handdator

Visa fullständig version : whern försöker så gott han kan


whern
2007-03-08, 15:21
Tänkte slänga upp lite fula bilder. Har pillat ihop de här bilderna i paint, haha, därför de e så jävla fula, men skitsamma. Ska installera Photoshop snart o fixa det.
Jag är född 83 och har tränat seriöst i 1½ år kanske, de färskaste bilderna är bara någon vecka gamla medan de äldsta kanske e runt 2 år. Tänkte ge mig på en deff nu snart. Väger runt 76-77 kg och tänkte ligga runt 72-73 när jag är "färdig". Så ni kan nog följa det här en sväng. Och nej, jag är inte så trimmad vad det gäller mitt kroppshår just :D Men fan va manlig ja e..haha..

Jaja...

Kommentera gärna och ställ frågor om ni har några!

Rahf
2007-03-08, 15:31
Jag är förvirrad. Du måste ge lite mer specifika tidpunkter så att man inte stirrar på bilderna och tänker "Jaha.. Där hade han lite hår och oj! Där var han smalare."

Väldigt förvirrande *gah!*

Armar och axlar ser rätt gode ut! Mera rygg! Dina lats måste få expandera!

Fortsätt kämpa! Fundera över om du ska banta ner dig eller om du vill bygga lite till för det kan det nog vara värt.

whern
2007-03-08, 15:42
ja, jag såg det nu jag med, att det blev väldigt rörigt..skulle varit något streck eller ramar runt de olika. Det är iaf 3 olika bilder, med tre-fyra bilder på varje. Det äldsta är runt 2 år och det nyaste någon vecka gammalt. Ska fixa nya bilder ikväll eller imorrn istället, så ni ser :D
Ja, kan dessutom inte spänna ut latsen, för jävla dålig poser är jag :)

Mm, vet inte riktigt om ja ska deffa eller inte jag heller, på ett sätt vill jag det, men..hmm..ska fundera på det..

FreCKo
2007-03-08, 16:03
låt håret växa ut igen :D Annars var det fan pra krejer :thumbup:

whern
2007-03-08, 16:09
hahah, jasså, det tycker du att jag borde? Får väl bli det till hösten igen då :)

Tack så mycket!

Lexidos
2007-03-08, 18:08
Nej nej nu pratar de goja snaggat ska det vara :D

olsson15
2007-03-08, 18:16
Det ser ut som om det är brösten som växt mest.
Hur tränar du? (Helkroppspass/efter schema)

Rahf
2007-03-08, 18:18
Passade gott i snaggat. Whern, om dina funderingar kretsar kring det faktum att du är less på fettet så kommer det inte bli så stor skillnad om du deffar nu. Du tappar förmodligen en del muskler också och kommer sluta lite spetig om du bantar ner dig hela vägen.

Kroppen strävar mot homeostas så ditt BF kommer antingen gå ner lite eller stå still när du lägger på dig mer muskler ändå.

shibi
2007-03-08, 19:48
Sjysst förändring. Ser mycket bättre ut nu:)

Och låter du håret växa ut, så jävlar...
Ser ju hardcore ut nu.

Rahf
2007-03-08, 20:19
Huvudsaken är väl att ni har roligt. Se till att storebror håller sig korthårig också.

Lexidos
2007-03-08, 20:46
Huvudsaken är väl att ni har roligt. Se till att storebror håller sig korthårig också.

+1

whern
2007-03-08, 23:10
låt håret växa ut igen :D Annars var det fan pra krejer :thumbup:

haha, tackar! Håret kommer, det kommer...

whern
2007-03-08, 23:12
Det ser ut som om det är brösten som växt mest.
Hur tränar du? (Helkroppspass/efter schema)

Hmm, ja det kanske är så, har väl gjort en del ökningar där men e fan fortf klen i det alltså. Men kul att du sa det iaf!

Jag kör efter "schema", inte för att jag har något fast så, men de brukar väl bli bröst/tric, rygg/mage, ben/div småövningar, axlar/bic. Ungefär så, varierar o testar lite olika då och då.

whern
2007-03-08, 23:15
Passade gott i snaggat. Whern, om dina funderingar kretsar kring det faktum att du är less på fettet så kommer det inte bli så stor skillnad om du deffar nu. Du tappar förmodligen en del muskler också och kommer sluta lite spetig om du bantar ner dig hela vägen.

Kroppen strävar mot homeostas så ditt BF kommer antingen gå ner lite eller stå still när du lägger på dig mer muskler ändå.


Tack, kör på snaggat ett tag till då, haha.
Njae, ja visst e ja väl less på fettet, men främst är det väl utmaningen, vill veta om ja pallar av en riktig deff och om de kan bli bra. Men samtidigt så känner jag ju så som du säger, jag trodde jag skulle bli smällfet nu när jag började bulka men har inte blivit fetare över huvudtaget, gått upp i vikt men inte större mage eller nåt sånt liksom, ja du fattare, lite "större" bara. Och det är ju en jävla skön känsla, känner att man har lite tryck i övningarna nu för tiden osv. Så vi får väl se....skulle va skönt me magrutor till sommaren :D

whern
2007-03-08, 23:15
Sjysst förändring. Ser mycket bättre ut nu:)

Och låter du håret växa ut, så jävlar...
Ser ju hardcore ut nu.

haha, tackar..de va då ett jeeeeeeeeevla tjat om mitt hår :D
jag får väl ha HALV-långt hår snart då :)

orgish
2007-03-08, 23:16
lookin good brotha :)

whern
2007-03-08, 23:18
lookin good brotha :)

Yeeh BRYSCHAN, för jävligt att du börja under dina högsta testo-nivåer :(
Vill inte va lilla storebrorsan...

EmCeeMike
2007-03-09, 17:55
Yeeh BRYSCHAN, för jävligt att du börja under dina högsta testo-nivåer :(
Vill inte va lilla storebrorsan...

Man ska ta vara på sitt testo.. det är de finaste man har

Rahf
2007-03-09, 18:13
Arnold vet hur testosteron fungerar. Han beskriver det utförligt här just hur mycket klyftigare han blev!

Arnold! (http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/)

Whern det är klart som tusan du ska ha kort hår! Och kör på vad du känner bäst för, personligen så blir det ingen deff till sommaren. :(

whern
2007-03-09, 22:42
Arnold vet hur testosteron fungerar. Han beskriver det utförligt här just hur mycket klyftigare han blev!

Arnold! (http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/)

Whern det är klart som tusan du ska ha kort hår! Och kör på vad du känner bäst för, personligen så blir det ingen deff till sommaren. :(

haha, ja har ju inget val just nu, får bli kort hår!

Hmm, ja, jag vet inte riktigt än vad det blir, jag är inte direkt fet nu så de kanske bara blir några kilon av så man inte har några lovehandles kvar :D

whern
2007-05-01, 12:58
nytagen mitten av april. vikt: 73-74kg. nypissad o nysketen!

EmCeeMike
2007-05-01, 13:00
Ser farligt ut whern

whern
2007-05-04, 08:51
Ser farligt ut whern

jasså, du tycker det? :D

Rahf
2007-05-04, 14:14
Det tar sig! Skägget och håret sitter bra där också. Ha inte långt hår igen!

whern
2007-05-09, 00:32
Det tar sig! Skägget och håret sitter bra där också. Ha inte långt hår igen!

Haha, nej, jag känner det jag med :D
Rakade av mig allt utom en liten mohikan sist :D Så nu är jag den siste mohikanen.
Kommer nya "Maj-bilder" snart, ska bara lägga upp de. Allt går faktiskt riktigt fint.
Har lite känningar här och där av mitt jobb som lastare på gardermoen, så kör minimalt med pressövningar. Det känns riktigt bra, skönt med variation dessutom.

Kör beta-alanin och kre-alkalyn nu också som tillskott förutom whey-80.
Har inte orkat köra någe kardio pass what-so-ever, bränner så jevla mycket på jobbet som det är ändå.

Så, en liten sammanfattning och uppdatering om min träningssituation just nu.