heltzonicka
2003-03-11, 01:04
håller med antonius, eftersom jag själv är kort och smal vill man kunna komma på stranden urploppandes från ingenstans och bara vara så jävla grov!

Alla som sagt saker om vikt och längd ska banne mig få äta upp sina ord, och det med råga!!

Sen har vi ju "spöa upp listan", hehe den dagen kommer..

/Heltzonicka, nu sparris "snart" biff

Slartibartfast
2003-03-11, 12:14
George of the jungle

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0119190/ScanImage28-1.jpg

Enough said.

Oxen
2003-03-11, 12:39
Skulle gärna väga runt 120kg snoooorhård.

Känns lagom fördelat på 179cm...:naughty:

Det är väl mitt mål..

:hbang:

puppas
2003-03-11, 13:53
Målet med min träning är att aldrig uppnå mitt mål.;)

"Vargen som klättrar är alltid hungrigare än vargen som står toppen"

(Reserverar mig för fel)

MIGGE
2003-03-11, 14:37
but he knows all the food is there>Arnold

puppas
2003-03-11, 14:40
Touché då eller ?